Vinkkejä ekaa seksitapaamista varten?
Tapaan parin päivän päästä miehen, jonka kanssa olemme vaihdelleet vain viestejä, kuvia ja videoita (masturboinneistamme) viimeisen vuorokauden aikana.
Vinkkejä pukeutumiseen ja jutunaiheisiin ja aloitteen tekemiseen, jos vaikuttaa siltä, että livenä ei irtoakaan...yhtä helposti kuin viesteissä!
Olemme tietoisia toistemme seksimieltymyksistä, ja ne solahtavat kyllä erinomaisesti yhteen. Jännittää silti.
Kaikki hyvät neuvot tarpeen.
Jk. Tätä en ole aikaisemmin tehnyt. Huh! Mennyt vieraan miehen kotiin seksiaikeissa.
Kommentit (7)
Jännän äärellä kirjoitti:
Olin täysin samanlaisessa tilanteessa puolisen vuotta sitten.
Hermoilin aivan samalla tavalla, ja lopuksi pukeuduin aika tavallisesti, alusvaatteisiin kiinnitin erityistä huomiota. Ajattelin että paras kun ei pukeudu liian yliampuvasti, tässähän jo kuitenkin tiedetään minkä tiimoilta treffataan. Rento vaatetus ei aiheuta myöskään vaivaantunutta oloa. Myöskään kampausta ja meikkiä ei kannattane kauheasti väsätä tapaamiseen.
Jännitin aivan sairaasti vielä silloin kun ajoin auton parkkiin hänen asuntonsa pihaan. En oikeastaan edes pystynyt miettimään mistä puhuttaisiin, kun tilanne oli niin uusi ja absurdi. Päätin siinä, että joka tapauksessa halaan häntä heti ensin, siinä pääsisi heti lähelle ja vaivaantuneisuus ehkä hiukan hälvenisi.
Näin tapahtuikin, ja oma jännitykseni helpotti paljon kun heti eteisessä halattiin lämpimästi. Kahvikupposen äärellä juteltiin hetki niitä näitä, työstä, asuinpaikasta... ihan semmoista liibalaabaa mutta sen tiimoilla oli mukava istuskella sohvalla lähekkäin, ja luontevasti siirtyä treffien varsinaiseen aiheeseen...
Oli erittäin avartava kokemus. Itsellä vaikein osuus oli sieltä lähteminen, kuinka mielellään sitä jäisi ja jollain lailla alkaisi odottamaan jotain... kuin ihmeen kaupalla sain riuhtaistua itseni lähtemään. Jälkeenpäin aika sekavat fiilikset, helpotusta ja ylpeyttä siitä että toteutin haaveeni, luopumisen tuskaa, häpeän tunteita... pian kuitenkin tunteet hiukan tasoittuivat ja jälkeenpäin pinnalle jäi hyvä fiilis omasta vapautumisesta, ja kaunis muisto hetkestä ihanan miehen iholla.
Upea muisto ja ihanat kokemukset sinulla!
Kiitos, että jaoit ne!
Tuo halaaminen on hyvä! Ja sohvalla vierekkäin istuminen!
Ettekö nähneet enää tuon tapaamisen jälkeen?
Mitä mieltä olette, haluaisimme molemmat nauttia kaikesta kumitta, ja minä RAKASTAN ja KIIHOTUN erittäin paljon SPERMASTA!!! Nam!
Uskallanko antaa panna paljaalla ja ottaa suihin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette, haluaisimme molemmat nauttia kaikesta kumitta, ja minä RAKASTAN ja KIIHOTUN erittäin paljon SPERMASTA!!! Nam!
Uskallanko antaa panna paljaalla ja ottaa suihin?
Itse miehenä en uskaltaisi hypätä lähes tuntemattoman kanssa sänkyyn ja vetää paljaalla. Muutenkin olisi suotavaa käydä testeissä ennenkuin rupeaa ilman kumia panemaan.
Toki, jos ei sukupuolitaudit haittaa kumpaakaan.
Ei nähty enää, nyt myöhemmin ajatellen hyvä niin. Muisto on kauniimpi näin, ei ehkä enää sitten jos olisi kehittynyt odotuksia ja sitoumuksen halua. Nyt tuntuu kuin olisi saanut elää hetken kauniissa ja jännittävässä unessa.
Olisi kiva kuulla miten aloittajan treffit menivät, oliko pelättyä parempi vai pahempi kokemus?
Kävin muutama vuosi sitten ollessani sinkku Tinder seksitreffeillä toisessa kaupungissa. Saavuin miehen asunnolle. Hän ehdotti, että tehdään pieni iltakävely ja jutellaan samalla. Se oli hyvä idea, koska suurin jännitys katosi kävelylenkin aikana. Olin pukeutunut mustaan mekkoon kuten normaalisti. Suihkussa olin tietysti käynyt ennen treffejä.
Kävelylenkin jälkeen mentiin takaisin miehen asunnolle, halattiin sohvalla, vaatteet alkoi lähteä pois, mentiin makuuhuoneeseen.
Mies antoi minulle ensin suuseksiä. Positiivinen yllätys oli, että miehellä on sekä pitkä että paksu. Wow. Mies käytti kondomia. Ottaisin itsekin varmuudeksi kondomit mukaan.
Seksin jälkeen mies tarjosi jotain syötävää olisko ollut hedelmiä ja leipää. Käyttäytyi kohteluaasti.
En jäänyt miehen luokse yöksi, vaan ajoin kotiin. Sen verran hyvä kokemus oli, että tapasin miehen vielä toisenkin kerran. Tämä lyhyt suhde loppui sitten, kun aloin tapailemaan nykyisen mieheni kanssa tiiviisti, enkä ollut enää sinkku.
Olin täysin samanlaisessa tilanteessa puolisen vuotta sitten.
Hermoilin aivan samalla tavalla, ja lopuksi pukeuduin aika tavallisesti, alusvaatteisiin kiinnitin erityistä huomiota. Ajattelin että paras kun ei pukeudu liian yliampuvasti, tässähän jo kuitenkin tiedetään minkä tiimoilta treffataan. Rento vaatetus ei aiheuta myöskään vaivaantunutta oloa. Myöskään kampausta ja meikkiä ei kannattane kauheasti väsätä tapaamiseen.
Jännitin aivan sairaasti vielä silloin kun ajoin auton parkkiin hänen asuntonsa pihaan. En oikeastaan edes pystynyt miettimään mistä puhuttaisiin, kun tilanne oli niin uusi ja absurdi. Päätin siinä, että joka tapauksessa halaan häntä heti ensin, siinä pääsisi heti lähelle ja vaivaantuneisuus ehkä hiukan hälvenisi.
Näin tapahtuikin, ja oma jännitykseni helpotti paljon kun heti eteisessä halattiin lämpimästi. Kahvikupposen äärellä juteltiin hetki niitä näitä, työstä, asuinpaikasta... ihan semmoista liibalaabaa mutta sen tiimoilla oli mukava istuskella sohvalla lähekkäin, ja luontevasti siirtyä treffien varsinaiseen aiheeseen...
Oli erittäin avartava kokemus. Itsellä vaikein osuus oli sieltä lähteminen, kuinka mielellään sitä jäisi ja jollain lailla alkaisi odottamaan jotain... kuin ihmeen kaupalla sain riuhtaistua itseni lähtemään. Jälkeenpäin aika sekavat fiilikset, helpotusta ja ylpeyttä siitä että toteutin haaveeni, luopumisen tuskaa, häpeän tunteita... pian kuitenkin tunteet hiukan tasoittuivat ja jälkeenpäin pinnalle jäi hyvä fiilis omasta vapautumisesta, ja kaunis muisto hetkestä ihanan miehen iholla.