Onpas Maja Hintikalla komea mies!!! Millä rahkeilla se on tuollaisen kampannut???
Kommentit (22)
Noh Marja Hintikka on kyllä melko kuuma pakkaus!
Eiks se ole ylex:n entinen juontaja toi mieskin? Kivan näköinen kyllä.
No tota, ihan ok taviksen näköinen on.
Ne oli samassa työpaikassa vuosikausia eli juontamassa YleX:n aamulähetystä yhdessä Peltsin kanssa.
En mä ilestä tiedä, mut toi noiden mökki oli mun mielestä parempi ennen tota remppaa...
No vaikka persoonallisuudella ja ulkonäöllä (niissähän on jokaisella omat mieltymyksensä).
kampata = kaataa toinen esim. laittamalla oma jalka toisen henkilön jalkojen eteen
vampata = naispuolinen henkilö (siis ei mikään vamppi) viettelee mieshenkilön tai muuten vain on aloitteellinen suhteen suhteen
Otahan ap opiksesi.
Yleltähän ne ovat toisensa löytäneet. Mä olin jotenkin niin onnellinen, kun tajusin, että Ile on Marjan mies. Nehän sopii toisilleen kuin paita ja peppu.
Ilestä diggailin silloin Juuso ja Peltsi aikaan ja tuottajahan tuo on (myös Noin viikon uutiset tuottaja) ja siksi on kiva, kun saatu kasvotkin telkkariin.
Ihana ääni ja mahtava huumorintaju! Vaikka pitkään on hommia tehnyt, niin kiva saada vaihtelua juontaja rintamalle.
Hintikkaa olisi siisti paukuttaa takaapäin!
Vierailija kirjoitti:
Hintikkaa olisi siisti paukuttaa takaapäin!
Sukunimensä perusteella vois tykätäkin. ;D
Normaalin näköinen mies, ei mitenkään komea, mutta olemukseltaan täysin yhteensopimaton tuon muijan kanssa.
Mies on älykkään rokkarin tyyppinen ja nainen näyttää höseltävältä kotiäidiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on älykkään rokkarin tyyppinen ja nainen näyttää höseltävältä kotiäidiltä.
Älykäs rokkari!? Eihän sellaisia olekaan! :D
Siis Marja Hintikka