Kuka on mielestäsi hyvännäköisin suomalainen mies?
Kommentit (524)
Vierailija kirjoitti:
Antti Holma
Aivan jäätävän kuuma!
Man crush!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vapaaottelija. Makwan.
Siinä kyllä silmä lepää vaikkei taidakaan olla se penaalin terävin kynä.Ei ole suomalainen geeneiltään. Siksi onkin niin komea. Iranilainen. Älykkyydestään en tiedä mitään, ketjussahan on kysymys pelkästään ulkonäöstä.
Siksi ne naiset haluaakin Välimeren maihin lomalle, kun se on täynnä noita Makwaneita. Jäädään me albiinot suomipojat pitämään maata pystyssä ja kodit kunnossa, kun naisilla on parempaa seuraa.
:D
Sama. Korkeintaan sohvan pitää kunnossa. Ehkä.
Lauri Tilkanen ja Robin tulevat ensimmäisinä mieleen. Vanhoissa suomalaisissa elokuvissa on muutamia komistuksia, nyt jo edesmenneitä. Leif Wager nuorena esimerkiksi.
Mert Otsamo on kyllä syntisen komea ja herkkä mies. Se vaatetaiteilija.
Juho Milonoff, on vähän lihaisampi kuin kaksoisveljensä.
Pekka Rinne
Peter Nyman
Ilkka Villi
Mikko Koivu
Antti Ruuskanen
Mulla on siitä kai erikoinen miesmaku että Tilkanen ei kyllä miellytä mun silmää. On toki komea mutta ei omaan makuun mikään paras.
Vierailija kirjoitti:
En mä oikein osaa nimetä yhtäkään suomalaista komistusta. Ulkomaalaisia kyllä sitten senkin edestä.
Sama tilanne suomalaisten naisten suhteen. Ei yhtään kaunista. Miksi olemme niin ruma kansa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ulkomaalainen? Aiheen otsikko ei ole ainakaan kovin toimivaa suomea. Parhaimman näköinen tai komein, ei hyvännäköisin. Lapselta voisi odottaa kuulevansa jotain tälläistä.
Komein ei välttämättä sovi tähän. Osa miehistä on tietyllä tavalla ennemmin kauniita kuin komeita.
Kirjailija Kjell Westö on hurmaava ja komea-Tilkanen ja A.Sipola mieluisia silmälle!
Iskelmälaulaja Kyösti Mäkimattilaa katselee kyllä mielellään, hänessä on sellaista vanhanajan elokuvatähtimäistä charmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vapaaottelija. Makwan.
Siinä kyllä silmä lepää vaikkei taidakaan olla se penaalin terävin kynä.Ei ole suomalainen geeneiltään. Siksi onkin niin komea. Iranilainen. Älykkyydestään en tiedä mitään, ketjussahan on kysymys pelkästään ulkonäöstä.
Makwan on kyllä hyvännäköinen. On ainoa arabimies jota voin sanoa komeaksi. Muuten en tykkää ollenkaan niiden ulkonäöstä. Ne on enimmäkseen sellasia lyhyitä oudon tanakoita.
Pekka Valkeejärvi. Riku Rantala.
Antti on kyllä kuuma. Näin miehenäkin olen aivan täpinöissäni nähdessäni Luusuaniemen telkkarissa. Huikea karisma.