Olin joskus "toinen nainen". Nyt se mies yrittää ottaa yhteyttä.
Olin nuori ja meillä ikäeroa suunnilleen kaksikymmentä vuotta. Mies kyllä tietää että minulla nykyään lapsia ja mies mutta laittoi muutama päivä sitten viestin Facebookissa jos voisi nähdä ja jutella kuulumisia.
Mietin mistä tämä yhtäkkiä hänelle tuli. Täytti näihin aikoihin juuri pyöreitä niin onko se joku ikäkriisi vai miksi sitä kymmen vuotta kestäneen hiljaisuuden jälkeen kiinnostaisi minun kuulumiset?
Kommentit (18)
Taitaa haluta sitä mitä halusi jo 10 vuotta sitten
Sen vaimo on vihdoin kyllästynyt ja lähtenyt omille teilleen nyt, kun lapsetkin ovat jo muuttaneet pois kotona. "Vaihevuosi-ikäinen" mies on huomannut, että enääpä ei palvelu pelaa keittiössä, makuuhuoneessa eikä missään muuallakaan kotona. Hän ei ole kiinnostunut nettitreffien tai baarien pinnallisista tuttavuuksista (Lue: kukaan ei vastaa netissä ja baarissa ei ole vientiä), joten alkaa viritellä yhteyksiä vanhoihin tuttuihin.
Seuraava kysymys?
Haluaa taas kakkosnaisen ku vaimon kans on ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Sen vaimo on vihdoin kyllästynyt ja lähtenyt omille teilleen nyt, kun lapsetkin ovat jo muuttaneet pois kotona. "Vaihevuosi-ikäinen" mies on huomannut, että enääpä ei palvelu pelaa keittiössä, makuuhuoneessa eikä missään muuallakaan kotona. Hän ei ole kiinnostunut nettitreffien tai baarien pinnallisista tuttavuuksista (Lue: kukaan ei vastaa netissä ja baarissa ei ole vientiä), joten alkaa viritellä yhteyksiä vanhoihin tuttuihin.
Seuraava kysymys?
Avovaimo lähti menemään aika pian meidän jutun loputtua. Saattaa olla että mies ollut sinkkuna koko ajan. Näin olen luullut muiden puheiden perusteella.
Jotenkin itsellä oli ensimmäinen ajatus tuo ettei 50-vuotiaalla ole paljon vientiä ja siksi koittaa vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä? Että mitä haluat? Joku halu niitä aina motivoi, joku itsekkyys.
Minun on helpompaa olla vastaamatta kuin alkaa keskusteluun joka ei minua niin paljon kiinnosta. Etenkin kun epäilyttää miehen motiivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava kysymys?
Avovaimo lähti menemään aika pian meidän jutun loputtua. Saattaa olla että mies ollut sinkkuna koko ajan. Näin olen luullut muiden puheiden perusteella.
Jotenkin itsellä oli ensimmäinen ajatus tuo ettei 50-vuotiaalla ole paljon vientiä ja siksi koittaa vanhoja.
Tämä ja viesti nro.7 siis ap.
Eikö se mennyt niin että miehet ajatellee vain seksiä minkä luulisi vastaavan kysymykseen.
No mitäpä tuota miettimään, jos tyyppi ei kiinnosta? On minuunkin exät olleet yhteydessä, en ole syitänsä miettinyt jos ovat olleet mulle jo täyttä historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mennyt niin että miehet ajatellee vain seksiä minkä luulisi vastaavan kysymykseen.
Kun viesti tuli olin töissä ja hiljainen päivä, ehdin siinä miettiä mitä se meidän "suhde" oikein oli eikä siinä kyllä muuta ollut kuin seksiä. Ei hän ikinä tutustunut minuun sellaisena ihmisenä kuin oikeasti olin. Siksi ehkä myös olo ettei kiinnosta hänen kuulumiset tai vastata. En minä häntä tunne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun viesti tuli olin töissä ja hiljainen päivä, ehdin siinä miettiä mitä se meidän "suhde" oikein oli eikä siinä kyllä muuta ollut kuin seksiä. Ei hän ikinä tutustunut minuun sellaisena ihmisenä kuin oikeasti olin. Siksi ehkä myös olo ettei kiinnosta hänen kuulumiset tai vastata. En minä häntä tunne.
Ap
No älä vastaa. That 's it.
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä tuota miettimään, jos tyyppi ei kiinnosta? On minuunkin exät olleet yhteydessä, en ole syitänsä miettinyt jos ovat olleet mulle jo täyttä historiaa.
Mietin kun on tylsää ja sen naama tuli äsken facen uutisvirrassa vastaan mistä mieleen.
Ei tämä ole vakavaa.
AV hyvä paikka hakea hupia ja muiden mielipiteitä ja kokemuksia. Tähän mennessä raati ollut aika yksimielinen miksi se otti yhteyttä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No älä vastaa. That 's it.
Tuskin vastaan. Jos on viikonloppuna tylsää töissä saatan kysyä mitä se haluaa.
Ap
Kuulostaa ihan yhdeltä tutultani. Täyttää 50, eronnut reilu 8vuotta sitten, petti vaimoaan useiden naisten kanssa ja näitä toisia naisia oli aina.
Onko mies mistä päin?
Mulla sama tilanne.....seksiexä ottaa yhteyttä koko ajan. En vastaa.
Pildeä se haluaa, ei sen kummempi mysteeri.
Oman vaimon kanssa menee huonosti tai liian hyvin=tylsää niin kaipaa välillä jännitystä.
Kysy siltä? Että mitä haluat? Joku halu niitä aina motivoi, joku itsekkyys.