Millainen ihminen jättää puolisonsa niin, ettei toisella ole aavistustakaan?
Minä tiedän näitä tapauksia jo läheltä 3!!!! Olen jutellut jokaisen jätetyn kanssa, eikä heillä kellään ollut mitään aavistusta tällaisestä. Yksi oli aistinut, että mies on masentunut ja kysellyt, mutta mitään vastausta ei ollut saanut ennen shokkieroa. Ulkoisesti kukaan muu tai puolliso itse ei näe mitään merkkejä: taloudellinen tilanne vakaa, ei vkivaltaa, liitto kunnossa = yhteistä aikaa, lomia, lapsia.
Kertokaa te jättäjät omia kantojanne!
Kommentit (23)
Vuosia meni huonosti. Mies nautti elämästä ja minä tein kotityöt työn ohella. Mies vain harrasteli vapaa-ajalla. Seksiä ei ollut. Mitään yhteistä ei ollut vapaa-ajalla,kun miestä ei kiinnostanut. Vuosia puhuin miehelle,jolle ei asia vain mennyt perille. Lopulta oltiin yhdessä niin vähän,että tunteeni kuolivat kokonaan. Kerroin eroaikeista monta kertaa. Mies ei silti tajunnut,missä mennään. Akkojen jäkätyksinä piti. Kun lopulta hommasin kämpän ja kerroin muuttavani,mies oli ällikällä lyöty.
Jättäjä on saanut valmistautua eroon etukäteen ja sopeutua tilanteeseen, ja ero on ehkä jättäjälle itselleen helpotus. Entä jätetty osapuoli, joka jää tyhjän päälle? Miten rakkaus voi loppua niin ettei koe olevansa jätetylle edes selityksen velkaa?