Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millainen turn off naisessa on

Vierailija
21.02.2018 |

rypyt? Olen hiljattain jäänyt sinkuksi ja takana rankka elämä, mm. avioero ja riitaisa parisuhde. Unettomuus ym. näky kasvoissa juonteina, joten näytän vanhemmalta kuin oikeasti olen. Olen vasta 35 ja näytän kasvoista ainakin 10 vuotta vanhemmalta.
Onko todella paha turn off tällainen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua, pienet rypyt silmien ympärillä ovat seksikkäät. - Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen ulkonäkötekijä x on turn off jos ja vain jos nainen on epävarma siitä. Pätee myös tässä tapauksessa

Vierailija
4/15 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällekäyvä suvakkius.

Vierailija
5/15 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päällekäyvä suvakkius.

Eli mitä?

Vierailija
6/15 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeesti näytät 10 vuotta vanhemmalta, niin ehkä se vähän rajoittaa sun deittipoolia, mutta tuskin jotain nelikymppistä miestä häiritsee pahemmin.

Vierailija
7/15 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän naisen ulkonäöllä on paljonkin merkitystä, ja kaikkein tärkein osa-alue on kasvot. Että siinä mielessä aika iso turn-off, mutta varmasti sullekin joku ukko löytyy, kunhan rimaa riittävästi lasket.

Vierailija
8/15 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella ei ole suoritettu  edes ajokorttia, saati että olisi pystynyt hankkimaan (edes jonkunlaista) autoa, niin kyllä hän aika 'turn-off' on. Tietysti mitä parempi auto hänellä on, sitä parempi.Ei sellainen nainen saa koskaan miestä, kyllä hän mielestäni on aika pahasti luuseri. Sorry. Mulle kyllä ihan turn-off.

Vierailija
9/15 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadun kannalla suhteessa kirjoitti:

Jos naisella ei ole suoritettu  edes ajokorttia, saati että olisi pystynyt hankkimaan (edes jonkunlaista) autoa, niin kyllä hän aika 'turn-off' on. Tietysti mitä parempi auto hänellä on, sitä parempi.Ei sellainen nainen saa koskaan miestä, kyllä hän mielestäni on aika pahasti luuseri. Sorry. Mulle kyllä ihan turn-off.

Heh, tiedän useamman naisen jolla ei ole ajokorttia tai autoa. Omistusasunnot löytyy.

Tämä olo varmaan provo.

Vierailija
10/15 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoivoi... tämä palsta ja tämän palstan miehet ovat ihan väärä taho hakea heijastusta omille epävarmuuksilleen... sut revitään täällä kappaleiksi ja sitten se olemuksessa tärkein, eli itseluottamus, on menetetty...

Vierailija
11/15 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoivoi... tämä palsta ja tämän palstan miehet ovat ihan väärä taho hakea heijastusta omille epävarmuuksilleen... sut revitään täällä kappaleiksi ja sitten se olemuksessa tärkein, eli itseluottamus, on menetetty...

No ihan tavalla ne miehetkin revitään täällä kappaleiksi naisten toimesta

Vierailija
12/15 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan tavalla ne miehetkin revitään täällä kappaleiksi naisten toimesta

*samalla

Vierailija
13/15 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministiräyhääjä asenteella me naiset, te miehet. Kukin voi kuvitella itse loput. Silloin ei auta mikään.

Vierailija
14/15 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viihdyt kissapuvussa ja reisisaappaissa niin minen rypyistäsi valita.

M

Vierailija
15/15 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadun kannalla suhteessa kirjoitti:

Heh, tiedän useamman naisen jolla ei ole ajokorttia tai autoa. Omistusasunnot löytyy.

Tämä olo varmaan provo.

No niin on,tunnustan, mutta tiedätkö mikä sen innoittajana minulla oli?

Yllätys, yllätys: täysin vakavissaan esitetyt JUURI tällaiset lausahdukset tämän päivän av-ketjussa, jonka nimi on paljonpuhuvasti  ja vielä enemmän siitä kertovasti: "Onko ajokortiton mies turn-off?"

KUKAAN ei siinä muuten edes ehdottanut ,että kyseessä olisi sittenkin vain provo, siis sen sijaan että olisi vain jonkun ihan oikea, vakavissaan esittämä  mielipide tästä asiasta.

Se OLI ja se  myös otettiin siellä keskustelussa yhtä vakavasti kuin se oli esitettykin. 

Kukaan ei siis asettanut sitä siinä ketjussa sillä otsikolla kysymyksenä edes kyseenalaiseksi.

TÄSSÄ siis se sukupuoliero tuli taas esille erilaisena ja kuten tyypillistä, aivan päinvastaisina eri suhtautumisina, eli  riippuen siitä puhuvatko naiset miehistä, vai miehet naisista ja mitkä ovat odotukset miltäkin puolelta.

Ainakin tuon kysymyksen esittäjän käsitykset tuntuivat olevan melko perinteiset ja klisheiset.

Melkein kuin suoraan 1950-luvulta, jolloin autotoja markkinoitiin vain miehille .

Poikamiehille urheiluautoja ja perheenisille työ- ja perheautoja.

Naisen paikka oli tietenkin autonäyttelyssä ja autokalentereissa esim. auton konepellillä lähes kelteisillään siinä miehen statuksen vahvistajana ulkonäöllään.

Mainosmiehet kyllä tiesivät, 'mistä narusta vetää' ja mikä kuluttajiin ns. upposi ja meni perille   niitä sen ajan seksistisiä automainoksia laatiessaan.

Eli ainakaan kovin paljoa ei edes 1950-luvun feminismistä,(esim.  Betty Friedan) (saati myöhemmästä) ole tuohon kysyjään mistään kirjoista ja niiden teorioista tarttunut.

Sen voi siitä ainakin todeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi