Kuka on mielestäsi hyvännäköisin suomalainen mies?
Kommentit (524)
Vierailija kirjoitti:
Se vapaaottelija. Makwan.
Siinä kyllä silmä lepää vaikkei taidakaan olla se penaalin terävin kynä.
Ei ole suomalainen geeneiltään. Siksi onkin niin komea. Iranilainen. Älykkyydestään en tiedä mitään, ketjussahan on kysymys pelkästään ulkonäöstä.
Se jumalaisen komea tuomari Suomen huippumalli haussa-ohjelmasta, nimeä en muista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat kyllä luonteeltaan mukavia, mutta ulkonäkö on mitä on. Ehkä se, että eksoottisuus viehättää. Itse viehätyn tummista miehistä, joilla hiukset eivät pakene alle 30 vuotiaana. Ymmärrän myös suomalaisia miehiä, jotka hakevat seuraa ulkomailta. Ehkä me olemme kyllästyneitä katselemaan omannäköisiämme tylsimyksiä.😊
Jollain tapaa minulla on sellainen käsitys, että 95% naisista viehättyy tummatukkaisista miehistä, joilla ei hiukset pakene päästä.
Vierailija kirjoitti:
Se jumalaisen komea tuomari Suomen huippumalli haussa-ohjelmasta, nimeä en muista.
Näin tänään metron liukuportaissa sen huippumalli "Jerryn" vai mikä lie sen jätkän nimi oli. Onko se naisten mielestä ihan sika jees?
Matti Ristinen, on niitä muitakin vaan ei tuu mieleen..Costello Hautamäki nuorena esim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kyllä silmä lepää vaikkei taidakaan olla se penaalin terävin kynä.Ei ole suomalainen geeneiltään. Siksi onkin niin komea. Iranilainen. Älykkyydestään en tiedä mitään, ketjussahan on kysymys pelkästään ulkonäöstä.
Siksi ne naiset haluaakin Välimeren maihin lomalle, kun se on täynnä noita Makwaneita. Jäädään me albiinot suomipojat pitämään maata pystyssä ja kodit kunnossa, kun naisilla on parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kyllä silmä lepää vaikkei taidakaan olla se penaalin terävin kynä.Ei ole suomalainen geeneiltään. Siksi onkin niin komea. Iranilainen. Älykkyydestään en tiedä mitään, ketjussahan on kysymys pelkästään ulkonäöstä.
Siksi ne naiset haluaakin Välimeren maihin lomalle, kun se on täynnä noita Makwaneita. Jäädään me albiinot suomipojat pitämään maata pystyssä ja kodit kunnossa, kun naisilla on parempaa seuraa.
:D
Reino Nordin on tosi kuuma, katsoin äsken Veitolan ohjelman.Ah, mikä mies.
Marko Saaresto, Poets of the Fall in laulaja. Mikä karisma.
Elokuvanäyttelijä Kullervo Kalske 1940-luvulla. Tai Tapio Rautavaara!
Samu on jo voittanut Suomen virallisen äänestyksen. 💪
Pete Parkkonen, Ville Valo, Eicca Toppinen, se tyyppi joka oli kait irc-galleriassa nickillä "Dead", mutta on jo oikeasti kuollut. Heh, toi nick.
Kuka muu muka, kuka muu muka, JHT......
Toinen vaihtoehto olen tietysti minä.
Tilkanen on hottis mutta mistä kohtaa Kai Vanne on komea?