Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mammoille galluppi: Olen raskaana ja minulle tarjottiin unelmien työpaikkaa.

Vierailija
18.04.2006 |

Otanko työn ja kerron raskaudesta vasta aikain päästä, kun on pakko jäädä lomalle vai kerronko heti ja menetän paikan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monennella olet? Kauan kerkeäisit olla töissä ennen äippälomaa?

Vierailija
2/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta jää ketku kuva, jos et heti kerro, vaikka tiedät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ethän pliiis jää sitten 3-vuodeksi hoitovapaalle tai mustamaalaat kaikkien alle 40-vuotiaiden naisten työnsaantimahdollisuudet ;-)

olisi vähän ketkua olla kertomatta. Mutta kerro vaikka kuinka miehesi on suunnitellut kotiin jäämistä vauvan 8 kk iän huippeilla tms.

Vierailija
4/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun saat keskenmenon, voit ainakin herkutella jatuksella, että olit rehellinen. Voit soittaa työpaikalle, että nyt et ole enää raskaana. oisko töitä... On nälkä...

oot kyylä tosi nuori naiivi pelle, jos menet kertomaan hedelmöittyneestä munasolustasi. piste.

Vierailija
5/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää 9 kk. Ei tullut mieleen, että saat keskenmenon? Synnytät ennenaikaisesti? Kuolet itse?

Lapsen saanti ei kuule ole läheskään niin suunniteltavissa oleva juttu kuin työpaikan.

Pidät vaan sen suusi supussa. ja jos sitten kun lapsi syntyy, tekee mieli olla 3 v kotona, olet.

Kaikkia asiaoita kun ei ennakolta tiedä.

Vierailija
6/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia helvetin pätkiä vain. Tässä olis työ ihan unelmaa ja työnantajakin tosi ok.

Ja lapsen voi pistää hoitoon kyllä. Hyvä perhepäivähoitaja on hyvä ja sillä siisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän