Kuka on mielestäsi hyvännäköisin suomalainen mies?
Kommentit (524)
Enbusken Tuomas tottakai. Intellektuelli, verbaalinen ja raamikas uros, joka on kuulemma mestari tyydyttämään naisia. Ilmeisesti onnellisesti parisuhteessa, joten haaveeksi jää.
-Nuori nainen
Pelkän ulkonäön perusteella Tommi Korpela pesee aika hyvin kaikki.
Juhana Vartiainen.
Ei ulkonäkö oo tärkein.
Sillä on herttainen ja hyvä sydän.
Ensitreffit alttarilla -ohjelman Esa Pieksämäeltä ja Kuopion poliisi Jaakko.
Vierailija kirjoitti:
Juhana Vartiainen.
Ei ulkonäkö oo tärkein.
Sillä on herttainen ja hyvä sydän.
Kysyttiin ulkonäköä!
Antti Luusuanniemi, Jussi Vatanen, Samuli Edelman
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään naisten nirsous. Ei mukamas yhtäkään edes normaalikomeaa miestä julkkiksissa. Ja sitten toitotetaan, että kyllä mä niitä ihan taviksia etsin. Toinen suosittu ketju menossa tällä hetkellä, jossa on normaali jeesustelu menossa tällä hetkellä, että ei naiset mitään nirsoja ole
Ei kannata vetää hernettä nenään jos muutama kirjoittaa, että ei löydy komeita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään naisten nirsous. Ei mukamas yhtäkään edes normaalikomeaa miestä julkkiksissa. Ja sitten toitotetaan, että kyllä mä niitä ihan taviksia etsin. Toinen suosittu ketju menossa tällä hetkellä, jossa on normaali jeesustelu menossa tällä hetkellä, että ei naiset mitään nirsoja ole
Ei kannata vetää hernettä nenään jos muutama kirjoittaa, että ei löydy komeita...
En ole kirjoituksia katsellut, vaan ylä- ja alapeukkujen suhdetta.
Pekka Rinne, jääkiekkoilija. Raamikas ja komea kuin mikä! Taitaa hänen veljensäkin olla komistus.
Pamela Tolan mies on aika kuuma.
Khylhän se toi Makwan olis. Jos puhutaan pelkästään ulkonäöstä, olemus ei muuten sytytä.
Ja sitten se ihana tuntematon siitä mainoksesta missä oli se koiranpentu. Ooh.
Ei löydy julkkiksista, mutta kerran näin aivan älyttömän kauniin nuoren miehen. Pitkät, harmaaksi värjätyt hiukset ja kaikin puolin täydellisen komea. Tulin siihen tulokseen, että nyt olen nähnyt maailman kauneimman ihmisen ja maailma on siltä osin valmis.
Toni Nieminen. Nuorekas olemus. Urheilullinen vartalo. Poikamainen pilke silmäkulmassa.
Harmi kun on naimisissa! Tsäänssejä ei ole. :'(