Lue keskustelun säännöt.
BV ja raskaus
18.04.2006 |
Onko täällä muita, joilla on bakterielli vaginoosi hoidettu raskauden aikana? Bakterielli vaginoosi eli bakteeritulehdus emättimessä. Oireilee kuten hiiva, joskin voi olla myös muita oireita. Erona vain, että ei parane hiivalääkkeillä, vain oireet lievittyvät.
Itse luulin olevani jossain hiivatulehduskierteessä, kunnes selvisi tämä. Tällä hetkellä en vain tiedä, että millä lääkkeillä tätä hoidetaan raskauden aikana. Ilman raskautta hoitona Flagyl Comp vagitoriot. En ole vielä saanut lääkärin aikaa, mutta sinne menen.
BV altistaa keskenmenolle, joten mielenrauhan saadakseni, kertokaa kokemuksenne.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja mä olen saanut jo kaksi Flagyl-kuuria tän raskauden aikana. Ekan kuurin puikkoja sain kun olin viikolla n.20 ja toisen kuurin kuukauden päästä edellisestä . Ärsyttävä vaiva, onneks lähti kahden kuurin jälkeen.
Ja mun mielestä niistä ei kyllä pitäis olla haittaa vauvalle. Jännä juttu kun kävin Naistenklinikalla enkä ollut vielä hakenut toista kuuria, niin lääkäri vaan tokas että ei sun tarvitse sitä toista kuuria ottaa, turhaa niitä puikkoja on koko ajan käyttää..olin vähän ihmeissäni. Terveydenhoitaja taas sanoi että tulehdukset on ehdottomasti hoidettava´ennekuin leviävät kohtuun. Olen samaa mieltä terkkarin kanssa.
-Tizina rv26+6