Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on omituista ... olen pitkään taiteillut työni kanssa

Vierailija
21.02.2018 |

pidän työstäni, mutta en nykyisistä työtehtävistä ja roolistani siinä. Olen työni kautta päässyt tutustumaan erääseen paikkaan ja todennut sen mielenkiintoiseksi ja tavoittelemisen arvoiseksi ja monesti kuvitellut olevani siellä töissä ja siitä tullut kotoinen olo. Ikää minulla 45v ja ajattelin, että tuonne kun pääsisi niin olisi eläkepaikka.
Päätin silloin, että haen sinne kun avoimia paikkoja tulee, jos tulee. Henkilökunta siellä on varsin pysyvää ja sitoutunutta ja rekrytointeja ei usein tehdä. Jatkan nykyisessä työssäni jos en sinne pääse, that’s it.

Samana iltana (!) kun olin ajatellut tuota asiaa oli tullut avoin työpaikka hakuun! Hain sitä, viime viikolla olin työhaastattelussa ja tänään sain tietää että sain paikan!!

N. 10v sitten olin pulmallisessa tilanteessa asumiskuvioitteni suhteen. Joka päivä kuljin ohi erään talon jossa oli kaunis piha. Tuli vaan sellainen fiilis että tuolla joskus asun. Muutaman sattuman kautta sain kyseisestä taloyhtiöstä myöhemmin asunnon!

Onko muilla ollut tällaisia tunteita?

Olen seitsemännessä taivaassa nyt :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoiman laki toimii. Muutamia vastaavanlaisia kokemuksia itselläkin.

Lämpimät onnittelut Sinulle!

Vierailija
2/4 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uudesta työpaikasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!

Vierailija
4/4 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen kulkenut usein erään kirkon (näitä on täällä useita) ohi Helsingin keskustassa jo teini-iästä asti. Siitä tuli sattumalta vihkikirkkomme.

Olen aina ihastellut erästä taloa ja pitänyt siitä. Päädyin sinne sisälle töihin. Ihana talo vieläkin.

Muitakin juttuja olisi.

Mutta jotenkin hauskaa, kun joskus on kiinnittänyt erityisesti huomiota johonkin paikkaan ja sitten myöhemmin se tulee sattumalta osaksi omaa elämää. Jännä juttu!

Ja onnea uudesta työstä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi