Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitit seksin?

Vierailija
21.02.2018 |

Sukupuoli?
Ja siis jonkun kanssa, ei pelkkä itsetyydytys.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, yllättävän mukava kokemus

Vierailija
22/53 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikokemukset lähinnä pojan kalun koskettelua ja runkkaamista teininä (n. 14-19-v.) ja kalun häpyhuulille viemistä ja sen suuntaista hieroskelua. Silloin pojat lähinnä hieroivat isoja rintojani ja sormettivat pilluani. Hauskaa ja jännittäväähän se oli, teki hirveästi mieli saada kalu pilluun sisään.

Kerran muistan, olisinko ollut 19-20-vuotias, kun annoin erään pojan työntää kalunsa nopeasti pilluuni ja pelkäsin pitkään, tulisinko raskaaksi tai saisinko jonkun sukupuolitaudin.

Samoihin aikoihin, tai vuotta paria myöhemmin, tein samansuuntaisia kokeiluja, jotka päättyivät yleensä siihen, että pojilta tuli ennenaikainen siemensyöksy mun vatsalle. Tykkäsin kyllä piehtaroida poikien kanssa ja leikkiä heidän kaluillaan. Vähän kyllä harmittaa, että säästin muka neitsyyttäni noin 22-vuotiaaksi. Olisi pitänyt vain ostaa kumeja ja naida aina, kun tilaisuus oli.

Eka yhdyntä oli siis paljaalla pitkäaikaisen miesystäväni kanssa 22-vuotiaana, ehkäisynä e-pillerit.

Oltaispa törmätty sillon ku olit teini niin olisin opettanu sut kunnon tavoille. Kaikki miehet olis tykänny susta lujaa sen jälkeen.

Olisit oppinu nauttimaan kunnon seksistä kunnon miehen kans. Sulla oli kyllä ihan selkee halu ja vietti olemas jo teininä ja tais olla jo ennen sitäki. Kyllä olis ollu huippua päästä korkkaamaan sut. No missä iäs ny tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v. Olin mielestäni silloin jo ikäloppu neitsyt, ystävilläni seksikokemuksia jo oli. Ei vain ollut tullut ketään säväyttävää vastaan. Sitten tapasin ihanan miehen, ja ai että seksikin oli hänen kanssaan ihanaa! Mies ei ole enää sama, mutta seksi viehättää aina vaan!

n33

Vierailija
24/53 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuus lähti opettajan kanssa sen verran nuorena ettei viitsi tähän laittaa. Pitäisi kuulua jokaiseen opetusohjelmaan. Jaksoin kerrata pitkään.

Vierailija
25/53 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaana, se oli siskoni kaveri joka halusi tuntea miltä kova mulkku tuntuu. Onneksi ei tullut raskaaksi, 15 vuotiana siitin yhdelle 16 vuotiaalle lapsen. Eikä tää oo sit sä heräsit juttu.

Vierailija
26/53 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli 21-vuotiaana. Kännissä kuin käki, yhden yön juttu baarista kotiin jaa aamulla heitin tytön kotiin.

Olin silloin aika laiha ja ujon sorttinen eli naisrintamalla oli luonnollisestikin aika hiljaistaa. Elämässä oli silloin mutakin ohjelmaa ja tyttöystävä ei ollut listan kärjessä vaan toimeentulon hankkiminen.

Seuraava kerta Sellaista kerran vuodesta tahtia jatkui 24-25 -vuotiaaksi saakka jolloin kuvioihin tuli ensimmäinen tyttöystävä. Leffassa tai treffeillä käyntiä siinä välissä toki oli, mutta en laske niitä suhteeksi ollenkaan.

Vierailija
27/53 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana.

M37

Vierailija
28/53 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena on vitsa väännettävä. Muistan, että halut alkoivat paljon ennen kuin pääsi asiaan. Sääli, että laki kieltää lapsilta tämän ihmisoikeuden. Ainakin minä olisin halunnut vaikka mikä ja aina nuorena.

Vierailija
29/53 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kirjoitukseni ei kuulu tänne. Vaimoni teki aikoinaan virheen, meidän tytöllä alkoi ensimmäisenä kuukautiset kymmenenvuotiaana. Vaimoni ei kertonut minulle mitään, sätin tyttöämme miksi et mene kouluun. lintsaat, etkö tajua että kouluun on mentävä. Et muuten mene kyllä mene uloskaan vetelehtimään, kunnes meillä tuli riita tytön kouluunmenemisestä. Asia sitten selkisi kun vaimoni sanoi että tytöllä on kuukautiset, olin aika äimänä, mutta näin oli luontoäiti päättänyt tilanteenM50+.

Vierailija
30/53 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena on vitsa väännettävä. Muistan, että halut alkoivat paljon ennen kuin pääsi asiaan. Sääli, että laki kieltää lapsilta tämän ihmisoikeuden. Ainakin minä olisin halunnut vaikka mikä ja aina nuorena.

Eikös saman ikäiset saa sekstailla keskenään vaikka 12 vuotiaina?

Vierailija
31/53 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamanikäisen ex-poikaystävän kanssa alettiin 13v koskettelemaan toisiamme, 14v eka yhdyntä.

Vierailija
32/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vittua vasta kuusikymppisenä, nyt olen 75v

Vierailija
33/53 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sainekakerran 23v yh äiditä  paljalla ei mitään ehkäisyä ei tullut raskaaksi

Vierailija
34/53 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotias tyttö olin.

Vierailija
35/53 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippileirillä 15-vuotiaana oli ujoja kokeiluja luokkakaveripojan kanssa. Sellaista pippelin hyväilyä ja dippailua mun pimppiin, koska ei ollut kumeja. Tuntui tosi hyvältä, mutta ei uskallettu jatkaa kovin montaa työntöä.

Vierailija
36/53 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v vaimo oli jo kokenut 20v

Vierailija
37/53 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyönä 23-vuotiaana.

N50

Vierailija
38/53 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 58v. Ensimmäinen kerta oli lapissa hiihtoreissulla Lapissa 80-luvulla. Halusin kuvata tuntureita, joten yksin liikkeellä bussilla ja hiihtelin lähimmälle autiotuvalle yöksi. Tuvassa oli sähäkkä 25v nainen. minä olin 17v. Kun yöksi ei muita tullut, tyttö kävi kyllä aika suoraan asiaan, oli ollut pari kuukautta ns puutteessa ja kun ihan innoissani minäkin olin, niin siinähän se meni. Makuupussissa, ei toki kiinni vedetty, ährättiin, useamman kerran yön aikana.

Vierailija
39/53 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rippileirillä 15-vuotiaana oli ujoja kokeiluja luokkakaveripojan kanssa. Sellaista pippelin hyväilyä ja dippailua mun pimppiin, koska ei ollut kumeja. Tuntui tosi hyvältä, mutta ei uskallettu jatkaa kovin montaa työntöä.

Sama esim. kerhojen jälkeen salin pukuhuoneessa ja samalla sain ensi kosketuksen siemensyöksyihin kun poika ei malttanut olla tulematta. Onneksi ei tullut sisään. Silloin se kaikki näytti niin jännältä.

Vierailija
40/53 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 18v. Tyttöystävä 16v