Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
741/3685 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperhe, joka tunkee meille kaksi lastaan. Oma lapsi on 9, naapurin lapset 7 ja vajaa 4. Okei, vanhempi voisi tulla omani kanssa leikkimään, mutta kun vanhemmat tunkee sen taaperon aina mukaan. Meinaa taju lähteä. Olettavat, että me huolehdimme, pissatamme, autamme, kun koko ajan marisee, saatamme kotiin tien yli jne. EI ME HALUTA! Meidän omat lapset on jo isoja ja lapsilla saa olla kavereita, jos niistä ei tarvi huolehtia. En halua mukavuudestani nousta jatkuvasti katsomaan, kun tää yksi itkee, laittaa kenkiä jalkaan ja saattaa kotiin jne. Tämä nuorin tulee noin 3 minuutin välein valittamaan minulle jostain  ja olen aivan vati täynnä. Pysy pois täältä, olen välillä sanonut suoraan, että "kuule, mä en jaksa selvitellä noita teidän ongelmia, sun tarvii mennä kotiin". Ja vienyt lähes väkisin kotiovelle. Isänsä vielä sanoi, että kun nämä riitelee niin paljon, niin mene kertomaan kaverin vanhemmille. Ei tarvi tulla kertomaan, ei kiinnosta. Pois vaan meiltä, ei ole kutsuttu.  Jos omani olisi 3-4 -vuotias, voisin hyvin huolehtia kummastakin. Nyt en viitsisi, kun oma on tosiaan jo 9...

Älä nyt ihmeessä sille lapselle sano, että pysy pois meiltä. Ei noin pieni tajua, ja tuollainen on omiaan aiheuttamaan traumoja. Tiukasti lapsen vanhemmille vaan sanomaan, ettei teillä ole aikaa vahtia noin pientä.

Vierailija
742/3685 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynytnaapuri kirjoitti:

Kaivokselassa seinänaapurin mies saa aina hirveitä pultteja nollasta sataan.. Yhtäkkiä vaan ihan täysiä huutoa illallakin, "VIII-TTT...." ja oikein pitkään venyttäen. Ja välillä tulee H-sanaa maanisella huudolla. Mahtaakohan sielläkään olla kaikki hyvin..

Saattaa katsoa urheilua.

Itse saatan myös huutaa vittua jos vastustaja tekee maalin:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/3685 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin toinen puolisko on ilmeisesti työtön, aina kotonaan ja pitää kovaa mekkalaa aamusta iltaan. Hyvä ettei öisin mekasta, mutta kaikenlaista nakutus ja paukutusääntä lähtee ihan kellon ympäri. :/  En ole varma onko siellä myös koira, jonka lelu tai luu kolisee lattiaan..

Vierailija
744/3685 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seinänaapurini, arviolta 25-vuotias sinkkunainen, todella sivistyneen oloinen ulkoisesti. Pukeutuu kauluspaitoihin, kantaa merkkilaukkua, tukka nutturalla. Kuuntelee todella kovalla saksalaista huoranhakkausräppiä. Ihan ihmetyttää, mitä se siellä tekee oikein. Kun ei kuuntele, sieltä kuuluu todella "räväkkää" naurua oikein kovaa. Ihan kummallinen tyyppi.

Vierailija
745/3685 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujo ja hiljainen äidinkielenopettaja mölähtelee iltaisin seinän takana "mööö-ööö" ja "höhöööö-höö". On selvinpäin mutta ölisee joka ilta.

Lapsemme musiikinopettaja asuu seinän takana (ei taida olla tunnistanut meitä). Koulussa on kuulemma erittäin puhdas lauluääni, mutta kotona tuntuu mölisevän nuotin vierestä joka ilta kännisen kuuloisesti.

Vierailija
746/3685 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa naapurissa asuva rehtori ei illalla tahdo saada avainta osumaan lukkoon, mutta aamulla on koulussa aivan ksarppina.

Vierailija
747/3685 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa soi joka aamu herätyskello 6.3o ja kaksi minuuttia siitä kuuluu vessasta huutoyrjöäminen. Joka ikinen aamu. Eikä illalla koskaan mitään juomiseen viittaavia ääniä.

Vierailija
748/3685 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Meillä sama.

Vierailija
749/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina olen havahtunut monesti kun muuten ennen hyvin hiljainen naapuri on alkanut huutaa jotain "aleksia" tms kovaan ääneen välillä jopa keskellä yötä :O Aluksi luulin että jonkun lapsi ei tottele tms. mutta olen paikantanut huudon tulevan seinänaapurista, joka on yksin asuva mies jota ei muutenkaan näe yhtään missään, koskaan tulossa tai menossa asuntoonsa.

Verhot on ollut tiukasti kiinni vuosikaudet, vähän valo kajastaa ikkunan välistä. Luulen että hänellä on alkava psykoosi tai jotain vastaavaa. Ei kai kukaan kissallekaan tms. huutaisi tuolla tavalla ja sitten ei kuulu taas yhtään mitään. Koiraa ei voi olla koska sitten olisin kyllä nähnyt hänet ulkoiluttamassa sitä.

Pelaa jotain nettipeliä jonkun Aleksin kanssa?

Vierailija
750/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun naapuri menee suihkuun alkaa jonkin ajan kuluttua sellainen surinaääni. Kestää muutaman minuutin ja sitten loppuu.

Se on vaan mun pattereilla toimiva ihonpuhdistuslaite. 🙂

Itselläni ladattava vastaava. Matkustan usein, ja lakkasin kantamasta laitetta mukanani, kun kyllästyin turvatarkastajien huvittuneisiin ilmeisiin. Ilmeisesti ko. laite näyttää läpivalaisussa turvatarkastajien mielestä joltain aivan muulta kuin ihonpuhdistuslaitteelta. Tai sitten ihonpuhdistuslaitteet ovat ko. ammattikunnan mielestä jotenkin erityisen huvittavia kapistuksia, kun niille jaksetaan hihitellä ja viittilöidä kollegaakin katsomaan ruutua, jonka jälkeen ihmettelevät vielä "tietävä ilme" kasvoillaan tarkemmin ruudulla näkyneen laukun omistajaa.

Vierailija
751/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinänaapuriin muutti pari kuukautta sitten uusi pariskunta, jotka riitelevät joka päivä. Herään vähintään kolme kertaa viikossa ennen herätyskelloa siihen huutoon ja öisin huuto jatkuu 22-01 välille.

Outoa on se, että eivät ymmärrä erota tai hoitaa asioitaan kuntoon.

Ehkä he nauttivat riitelystä...

Vierailija
752/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa soi joka aamu herätyskello 6.3o ja kaksi minuuttia siitä kuuluu vessasta huutoyrjöäminen. Joka ikinen aamu. Eikä illalla koskaan mitään juomiseen viittaavia ääniä.

Mun naapuri huutoyrjöää joka aamu n. 7-8 tienoilla. Joka. Ikinen. Aamu. Tätä on kestänyt kohta vuosikymmenen, että tuskin mikään akuutti syöpä kuitenkaan.

Joskus mietin itse, että kun katsoo sarjoja/elokuvia ja niissä huudetaan niin kuulostaakohan se siltä kuin itse huutaisimme täällä..

Vierailija
753/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kerrostalokämpässäni nyt kaks vuotta ja koko sen ajan lähes joka aamu yläkerrasta kuuluu sellasta tosi epämäärästä voihkintaa. Ei kuulosta varsinaisesti sellaselta seksivoihkinnalta (:DD) Tosi vaikea selittää, olen miettinyt että onks siellä joku tuskissaan voihkiva vanhus. Nyt, kahden vuoden jälkeen, mä tajusin että SE ON KOIRA :DDDD se on husky joka ulvasee

Vierailija
754/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talonyhtiössä asuva huumeita käyttävä pariskunta. Terrorisoi kaikella tavalla muita.

Vierailija
755/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kun avaa oven käytävälle ulos mennessä myös naapurin mummeli avaa oven sitten mumisee jotain unohtuneesta tavarasta ja palaa takaisin asuntoonsa. Sitä ennen toki terävästi silmäillen kuka, mitä, missä kunnossa ja kenen kanssa.

Vierailija
756/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin herkkä oksennusrefleksi, että tavallinen hampaidenpesukin saa yökkäykset, äänekkäät, käyntiin. Viimeistään takahampaiden kohdalla alan yrjömeluta. Sama onko sähkö- vai tavallinen vaiko vauvaharja. Aina yökkäilen, kuuluvasti. Useimmiten saan aikaiseksi vain äänen tyhjästä mahasta, toisinaan ryöpsähtää. Naapurit varmasti ihmeissään tästä joka-aamuisesta ääniteatteristani. En voi myöskään syödä määrättyjä ruokia, yökkään niistäkin jo ennen kuin ne edes ehtivät suuhuni. Kaistapäisestä harjausrefleksistäni johtuen purskutan useimmiten iltaisin vain suuvedellä, josta en yökkäile. Kuviohan sopii siihen että naapurusto varpisti ajattelee mun vetelevän äänettömiä kännejä joka ilta :DD

Vierailija
757/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanss erittäin herkkä oksennusrefleksi. Käytännössä pelkkää yökkimistä ilman tavaraa mutta tuntemattomat pyörittelevät silmiään ja tarjoavat ämpäriä :DD

Vierailija
758/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurikin akateemisesti koulutettu, mutta eivät tunnista voikukkaa rikkaruhoksi eivätkä kitke. Muu naapurusto hermoromahduksen partaalla, kun yritämme pitää pihat voikukattomina. Toinen naapuri tulee AINA pihahommiin, kun itse olemme pihalla. Monesti olemme mieheni kanssa puhuneet, että tiedostavatkohan he itse. Meillä ruohonleikkuri käynnistyy, 10 min ja sielläkin tarvetta leikata ruoho. On tää omakotiasuminen niin hauskaa:-)

Tuohan kuulostaa järkevälle.

Siis jos te leikkaisitte ensin ruohon, ja kun lopulta homma tulis valmiiks, naapuri aloittais ajaa omaa pihaansa, niin silloinhan sais kuunnella koko päivän sitä ruohonleikkurin pärinää.

Mut kun ne ajaa nurmikon samaan aikaan kun te, niin ne ehkä yrittää säästää omia ja muiden hermoja?

Vierailija
759/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on aivokammioiden paineongelmia . Se aiheuttaa aamupahoinvointia.

T.eräs joka teki sitä samaa kasvaimen takia.

Vierailija
760/3685 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperhe, joka tunkee meille kaksi lastaan. Oma lapsi on 9, naapurin lapset 7 ja vajaa 4. Okei, vanhempi voisi tulla omani kanssa leikkimään, mutta kun vanhemmat tunkee sen taaperon aina mukaan. Meinaa taju lähteä. Olettavat, että me huolehdimme, pissatamme, autamme, kun koko ajan marisee, saatamme kotiin tien yli jne. EI ME HALUTA! Meidän omat lapset on jo isoja ja lapsilla saa olla kavereita, jos niistä ei tarvi huolehtia. En halua mukavuudestani nousta jatkuvasti katsomaan, kun tää yksi itkee, laittaa kenkiä jalkaan ja saattaa kotiin jne. Tämä nuorin tulee noin 3 minuutin välein valittamaan minulle jostain  ja olen aivan vati täynnä. Pysy pois täältä, olen välillä sanonut suoraan, että "kuule, mä en jaksa selvitellä noita teidän ongelmia, sun tarvii mennä kotiin". Ja vienyt lähes väkisin kotiovelle. Isänsä vielä sanoi, että kun nämä riitelee niin paljon, niin mene kertomaan kaverin vanhemmille. Ei tarvi tulla kertomaan, ei kiinnosta. Pois vaan meiltä, ei ole kutsuttu.  Jos omani olisi 3-4 -vuotias, voisin hyvin huolehtia kummastakin. Nyt en viitsisi, kun oma on tosiaan jo 9...

Älä nyt ihmeessä sille lapselle sano, että pysy pois meiltä. Ei noin pieni tajua, ja tuollainen on omiaan aiheuttamaan traumoja. Tiukasti lapsen vanhemmille vaan sanomaan, ettei teillä ole aikaa vahtia noin pientä.

Kirjoitin epäselvästi. Mielessäni mietin, että pysy pois. Konkreettisesti sanon, että "nyt pitää lähteä kotiin, kun tää homma ei suju ja tulee pahaa mieltä" yms. Sitten sekin on yksi, että mun pitää vetää kengät jalkaan ja saattaa tuo taapero kotiinsa, koska ei saa kulkea tien yli yksin, ymmärrettävästi.