3 tyttöä vai kolme poikaa?
Kommentit (35)
Kaksi on ja kolmas mahassa oleva toivottavavsti myös samaa laatua.
Mutta kun eka oli nyt poika niin veljiä vaan pari lisää. Olisi kiva jos kaikki olisi samaa sukupuolta vaikka se äitin oma prinsessa ja tuleva sydänystävä jäisikin saamatta.
Meillä on nuo kolme poikaa joista pari jo täysikäisiä. Kun katsoo taaksepäin niin AIVAN mahtavaa on ollut.
Olen ollut tiiviisti mukana heidän liikunnallisissa harrastuksissa ja muutenkin olemme olleet paljon vapaa-aikoja yhdessä.
Ja nyt saan nauttia kolmen pojan (miehen) hellästä huolenpidosta:)
Ja se tyttökin perheestä löytyy joten vertauskohdetta on.
ps. meillä on tytön kanssa oikein hyvä ja lämmin suhde mutta tässä ketjussa piti valita..
Mutta noista vaihtoehdoista ottaisin 3 tyttöä. Olisi enemmän apua, tytöt nyt vaan tuntuu monesti oppivan ja auttavan paremmin kotihommissa.
Ja mikä vielä tärkeämpää, ei tulisi hankalia miniöitä kyräilemään anopin ja toistensa kanssa. Itselläni on vaikeuksia tulla toimeen anoppini ja anopin toisen miniän kanssa kun ovat vain keskenään hyvää pataa. En haluaisi itselleni samanlaista tilannetta. Nyt on siis onneksi odotettavissa 1 miniä ja 1 vävy, eikä toivon mukaan ihmeempää kilpailutilannetta heidän välilleen.
vaikka oikeasti mun unelma taitaisi olla 2 tyttöä ja 1 poika
jos olisin saanut vain 3 lasta ja olisi pitänyt valita että "otanko" tyttöjä vai poikia niin ilman muuta tyttöjä!
Enkä kuitenkaan siis poikiani tytöihin vaihtaisi:)
Itseasiassa toivoisin 5 tai 6 tyttöä.
;o)
Ehkä ihanteellisen olisi 2 tyttöä ja 1 poika (tässä järjestyksessä).
Tunnen 2 viiden tytön perhettä. Ihania!
ainakin omien lasten kokemuksella. ;)
nimim. 1 pojan ja 2 tytön äiti.
Vaikka vaikeaa on enää lähteä sanomaan, sillä olen neljän pojan ja kahden tytön äiti. Pojat olleet aina helpompia, joten siksi sanoin tuon 3 poikaa.
tietysti. Ne on jo, enkä mä osaa niitä pojiksi kuvitella;)
Jos mulla ei olisi yhtään lasta (nyt on sekä tyttö että poika) niin valitsisin ne kolme tyttöä mieluummin.
Ehkä kuitenkin 3 tyttöä. Tyttöjen kanssa on kiva puuhastella "naisten juttuja".
Vaikka kyllä pojatkin ihania ovat,,,,
t, 2 tytön ja 2 pojan äiti.
Ja erittäin onnellinen siitä, että katraaseen kuuluu kumpaakin sukupuolta