Tanja Sundell - Miss Bum Bum - miten voi olla vasta 33 vuotias?!!
Olen nähnyt tämän naisen kuvia joskus aikaisemmin ja luullut että nainen on vähintään 43 vuotias, mutta on 33 vuotias? En ymmärrä, tekeekö meikki, tyyli vai mikä noin vanhan näköiseksi?
https://www.instagram.com/tanjasundell/
Kommentit (49)
Yrittää niin kauheasti olla jos jonkunlaisella mutkalla et onnistuis kuvissa.Mun mielestä vähän miehekäs silti :( yök.
Usein tuollainen tosi vahva meikki vanhentaa.
Kaunis on, mutta huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen. Ei minun ystävistäni näytä noin vanhalle vaikka olemme jo lähempänä 40 vuotta.
Näytää siltä juontajalta, Mari jotain
En ota kantaa kuviin tai ulkonäköön, mut MISS BUM BUM??? Hyi... todella noloa ja alentavaa
Mielestäni on todella säälittävää laitella tuollaisia kuvia ja sitten kaikki miehet(naisetkin) joukolla kuolaavat ja kehuvat. Voin kuvitella tuon naisen typerän muikistelevan hymyn kun avaa koneensa ja lukee päivän saldon. En ole kateellinen, miksi haluaisin että tuntemattomat laittaisivat minulle sydämiä, u r sexy kommentteja jne?
Rankka treeni ja kilpailu fitnesskisoissa on aivan hirvittävää rääkkiä. Tottakai se vanhentaa.
Chinchi kirjoitti:
No ei näy, kun insta kaatunut
Käännät vaan puhelimen pystysuoraan toope.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on todella säälittävää laitella tuollaisia kuvia ja sitten kaikki miehet(naisetkin) joukolla kuolaavat ja kehuvat. Voin kuvitella tuon naisen typerän muikistelevan hymyn kun avaa koneensa ja lukee päivän saldon. En ole kateellinen, miksi haluaisin että tuntemattomat laittaisivat minulle sydämiä, u r sexy kommentteja jne?
Tätä asiaa itsekin usein ihmetellyt.......Kertoo jotakin näistä naisista......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä asiaa itsekin usein ihmetellyt.......Kertoo jotakin näistä naisista......
Kommentoijat jotka ylistävät ovat yleensä ällöttäviä pervosetiä tai samanlaisia bimboja.
Jos instagram olisi ollut olemassa 2000-luvun alussa ja sinne olisi lisännyt tuollaisia kuvia niin veikkaampa että läheiset olisivat toimittaneet hoitoon. Sairasta että tuollainen on nykyisin "hienoa ja rohkeaa".
Näen noissa kuvissa epävarman, munankipeän ihmisraunion, jonka elämä pyörii perseen ympärillä.
Hetkinen, muistan nähneeni. "karaoke-starbana" tämän joskus vuosituhannen alussa. Onko siis myös laulaja,,? Mitään lihastreeniä ei kyllä silloin kai tehnyt. Onko siis tämän nykyisen fitnessbuumin viimeisimpiä uhreja vai?
M2018 kirjoitti:
Hetkinen, muistan nähneeni. "karaoke-starbana" tämän joskus vuosituhannen alussa. Onko siis myös laulaja,,? Mitään lihastreeniä ei kyllä silloin kai tehnyt. Onko siis tämän nykyisen fitnessbuumin viimeisimpiä uhreja vai?
Tais olla Idolsin alkukarsinoissa 2007 ja osallistui Voice of Finladiin 2017.
Saavuttanut menestystä Bikini fitness-kilpailuissa. Uhrista tuskin voidaan puhua.
Todella ylentävä titteli tuo Bum Bum titteli.
Yli 30 vee ja latailee tuollaisia kuvia, en ymmärrä. Pari muksuakin näyttää olevan. Kysymys kuuluu miksi jaaa tuollaisia kuvia. Ja ei herätä kateutta, lähinnä sääilä.
Näyttäis varmaan luonnollisempana oikein kauniilta. Tuollainen tyyli ei oikein ole omaan makuuni, mutta jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Rankka treeni ja kilpailu fitnesskisoissa on aivan hirvittävää rääkkiä. Tottakai se vanhentaa.
Näin on ja tuo drag queen meikkikään ei kovin imarteleva ole plus kun rasvat vedetään tosi alas noissa fitness touhuissa niin naama alkaa näyttää vanhalta ja väsähtäneeltä. Kyllähän ne kaikki muutkin fitness kisaajat näyttää naamasta vanhemmilta, kuin ovat juurikin meikin ja dieetin takia.
Kaunis on..ole sinä hiljaa
n50v