Apuja tyttöystävän lepyttelyyn
Tilanne: Ollaan parikymppisiä ja seurusteltu kolme vuotta. Mulla on lapsuudesta kasassa ollut kaveriporukka, johon kuuluu sekä miehiä että naisia. Mökkeillään ja vietetään muutenkin aikaa kavereiden kanssa usein. Tyttöystävän oon halunnu pitää erillään kaveriporukasta eli häntä ei oo kutsuttu mukaan meidän mökkireissuihin eikä muihinkaan menoihin. Tää vaivaa tyttöystävää tosi paljon. Alussa se oli vain vihainen kun ei päässy mukaan, nykyään vaan surullinen.
Eka vuosi oli meillä muutenkin vaikea, "petin" tyttöystävää kaksi kertaa. Fyysisestä pettämisestä ei ollu kyse, lähettelin seksiviestejä kahdelle eri muijalle. En oo koskaan aikaisemmin seurustellut kenenkään kanssa pitkään ja vakavasti, aikaisemmat suhteet on ollu sellasia lyhyitä säätöjä. En sitten jotenkin osannu suhteen alussa ajatella että me oltais pitkään yhdessä, vaikka sitä haluankin nyt.
Kun jäin kiinni näistä viesteistä lähdin heti kavereiden kanssa mökille ja jätin tytön miettimään asioita. Nyt on ollu pari vuotta suhteellisen hyvää suhdetta takana, mutta nää meidän porukan mökkireissut vaivaa. Muutaman kerran on käyny niin että mökkireissu on mennyt tyttöystävän kanssa suunniteltujen asioiden edelle.
Nyt oon taas lähös mökille ja kerroin siitä tyttöystävälle niin hän rupes itkemään. Sanoi vaan, että sana "mökille" tuntuu hänestä nykyään kirosanalta. Viikonlopulle ei oltu edes suuniteltu mitään yhteistä menoa ja oon muutenkin yrittäny pitää meidän sovituista menoista tarkemmin kiinni.
Miten sais tyttöystävän lepyteltyä? Niin ettei sen tarvis tuntea pahaa mieltä mun mökkireissuista?
Kommentit (65)
Kysytkös ihan tosissasi? Teet tämän tästä reissuja mökille sellaisten kavereiden kanssa, joihin tyttöystävää ei kutsuta eikä haluta. Myönnät, että joskus reissut menevät tyttöystävän edelle. Myönnät senkin, että on tullut petettyäkin kyseistä tyttöä.
Minä ihmettelen syvästi miksi ihmeessä tyttöystäväsi on vielä kanssasi - minä en olisi.
Mitä v*ttua!? Erotkaa, niin tyttöystävällä on parempi olla ja löytää miehen, joka oikeasti välittää hänestä. Olet liian kakara seurusteluun. Tyttöystäväsi ilmeisesti haluaa muuta, kuin lapsellisen pojan, joka leikkii sinkkuelämää kavereiden kanssa. Ymmärrän, että tytöllä varmasti aivan kamala ja hylätty fiilis.
Jostain kumman syystä tyttöystäväsi on menettänyt luottamuksensa sinuun. En välttämättä ihmettele.
No mitäpä jos se tyttöystävä tulisi mukaan. Aika sika olet, jos tuollaista kuviota jatkat. Ei kuulosta siltä, että välittäisit tyttöystävästäsi.
Vai onko niin, ettei kukaan ole koskaan tuonut tähän kaveriporukkaan kumppaneita mukaan? Miksi et halua omaasi mukaan?
Miksi ihmeessä tyttöystäväsi ei voi lähteä mukaan mökkireissulle?
Näkee, että te olette vielä ihan lapsia. Toivottavasti tyttöystäväsi päästää sinut vielä kasvamaan ja etsii itselleen paremman poikaystävän. Ihan saman neuvon antaisin tyttärelleni, jos hän seurustelisi sinun kanssa.
Sun pitäisi tietenkin ottaa hänet aina välillä mukaan!
Mulla on tyttöporukan kanssa usein näkemisiä - jotkut on pelkästään tyttöporukan kanssa, joihinkin saa pyytää avecit mukaan. Sovitaan aina kummin tehdään, niin ei jää epäselväksi - näin saadaan tyttöporukan kesken aikaa, ja välillä sitten taas porukalla hauskaa.
Mikäli meidän tapaamisiin on tulossa myös miespuolisia kavereita, niin ollaan sovittu, että ne omat poikaystävät yms saa ottaa mukaan, koska miksipä ei.
Nyt jätät tyttöystäväsi ulos osasta elämääsi - kyllä muakin ärsyttäisi.
Sinusta tulee ihan mieleen yksi exäni, paitsi hän oli 25v. eli ei voinut laittaa enää poikamaisuuden piikkiin. Se ihminen pilasi itsetuntoni joksikin aikaa. Osaatko edes kuvitella miltä tyttöystävästäsi tuntuu?
Et mitenkään. Jos oma poikaystävä laittais mökkireissut parisuhteen edelle niin äkkiä liukenisin paikalta. Toivottavasti tyttö tajuaa että ansaitsee parempaa
Risuvitsaa kiukutteleville tytöille.
Kyllä tämä on ainoa oikea lepyttelymuoto, muutoin saat pyydellä kohta anteeksi syntymääsi ja olemassaoloasi.
Älä alennu ämmävallan alle, vaan ole mies ja akallesi kuria ja järjestystä yllä.
Voih, oletpas lapsellinen, tyttöystävä haluaa mukaasi mökille ,pöhkö
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä jos se tyttöystävä tulisi mukaan. Aika sika olet, jos tuollaista kuviota jatkat. Ei kuulosta siltä, että välittäisit tyttöystävästäsi.
Vai onko niin, ettei kukaan ole koskaan tuonut tähän kaveriporukkaan kumppaneita mukaan? Miksi et halua omaasi mukaan?
Kyllä mä tyttöystävästä välitän paljonkin. Ei meidän kaveriporukkaan oo tullu oikein uusia ihmisiä lapsuuden jälkeen ja sen takia tuntuis oudolta tuoda uus ihminen sinne. Meillä on kuitenkin niin omat jutut.
Kyllä mä nyt jälkeenpäin oon tajunnu että toimin törkeesti niiden viestittelyjen kanssa ja muuttaisin asian jos voisin, mutta en voi.
Tyttöystävälle haluisin saada paremman mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tyttöystävästä välitän paljonkin. Ei meidän kaveriporukkaan oo tullu oikein uusia ihmisiä lapsuuden jälkeen ja sen takia tuntuis oudolta tuoda uus ihminen sinne. Meillä on kuitenkin niin omat jutut.
Kyllä mä nyt jälkeenpäin oon tajunnu että toimin törkeesti niiden viestittelyjen kanssa ja muuttaisin asian jos voisin, mutta en voi.
Tyttöystävälle haluisin saada paremman mielen.
Idiootti. Toivon, että tyttöystävä tulisi järkiinsä ja alkaisi arvostamaan itseään ja jättäisi sinut.
Kuinka usein näitä mökkireissuja on - kerran kaksi vuodessa vai useammin?
Ymmärrän kyllä etttä mökkireissu on kiva pitää tutulla porukalla. Ennemmin tai myöhemmin josset sinä niin joku muu porukasta menee naimisiin, saa lapsia, eikä enää pääse reissulle. Se on satavarma, että estitä alkaa tulla jollekulle muulle ja ehkä muillakin on jo "paineita" kotijoukoissa mutta eivät kehtaa myöntäää. Oletko ottanut puheeksi kaveriporukassa, että tyttöystävä ei tykkää? Miehet voi heittää keskustelun huumoriksi, mutta naiset voivat ymmärtää. Ja jollakulla muulla voi olla samanlaisia kokemuksia kuin sinulla.
Sanoisin että kun mökkiporukka täyttää 30 niin on vaikeaa saada kaikki kasaan edes kerran vuodessa. Pari ratkaisuehdotusta: jos mökkireissuja on enemmän kuin yksi vuodessa niin jätä yksi reissu väliin ja keksi jotain kivaa sille viikonlopulle tyttiksen kanssa. Muista kertoa että nyt tällä kertaa tämä meni mökkireissun edelle.
Jos mökkireissu on pyhä niin voitteko tehdä jotain muuta samalla porukalla niin että kaikilla on tyttö-/poikaystävät mukana? Vaikkapa pelata pleikkaa jonkun luona, lähteä konserttikeikalle tms. Tämä voisi helpottaa tlannetta kaikilla kaveriporukan tyypeillä, jotka seurustelevat.
Sellaisiakin neuvoja tulee että älä lähde mökille enää ikinä kaikki aika tyttikselle, mutta se on huono neuvo - ainakin siihen saakka kun ei ole pieniä lapsia. Kaveriporukallekin pitää löytyä ainakin vähän aikaa. Joillakin naisilla on taipumus olla vähän prinsessoja ja vaatia kaikki aika itselleen. No, sun tytis ei vaikuta kyllä tällaiselta.
M44
Vierailija kirjoitti:
Näkee, että te olette vielä ihan lapsia. Toivottavasti tyttöystäväsi päästää sinut vielä kasvamaan ja etsii itselleen paremman poikaystävän. Ihan saman neuvon antaisin tyttärelleni, jos hän seurustelisi sinun kanssa.
Tuo eka lause on mielestäni epäkunnioittava eikä kyllä auta kysyjää. Avaus oli kuitenkin asiallinen.
Siis minkä ihmeen takia et halua kutsua tyttöystävääsi mukaan mökille? Kuulostaa tosi inhottavalta kiusaamiselta! Miksi pitää jättää porukasta ulos, varsinkin jos kyse ei ole mistään poikien illasta? Ja erityisesti kun tiedät miten surullinen hän on asiasta.
Etkö itse tajua, ettei tyttöystävää voi kohdella noin? Miten sydämetön ihminen olet, kun kehtaat kohdella tyttöystävääsi noin? Tyttöystäväsi välittää ilmeisesti sinusta tosi paljon, kun antaa sinun loukata itseään tuolla tavalla. Välitätkö sinä hänestä? Jos välität, niin tee hyvänen aika isoja muutoksia käytökseesi, ennen kuin tyttöystäväsi lähtee kävelemään. Olin itsekin parisuhteessa reilut kolme vuotta, jossa minua kohdeltiin huonosti. Sitten sain tarpeekseni ja lähdin. Ei auttanut enää tuossa vaiheessa miehen ruikutukset ja lupaukset muutoksesta. Tee siis jotain ennen kuin on liian myöhästä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein näitä mökkireissuja on - kerran kaksi vuodessa vai useammin?
Ymmärrän kyllä etttä mökkireissu on kiva pitää tutulla porukalla. Ennemmin tai myöhemmin josset sinä niin joku muu porukasta menee naimisiin, saa lapsia, eikä enää pääse reissulle. Se on satavarma, että estitä alkaa tulla jollekulle muulle ja ehkä muillakin on jo "paineita" kotijoukoissa mutta eivät kehtaa myöntäää. Oletko ottanut puheeksi kaveriporukassa, että tyttöystävä ei tykkää? Miehet voi heittää keskustelun huumoriksi, mutta naiset voivat ymmärtää. Ja jollakulla muulla voi olla samanlaisia kokemuksia kuin sinulla.
Sanoisin että kun mökkiporukka täyttää 30 niin on vaikeaa saada kaikki kasaan edes kerran vuodessa. Pari ratkaisuehdotusta: jos mökkireissuja on enemmän kuin yksi vuodessa niin jätä yksi reissu väliin ja keksi jotain kivaa sille viikonlopulle tyttiksen kanssa. Muista kertoa että nyt tällä kertaa tämä meni mökkireissun edelle.
Jos mökkireissu on pyhä niin voitteko tehdä jotain muuta samalla porukalla niin että kaikilla on tyttö-/poikaystävät mukana? Vaikkapa pelata pleikkaa jonkun luona, lähteä konserttikeikalle tms. Tämä voisi helpottaa tlannetta kaikilla kaveriporukan tyypeillä, jotka seurustelevat.
Sellaisiakin neuvoja tulee että älä lähde mökille enää ikinä kaikki aika tyttikselle, mutta se on huono neuvo - ainakin siihen saakka kun ei ole pieniä lapsia. Kaveriporukallekin pitää löytyä ainakin vähän aikaa. Joillakin naisilla on taipumus olla vähän prinsessoja ja vaatia kaikki aika itselleen. No, sun tytis ei vaikuta kyllä tällaiselta.
M44
Kiitos asiallisesta viestistä.
Mökkireissuja meillä on 1-3 kpl kuukaudessa. Yleensä talvisin on hiljasempaa, keväällä/kesällä/syksyllä useemmin. Mökille tuntuis oudolta ottaa tyttöystävää mukaan, siellä ollaan kuitenkin niin tiiviisti yhdessä eikä sieltä noin vaan pääse lähtemään pois.
Ehkä pitää koittaa tehdä välillä jotain muuta samalla porukalla niin että tyttöystäväkin olis mukana.
Oot kyllä tosi törkeä! Ihmettelen miksi tyttöystäväsi viitsii sua katella...