21-vuotias mies pukeutuu vielä farkkuihin ja huppariin
Miksi aikuisen miehen pitää oikeasti oukeutua kuin jokin kapinoiva teinikakara? Miksi ei voida tai isata pukeutua iän vaatimalla asianmukaisella tavalla niin kuin aikuisten kuuluu pukeutua?
Kommentit (24)
Idioottimainen aloitus. Elä omaa elämääsi äläkä kyttää muiden tekemisiä.
Jaa, kyllä niihin voi pukeutua mun mielestä minkä ikäisenä tahansa.
Jep, siistit suorat housut, isä villapaita ja fredrikson päähän.
Teillä Porvoossa taidetaan aikuistua melko varhain.
Minullakin on usein farkut ja huppari ja ikäni on 64 v.
Lähden kohta töihin ja pistän päälleni farkut ja hupparin. Ikää minulla on 43 vuotta.
Yli kaksikymppinen huppari on joku rikollinen. Ei kuulu normaaliin pukeutumiseen.
Farkut ja huppari ovat klassikkovaatteita. Ei pukeutumista päätetä iän mukaan, vaan tilaisuuden, työn luonteen, persoonallisuuden jne. mukaan.
Parempi se parikymppisenä on käyttää dressmanin setävaatteita.
Terveisiä töistä! Minulla on päälläni huppari ja farkut. T. Nainen 42 v.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa työpäivää!
Apua! Mun 40-vuotias esimiesasemassa oleva mies pukeutuu farkkuihin ja huppariin! Tänään kyllä pisti villapaidan kun pakkasta on -25.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa työpäivää!
Kiitos :)
Täällä 44v mies pukeutuu töissä polvishortseihin ja huppariin. Talvellakin. Siisti sosiaalialan sisätyö.
Ammatinvalinta- ja elämänasenne kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Mun 40-vuotias esimiesasemassa oleva mies pukeutuu farkkuihin ja huppariin! Tänään kyllä pisti villapaidan kun pakkasta on -25.
Ei hätää! Viet sen töiden jälkeen suoraan dressmanille ja ostatte suoria housuja ja kauluspaitoja sekä ehkä muutaman slipoverin.
Vierailija kirjoitti:
Yli kaksikymppinen huppari on joku rikollinen. Ei kuulu normaaliin pukeutumiseen.
Yli 20v huppari on vintagea.
Ei kuulu normaaliin laumapukeutumiseen, koska on harvinaisuus oman elämänsä herran yllä.
Kamalaa :( Entä kun 50+ pukeutuu samalla tavalla? : O
Enpä haluaisi nähdä 22-vuotiaan aviomieheni pukeutuvan pikkutakkiin ja suoriin housuihin. Hänellä on oma, persoonallinen tyylinsä, johon kuuluu usein huppari. Ja hyvältä näyttää :)
Kyllä tuossa iässä pitäisi olla jo liituraitapuku ja fedora jos mielii naisten kanssa tehdä tuttavuutta.
Hohhoijjaa.