Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, kaupassa kassanhoitaja tuskin vilkaisi muhun mutta seuraava asiakas sai hyvin pirteän tervehdyksen

Vierailija
21.02.2018 |

oikein näki miten tämän parikymppisen tytön koko olemus kohentui, kun miesasiakas tuli.
Eikö myyjille vieläkään opeteta, että kaikki asiakkaat tulee huomioda, ei vain heitä joita pidetään hyvännäköisinä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli varmasti kateellinen sinulle kynähameestasi ja tunsi katkeruutta.

Vierailija
2/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää et saan nopeasti hoidettua asiani..

Onko taas jäänyt lääkkeet ottamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan se viisikymppinen laihtunut naisellisesti pukeutuva jota naiset katsovat myrkkyllisesti?

Vierailija
4/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa joskus, että olisiko pitänyt pahastua, kun Lidlin kassa iloisesti toivotti hauskaa illanjatkoa jonossa kaikkille muille paitsi mulle. Enkö minä olisi ansainnut hauskaa jatkoa iltaani?

Vierailija
5/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla paikkakunnalla sama homma..

Vierailija
6/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tapahtunut minulle. Kumma juttu.

Hopeakettu

Vierailija
7/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli varmasti kateellinen sinulle kynähameestasi ja tunsi katkeruutta.

:D

Vierailija
8/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin eräässä pienessä liikkeessä käynnin. Sama myyjä toivotti aina muille hyvää päivän jatkoa muttei minulle koskaan vaan katsoi aina jotenkin ivallisesti. Tämä tapahtui kolme kertaa. Tein vielä suht isot ostokset aina suhteutettuna siihen mitä tuotetta myivät. En odota sen kummempaa palvelua mutta tuo jäi jotenkin ihmetyttämään ja lopetin käynnit. Ehkä se ivallinen katse jäi enemmän häiritsemään kuin ne toivottelut jotka joskus on vähän teennäisiä.

Vierailija
9/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassanhoitajan työ on rankkaa kun pitää olla robottimaisen jaksamaton ja pirteä. Ehkä edellinen asiakas oli juuri vaatinut kohtuuttomia ja hän oli edelleen hämmentynyt tästä sinun vuorollasi.

Vierailija
10/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa vaan kovalla äänellä ja kuninkaallisesti nyökäten "oikein hyvää iltaa sinullekin ja kiitos hyvästä palvelusta", nyökkäys ja liukukaa sitten hymyillen ulos. Jos aspa on oikeasti vähän veemäinen teille, sitä ärsyttää vielä enemmän.

Tosin epäilen, että tää myyjätär oli vaan myrkyllinen ja kade.

Vierailija
11/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräs naisasiakas sanoi että tykkään palvella vain miesasiakkaita. Joo, se mies oli odottanut omaa vuoroaan jo 10min kun mulla meni niin pitkään edellisen kanssa. Tämä rouva meinasi sitten kiilata miehen eteen ja närkästyi kun palvelin järjestysnumeron mukaan.

Vierailija
12/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalvelija kaupassa ja sen halusin sanoa että kaupalla on oikeus kuule valikoida asiakkaansa! Jos minun päivää piristää hyvännäköinen henkilö ja haluan hälle toivotella se on mun asia. Ei tarvi joka rupikonnalle toivotella jos eivät ole sitä ansainneet, piste.

Vierailija
13/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa vaan kovalla äänellä ja kuninkaallisesti nyökäten "oikein hyvää iltaa sinullekin ja kiitos hyvästä palvelusta", nyökkäys ja liukukaa sitten hymyillen ulos. Jos aspa on oikeasti vähän veemäinen teille, sitä ärsyttää vielä enemmän.

Tosin epäilen, että tää myyjätär oli vaan myrkyllinen ja kade.

Siitä kynähameesta?

Vierailija
14/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan se viisikymppinen laihtunut naisellisesti pukeutuva jota naiset katsovat myrkkyllisesti?

Teetkö sinä mitään muuta, kun istut palstalla päivystämässä "provoja" 24/7? oikeasti?