Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Naapurin mies (okt-alue) raahasi nuoria naisia ulkona olevaan porealtaaseen aina baarista aamuyöllä.. Nu**i niitä siinä laidalla ja joi viinaa. Pahimmillaan oli kolme kikattavaa teiniä samalla kertaa 🤔 Vitutti toi touhu mutta toisaalta olisin kyllä monesti halunnut liittyä seuraan 😌
.
Meillä naapurissa nuoripari, jotka ei tervehdi eikä katso päinkään tullessaan vastaan. Hiljaisia ja tylyjä. Useaan kertaan viikossa p anevat äänekkäästi, meille kuuluu kaikki selvästi loppuhuipennusta myöten. Ja äänet raikaa joka puolella meidän asunnossa, ei vain makkarissa. Hieman kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Alakerran naapuri (kahta kerrosta alempana) örisee ja mylvii kovaäänisesti. Mylvintä-äänet ovat sellaisia "MJÖÖÖ!", "ÖÖÖÖÖÖÖH!" ja "OIJOIJOI!" Joskus huudahduksia kuuluu pitkin iltaa ja satunnaisesti myöhään yölläkin. Alkoholia taitaa kulua melko runsaasti.
Ei se mitenkään hätäiseltä kuulosta, eikä muita ääniä juurikaan kuulu.
Taitaa olla ex-mieheni muuttanu sun alakertaan...
Naapurin parikymppinen pariskunta jonka nainen erittäin kimeällä ja kovalla äänellä hysteerisesti nalkuttaa miehelle tuntikaupalla, usein monena päivänä viikossa. Sitä on kamala kuunnella naapurinakin, mies käy sääliksi. Itse olisin jo tukkinut sen eukon turvan moneen kertaan jos pystyisin.
Seinänaapurilla välillä tapana huudella omiaan jokusen tunnin putkeen, en ole keksinyt mitähän mahtaa tehdä niinä aikoina.
Paras laukaisu jota käyttää on suomiaksentilla huudettu unbelievable, "AN BEELIIVABUL! “
Hauska tapaus entisen kämpän naapureihin verrattuna, tulee välillä naureskeltua noita hänen huudahduksiaan oikein olan takaa.
Aina kun naapurille on tulossa vieraita, otetaan perheen Audi tallista ja laitetaan nokka vieraiden tulosuuntaan pihalle seisomaan.
Aina kun olen pissalla tai kakalla naapurilla on joku kumma pakko tarve tulla kuuntelemaan minun käyntiäni.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mies (okt-alue) raahasi nuoria naisia ulkona olevaan porealtaaseen aina baarista aamuyöllä.. Nu**i niitä siinä laidalla ja joi viinaa. Pahimmillaan oli kolme kikattavaa teiniä samalla kertaa 🤔 Vitutti toi touhu mutta toisaalta olisin kyllä monesti halunnut liittyä seuraan 😌
.
Kertomuksen lopusta unohtui teksti: Ja lopuksi heräsin euroopan kartta housuissa.
Naapurin tytär soittaa viulua. Kesäisin kuulee, kun se harjoittelee, koska on ikkunat auki ja pihat on mallia postimerkki. Se on treenannut nyt samaa biisiä viitisen vuotta eikä osaa sitä vieläkään. En pysty ymmärtämään. Viulua on soittanut noin 6 vuotta ja on yhä huono. Periaatteessa äänet on enimmäkseen puhtaat, mutta soittaa väärin ja h i t a a s t i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinänaapureinani on pari jotka ovat noin 35 vuotiaita. Talossa on huonot eristykset ja suht koht ohuet seinät ja joka ilta kun olen kotona, siis joka ikinen ilta kuulen kun tämä nainen huutaa miehelleen "Miksi sinä et taaskaan halua seksiä? Mikä sinua vaivaa?" ja sit se mies huutaa takaisin että "No kun ei paneta" ja tosiaan oon tässä kämpässä asunut vuoden ja joka ikinen ilta on tuo sama juttu 😂
Se voi olla et jos se nainen on yllipainoinen niin ei sitä miestä kiinnosta se ja kuvottaa se nainen ym
Voi myös olla, että se mies on kaltaisesi, kirjoitustaidoton moukka, ääliö suorastaan!
Vierailija kirjoitti:
Naapurin tytär soittaa viulua. Kesäisin kuulee, kun se harjoittelee, koska on ikkunat auki ja pihat on mallia postimerkki. Se on treenannut nyt samaa biisiä viitisen vuotta eikä osaa sitä vieläkään. En pysty ymmärtämään. Viulua on soittanut noin 6 vuotta ja on yhä huono. Periaatteessa äänet on enimmäkseen puhtaat, mutta soittaa väärin ja h i t a a s t i.
Heimo Haitto kertoi,kun oli viulunsoittoa oppimassa.Sanoi,että lopetti opettelun,kun mitään ei jäänyt mieleen harjoittelusta.Aina oli aloitettava alusta,mitä silloin auttaa opetella.
Vierailija kirjoitti:
Seinänaapurilla välillä tapana huudella omiaan jokusen tunnin putkeen, en ole keksinyt mitähän mahtaa tehdä niinä aikoina.
Paras laukaisu jota käyttää on suomiaksentilla huudettu unbelievable, "AN BEELIIVABUL! “Hauska tapaus entisen kämpän naapureihin verrattuna, tulee välillä naureskeltua noita hänen huudahduksiaan oikein olan takaa.
Pelaa Änäriä.
Asuntoani vastapäätä asuvan vanhemman pariskunnan kumpikin osapuoli yskiskelee käytävässä, kun lähtevät tai tulevat asuntoonsa. Asunnossaan tai pihalla he eivät tunnu juurikaan yskiskelevän. Tein torstai-iltapäivällä roskapussin viemisen yhteydessä kokeen, jossa yskin hetken kovaäänisesti heidän oven takanaan, kun lähdin asunnostani. Toistin yskimisen, kun tulin takaisin asuntooni. Nyt kumpikaaan vastapäisen asunnon asukkaista ei ole yskinyt kertaakaan käytävässä koko viikonlopun aikana. Hienoa! Ilmeisesti ns. ymmärsivät yskän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinänaapureinani on pari jotka ovat noin 35 vuotiaita. Talossa on huonot eristykset ja suht koht ohuet seinät ja joka ilta kun olen kotona, siis joka ikinen ilta kuulen kun tämä nainen huutaa miehelleen "Miksi sinä et taaskaan halua seksiä? Mikä sinua vaivaa?" ja sit se mies huutaa takaisin että "No kun ei paneta" ja tosiaan oon tässä kämpässä asunut vuoden ja joka ikinen ilta on tuo sama juttu 😂
Se voi olla et jos se nainen on yllipainoinen niin ei sitä miestä kiinnosta se ja kuvottaa se nainen ym
Voi myös olla, että se mies on kaltaisesi, kirjoitustaidoton moukka, ääliö suorastaan!
Tunteisiin...
Eriskummallinen iskelmäharrastus. Viereisen rapun (rappuja erottaa palo-ovi) naapuri luukuttaa satunnaisesti iskelmää täysillä muutaman minuutin ajan mitä ihmeellisimpiin aikoihin - tavallisesti kuitenkin yöaikaan tai kun talossa pitäisi olla hiljaisuus. Olen muutamaan kertaan herännyt iltayöstä yhden aikoihin tai aamuyöstä ennen kuutta siihen, että rakenteiden läpi kuluu muutaman minuutin pätkä iskelmää.
Vierailija kirjoitti:
Naapurit tulevat aina pihalle leikkimään, kun laitan vauvan ulos nukkumaan. Samoin myös menevät takaisin sisälle samalla hetkellä kun otan vauvan sisälle. Tosi ärsyttävää, kun ei ne penskat mitään hiljaisia ole. No, minkäs sille voi. Olen yrittänyt siirtää vauvan nukkumisaikaa, mutta samalla siirtyi myös heidän ulkoiluaika.
Laita ensin tyhjä koppa ulos ja sitten kun kyllästyvät ja menevät sisälle niin vie vauva sinne.
Vierailija kirjoitti:
aika heikot äänieristykset. En pystyisi asumaan talossa missä mikään oma ja henkilökohtainen ei ole omaa. Hyiss. Onneksi meillä hyvä äänieristys. Ei ainakaan sanoja erota ja vauvankin itku kuuluu hyvin etäisesti seinän takaa.
Joku vastasi tähän jo aiemmin että ukko iso ja pyylevä ja akka treenari että ne läskittelyt voi jättää itselleen. Ehkäpä ukolla on heikko kunto ja itsetunto tämän takia. Ei kehtoo sorjalle akalleen näyttäytyä alasti kun loppuu kunto ja kaveri laskee ennen kuin nousee suorituspaineiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heimo Haitto kertoi,kun oli viulunsoittoa oppimassa.Sanoi,että lopetti opettelun,kun mitään ei jäänyt mieleen harjoittelusta.Aina oli aloitettava alusta,mitä silloin auttaa opetella.
Ai. Siitä tuli kuitenkin viuluvirtuoosi ja varmasti opettelemisen ansiosta. Sehän oli viulun ihmelapsi jo pikkupoikana.
Mun mummo kävi pienenä usein ystävänsä luona leikkimässä Viipurissa. Se asui sellaisessa hienossa kerrostalossa, missä oli komeat kaiteet rappukäytävässä. Lapset huvitteli liukumalla niissä kaiteissa. Kerran yhdestä asunnosta juoksi mustatukkainen pikkupoika ja alkoi riemukkaasti lasketella toisten kanssa niitä kaiteita pitkin. Jonkun aikaa sai tehdä sitä, kunnes ovi avautui ja poika komennettiin sisälle. Ystävä sanoi mummolle, että tuon pojan nimi on Heimo, ja se asuu Sirpolla, joka opettaa sitä soittamaan viulua. Eikä se saa paljon koskaan leikkiä muitten lasten kanssa, vaan aina vaan soittaa.
Heimoa siis kannatti opettaa, mutta jos joku penska ei kuudessakaan vuodessa opi mitään, niin aivan turha rääkätä sitä lasta sillä soittamisella.
Vierailija kirjoitti:
Asuin ennen todella ohutseinäisessä talossa. Naapurini harrastivat seksiä joka lauantai-aamu klo 9 ja sitten uudestaan puoliltapäivin. Nainen piti hirveää meteliä, hakkasivat suoraan mun seinään ja sitten mies alkoi öristä kuin parkuva hirvi. Aina samat kellonajat. Eka kerran kun heräsin tähän, luulin että joku kummitus huutelee seinissä.
Seksin jälkeen naapurit lähtivät viihteelle ja palasivat noin klo 4. Heidän koiransa haukkui koko sen ajan lähes tauotta. Onneksi en enää asu siellä.
Miten on mahdollista, että on niin ohuet seinät , puhe tai huuto kuuluu läpi. Ei meillä ikinä ole kuulunut rivarissa, jossa olen asunut kymmeniä vuosia ja naapurit on vaihtuneetkin.
Ehkä se säilyttää esim. lätkäkamojaan eteisessä? Niistähän lähtee ihan pökerryttävän karmea haju. Tai sitten sillä on kunnon punttisali kotona tai se tiirailee liikaa aerobic-videoita.