Tanja Sundell - Miss Bum Bum - miten voi olla vasta 33 vuotias?!!
Olen nähnyt tämän naisen kuvia joskus aikaisemmin ja luullut että nainen on vähintään 43 vuotias, mutta on 33 vuotias? En ymmärrä, tekeekö meikki, tyyli vai mikä noin vanhan näköiseksi?
https://www.instagram.com/tanjasundell/
Kommentit (49)
Ehkä ensivaikutelma voi olla vanhempi, koska naiset, jotka yrittävät vaikuttaa epätoivoisesti nuoremmilta, ovat usein juuri tuollaisia rasvattomia lihaskimppuja,
On minusta kyllä kaunis eikä ainakaan ikäistään vanhemman näköinen, jos katsoo tarkemmin.
Kaunis varmaan olisi ilman tuota järkkyä tyrkyllä oloa ja luonnottomuutta. Jos vetää röökiä ni en nää urheilijaksi.
Jos tosiaan on lapsia niin sääliksi käy jos äiti tuollainen. Hyi!
Ja kertoo melko pienestä älykkyysosamäärästä osallistua johonkin peppukilpailuun...
Kastia seiskan julkkis väkisin...
Minusta ihan ikäisensä näköinen. Liian vahva meikki ja lievästi noita-akkamainen nenä vähän hämää.
Onko tää naine joku laulaja? Jotenki tutun näköinen mut melko alas vajonnut kun tarvii itseään noin mainostaa... Valokuvamallit on sitten erikseen... Mitähän seuraavaksi? Strippariksi senioriosastolle? :D
Se on toi Pitkä Kuuma Kesä- elokuvasta opeteltu ”ota sellainen ilme, kuin lavalla olis iso kasa paskaaa”-ilme mikä vanhentaa.
Hymyilis joskus, se kaunistaa rumaakin naamaa.
Varmaan ilman meikkiä tai kevyemmällä meikillä olisi ikäisensä näköinen. Ja tyylikkäämmällä vaatetuksella ikäisensä näköinen.
Tuolla meikillä tulee mieleen Hugo-pelistä se noita-akka.
En ihmettele yhtään, miksi naisten aseman parantumiseen on mennyt niin hirvittävän kauan eikä se ole vieläkään saavuttanut miesten tasoa. Naiset vihaavat toisiaan ja pyrkivät painamaan toistensa päitä alas. Jos joku on saavuttanut jotain hienoa, muut naiset sylkevät joukolla tämän yhden menestyneen päälle. Niimpä naiset eivät uskalla lähteä tavoittelemaan mitään erityistä vaan tyytyvät olemaan ainaisia kakkosia miestensä varjossa.
Tämä fitnespimu on tehnyt hemmetisti töitä saavuttaakseen unelmansa ja miten muut naiset häneen suhtautuvat. He sylkevät hänen päälleen ja halveksuvat tuota yksilöä, joka on kehdannut tehdä itsestään jotain erilaista.
No joo, vaikkei mulla tuollaista "unelma"kroppaa olekaan, niin voin ainakin sanoa, että näytän 10 vuotta nuoremmalta, ja ikää on kuitenkin 35.
Rankka treeni, alhaiset rasvat, rusketus ja tekorusketus, drag queen -meikki, ruma tatuointi, silikonit (ainakin niitä mainostaa) ja siinähän se on paketti koossa.
Voi apua mikä tyrkky. Nuo himotreenajat yleensä näyttää ikäistään aina vanhemmalta koska rasva prosentti ihan alhaalla. Onhan tuo ihan kaunis, mutta vähän vähemmän meikkiä ja vähän enemmän rasvaa kehoon ni vois olis enemmän mun makuun.
Ei se nyt niin vanhan näköinen ole, mutta itähelsinki-look on vahvana. Näyttää vähän samalta kuin se nyrkkeilysäkki-missi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on todella säälittävää laitella tuollaisia kuvia ja sitten kaikki miehet(naisetkin) joukolla kuolaavat ja kehuvat. Voin kuvitella tuon naisen typerän muikistelevan hymyn kun avaa koneensa ja lukee päivän saldon. En ole kateellinen, miksi haluaisin että tuntemattomat laittaisivat minulle sydämiä, u r sexy kommentteja jne?
Tätä asiaa itsekin usein ihmetellyt.......Kertoo jotakin näistä naisista......
Kuten mitä? Anna tulla vain. Itse en pukeutuisi noin, anteeksi nyt vain, hutsahtavasti ja jos olisin Tanja, hillitsisin meikin määrää. Muuten kyllä en ole samaa mieltä aloittajan kanssa, minun mielestäni Tanja on todella kaunis nainen, ja hänellä on uskomaton kroppa. Sitä ei voi kiistää yhtään kukaan, onhan minulla silmät päässä. Itse kahdehdin tuollaisia hyvännäköisiä naisia, en koskaan saisi tuollaista kroppaa kuin Tanjalla on, ei vaikka kuinka treenaisin. Kyllä ne geenit vaikuttaa aika paljon mm. siihen, millaiseksi kroppa muotoutuu, jos henkilö pitää huolta itsestään. Kaikilla liikunnallisilla naisilla ei ole tuollaista vartaloa. Minä aistin voimakasta kateutta tämän ketjun viesteistä, mutta minä sentään myönnän olevani kateellinen enkä jeesustele turhia.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään, miksi naisten aseman parantumiseen on mennyt niin hirvittävän kauan eikä se ole vieläkään saavuttanut miesten tasoa. Naiset vihaavat toisiaan ja pyrkivät painamaan toistensa päitä alas. Jos joku on saavuttanut jotain hienoa, muut naiset sylkevät joukolla tämän yhden menestyneen päälle. Niimpä naiset eivät uskalla lähteä tavoittelemaan mitään erityistä vaan tyytyvät olemaan ainaisia kakkosia miestensä varjossa.
Tämä fitnespimu on tehnyt hemmetisti töitä saavuttaakseen unelmansa ja miten muut naiset häneen suhtautuvat. He sylkevät hänen päälleen ja halveksuvat tuota yksilöä, joka on kehdannut tehdä itsestään jotain erilaista.
Naisten asema maailmassa paranee Miss bum bum ja fitnes kisojen avulla?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä näe että tämän tyylinen on rohkeaa tai parantaa naisen asemaa. Itse en henk koht koe että tällaiset naiset ovat rohkeita. Ihan ok ulkonäkö tällä naisella ja kroppa, mutta kauneus ja seksikkyys on kyllä jotain ihan muuta kuin tämän tyylistä, minun mielestäni. Mutta kaikki tavallaan. Ja kateellisia löytyy aina. Olit sitten lääkäri tai strippari...
Eli jos et oo perse paljaana somessa ja seiskan sivuilla, nii jäät miesten varjoon..? :D
En kyllä tunne kateutta vaan lähinnä sääliä :(
Näyttää hyvältä. Mikä ap:lla on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Jämähtänyt 2000 luvulle.
Eikös me kaikki olla?
Tämän lajityypin edustajista tulee aina mieleen sellainen 40+ transu, joka vetää rohkean karaokeshown jossain Järvenpään kuppilassa.
Itsekin katoin, et varsinkin siinä yhessä itse otetussa kuvassa, missä vaaleabpunaiset trikoot jalassa niin näytti naamasta ihan joltain pirih*oralta.