Miten suhtautuisit ystävääsi joka unohtaa syntymäpäiväsi?
Jotenkin vaan harmittaa :( eihän tähän tietystikään maailma eikä ystävyyskään kaadu... En mitään erikoisia odota mutta vaikka tekstarilla " Paljon Onnea" olisi ollut ihan riittävä. Totaaliunohtus nyt vaan hiukan laimentaa tätä ystävyyssuhdetta.
Kommentit (18)
En tahdo itsekään aina muistaa ystävieni merkkipäiviä. Meidän ystäväpiirissä ollaan menty siihen, että muistetaan aikalailla vaan lapsia.
Emme ole enää juurikaan tekemisissä, tähän tosin muitakin syitä mutta ns alamäki alkoi minun kohdallani tuosta unohtamisesta.
Ihmisiä ne ystävätkin vaan on. Kyllä mäkin oon muutaman kerran ihan puhtaasti vaan unohtanu jonkun synttärit, lähettäny sitten kylläkin myöhästyneet onnittelut.
En mäkään muista enää näin kolmekymppisenä kavereitten synttäreitä. Ei tässä nyt juhlimista ole :)
mutta harmittaa kun lapsen synttäreitä ei muisteta. Itse lähetän ystäville/ystävieni lapsille aina synttärikortit, kun kuitenkin ollaan säännöllisesti tekemisissä.
Mä kyllä yritän muistaa, mutta joskus vaan unohtuu. Sitten nolottaa jälkeenpäin. Itse en kyllä oleta, että ystäväni muistaisivat aina.
tekstarionnittelu laitettu. Nyt vaan unohti, se tässä harmittaa. No elämä jatkuu ja pitkä ystävyyskin tottakai. Onhan niitä elämässä suurempiakin murheita ;)
ap
Vierailija:
En halua juhlia synttäreitäni enkä itsekään kyllä muista kun ihan lähisukulaisten synttäreitä.
Ei minusta aikuisten synttäreitä tarvi noteerata jos sankari ei itse järkkää jotain.
Ystävilläni ei ole tapana muistaa toistensa syntymäpäiviä.
Moni muukin jätti onnittelematta ja unohti, se ei harmita lainkaan mutta juuri tämä minulle (ja toisinpäin!) tärkeä ystävä unohti. No sattuuhan sitä että unohtuu, mutta mulla itselläni vaan on pari sellaista ystävää jotka eivät unohdu missään tilanteessa ja tämä unohtaja on toinen heistä.
Ei aikuisten synttäreillä mitään merkitystä ole.
Minäkin loukkaannuin kun läheinen ystävä unohti syntymäpäiväni. Tajusin kyllä, ettei kaikkea voi muistaa (en muista itsekään), mutta silti tuntui pahalta.
Ystävyys ei kaatunut mihinkään ja onnittelutekstarikin tuli pari päivää myöhässä, mutta sinä päivänä harmitti...
Ja varsinkin jos sille kaverille itselleen synttärit ovat tärkeät, niin eri asia, kuin jos ei ylipäänsä perustaisi ihmisten synttäreistä.
Harvempi aikuinen taitaa etnään mitään synttäreitä vietellä, ei ainakaan mun lähipiirissä. Toisten syntymäpäivistä ei edes puhuta.
ONNITELLA. Oli se sitten kortilla, puhelinsoitolla tai tekstarilla just se Onneksi olkoon... ap
Vierailija:
Harvempi aikuinen taitaa etnään mitään synttäreitä vietellä, ei ainakaan mun lähipiirissä. Toisten syntymäpäivistä ei edes puhuta.
En halua juhlia synttäreitäni enkä itsekään kyllä muista kun ihan lähisukulaisten synttäreitä.