Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiraihmiset, olisiko sopivia koirarotu ehdotuksia?

Vierailija
21.02.2018 |

Oon miettinyt koiran hankintaa lähi tulevaisuudessa, mutta ei vielä ole löytynyt sopivaa yksilöä tai varmuutta rodusta. Entuudestaan minulla on kokemusta Suomenlapinkoirista, eikä se vaihtoehto ole nytkään pois suljettu. Sekarotuinenkin voi olla, kunhan siinä olevat rodut selvillä ja vanhemmat, ikävien yllätysten minimoimiseksi.
Toivoisin löytäväni itselleni sopivan koiran, näin voisin tarjota koirallekin parhaan mahdollisen kodin. Näyttely tai harrastuskoiraa en kaipaa, mutta olisi kiva että koiralta löytyisi hieman omatoimisuutta ja älyäkin. Koiralle voisin tarjota kattavan peruskoulutuksen, tähän olen ehdottoman motivoitunut, sekä rodulle ominiasta viriketoimintaa. Koiran ei tarvitsisi viettää pitkiä päiviä yksin kotona, sais olla mukana lähes kaikessa arjen aktiviteeteissa ja päivittäiset, säännölliset lenkitykset hoituu. Joskaan en rehellisyyden nimissä mikään himoliikkuja ole, siispä toiveissa ettei koirakaan olisi erityisen liikunnallinen ja fyysisiä aktivitetteja vaativa. Tässä nyt jotain, mitä äkkiseltään tuli mieleeni...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmolelu prismasta

Vierailija
2/3 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiibetinspanieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä esim. colliella (lyhyt- & tai pitkäkarvainen) ja villakoirilla.

Seurakoiraryhmästä bichonit ja coton de tulear suht oppivaisia ja älykkäitä.

Bordercollie on omaa luokkaansa älyssä, mutta vaatii toiveisiisi nähden enemmän aktiviteettia ja llikuntaa.