Olisi kiva jos kassatyöntekijä ei
käyttäisi käsirasvaa kesken vuoronsa ja tahrisi asiakkaiden ostoksia. ARGH!
Kommentit (10)
Mä ainakin käytän. Käytän myös käsidesiä kesken vuoron ja monta kertaa. Joskus oikein riehaannun ja pesen kassahihnankin. Ihan pokkana siinä kesken vuoron.
Vaihtoehtona tietenkin on että pahvien kuivattama iho käsistäni repeää ja veri sotkee ostokset. Ilman käsidesiä likaisista rahoista leviää tauteja sinuun ja minuun. Pidän itsestäni enkä halua mitään pöpöjä.
Kassahihnakin pitää pestä pöpöjen ja yleisen siisteyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin käytän. Käytän myös käsidesiä kesken vuoron ja monta kertaa. Joskus oikein riehaannun ja pesen kassahihnankin. Ihan pokkana siinä kesken vuoron.
Vaihtoehtona tietenkin on että pahvien kuivattama iho käsistäni repeää ja veri sotkee ostokset. Ilman käsidesiä likaisista rahoista leviää tauteja sinuun ja minuun. Pidän itsestäni enkä halua mitään pöpöjä.
Kyse ei ole käsidesistä vaan ihan tavallisesta jollekkin kukkasille tuoksuvasta käsirasvasta.
Minä pidän ohuita puuvillahanskoja käsissä kassalla.
Pakasteet epämiellyttävän kylmiä, ihmisten räkäiset setelit, rahat kuivattavat kädet, basiliskot eivät tartu käsiin...
Että syystä!
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen marketissa (kassahihnan perusteella sellaisesta kyse) ei ole kassahanskoja työntekijöillä?
Pakko käyttää. Kassatyössä on pestävä käsiä joka tilaisuuden tullen koska kaikki on niin paskasta, että kädet kuivuu ihan käsittämättömästi. Ei oo tilaisuutta laittaa sitä rasvaa muullon kun hiljaisena hetkenä, jollon siihen kassalle voi millon tahansa hyökätä joku. Mulla tuli jatkuvasti verta käsistä kuivuuden takia kun olin kassalla. Saisko olla verta vai käsirasvaa mieluummin?
Vierailija kirjoitti:
Pakko käyttää. Kassatyössä on pestävä käsiä joka tilaisuuden tullen koska kaikki on niin paskasta, että kädet kuivuu ihan käsittämättömästi. Ei oo tilaisuutta laittaa sitä rasvaa muullon kun hiljaisena hetkenä, jollon siihen kassalle voi millon tahansa hyökätä joku. Mulla tuli jatkuvasti verta käsistä kuivuuden takia kun olin kassalla. Saisko olla verta vai käsirasvaa mieluummin?
Hanskat ei estä eikä hidasta kassatyöskentelyä.
Mä olen niitä nopeimpia, vaikka hanskat on kädessä
Vierailija kirjoitti:
Hanskat ei estä eikä hidasta kassatyöskentelyä.
Mä olen niitä nopeimpia, vaikka hanskat on kädessä
Vierailija kirjoitti:
Kassaneidit on ihania❤️
Ei kaikki.
Olisi kivaa, jos asiakas ei lipaisisi sormiaan kaivaessaan seteliä lompsastaan.
Yääkkk!