Personal trainer - Kannattaako? Kokemuksia?
Haluaisin pudottaa noin 15-20 kg ja aloittaa kuntosaliharrastuksen, joka itselleni on lähes täysin vieras maailma. Vakavasti harkitsen pt:n palkkaamista ja pari hyvältä vaikuttavaa olen löytänytkin. En siis halua mitään parikymppistä fitnessmisua, enkä bullmentulaa, vaan aikuisen ammattilaisen, joka tajuaa nelikymppisen uraa tekevän perheenäidin haasteet ja vahvuudet.
Mielelläni kuulisin kuitenkin vielä pt:n kanssa treenanneiden kokemuksia! Kannattiko? Mikä hyvää, mikä huonoa? Mitä tekisit toisin? Tuliko tuloksia?
Kommentit (26)
Hai sie, jaksaa jaksaa. Yytoo, kaatoo, kerta vielää-ääää. Sie olet kohta rantakunnoooos. Usot sie?
Kannattaa suhtautua äärimmäisen kriittisesti suurten lupauksien PT- firmoihin, joiden kanssa et voi käydä tekemässä a) minkäänlaisia kokeilutreenejä b) vaativat asiakasta sitoutumaan min 6kk varsin käsittämättömällä hinnalla
Kaksi kertaa olen kokeillut ja pettynyt. Liukuhihnameininkiä, asiakaspalvelu ei ole palvelua asiakkaan nökökulmasta.
Tosin väliäkö sillä jos PT:t tykkäävät että ovat erinomaisia, ohjaus on lähinnä itsensä katsomista peilistä ja somen selaamista, ei asiakkaan ohjaamista.
Kannattaa myös varmistaa minkä mittainen se "tunnin ohjaus" oikeasti on. Olen käynyt kahdella eri PT:llä, jotka kumpikin mainosti tunnin per kerta ohjausta. Toisella se tunti oli 45 min ja toisella 50min.
niin turha se on palkata jos oma motivaatio itsensä kehittämiseen on 0