Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAUNIS ELÄMÄ Avalla nyt!

Vierailija
20.02.2018 |

Katsooko joku muu, kun männävuosien missit muistelee? :D

Kommentit (337)

Vierailija
221/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miss18!

Vierailija
222/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin kirjoitti:

Tarja Smura ehdottomasti missiaikoinaan kaunein missi, ikinä. Nauravasilmäinen ja luonnollinen. Hymy tuntui tulevan sydämestä saakka. Sijoittui Universumeissa hienosti yhdeksänneksi. Suomen lehdistössä puhuttiin iltapuvun pudottaneen Tarjan kuuden kärjestä. 

Oon viel kauniinpi ja hymyssä suin ja pidempi hymy kuin hänellä, oon kärjessä nyt ja tytöt tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaunein koko maailmassa, muistutan kaija koon ja katy perryn siskoo vaik ei oo mustii hiuksii. Mut silti!

Vierailija
224/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon oikeesti

Vierailija
225/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla myös kaksoisolento.

Vierailija
226/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tyyppi on nähny mun kaksoisolennon.

Vierailija
227/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko joku muu, kun männävuosien missit muistelee? :D

Näkeekö ohjelman Katsomosta?

Vierailija
228/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan et mullakin on.

Vierailija
229/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vaan koska, meillä molemmilla on.

Vierailija
230/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta sitten.

Vierailija
231/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin jättänyt pois Lotta Näkyvän ja Heidi Sohlbergin. Ehkä myös Pian (vaikka onkin menestynyt USA:ssa).

Tilalle jotkut näistä:

Anne Pohtamo, Johanna Raunio, Pirkko Mannola, Virpi Miettinen, Sirpa Viljamaa, Anna-Liisa Tilus, Tiina Vierto, Tanja Carpelan, Vanessa Forsman, Satu Tuomisto.

Ihan noita uusimpia missejä ei olisi tarvittu, ne on tuoreemmassa muistissa eivätkä ole paljon muuttuneet.

Samaa mieltä. Myös Päivi Uitto ja Sari Aspholm kiinnostaisi. Eivät ole lehtien sivuilla niin kuin monet muut.

Päivi elää Kuusamossa ja Sari Puerto de la Cruzissa ja mennyt uudelleen naimisiin aikoja sitten.

En ole koskaan ymmärtänyt, millä kriteereillä Päivi Uitosta aikoinaan tuli Miss Suomi.

M35

Samaa mieltä ja toinen outo valinta oli Seija Paakkola.

Vierailija
232/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Uitto oli itsekin sitä mieltä, että kruunu olisi kuulunut Käte Nybergille. Uitto harkitsi jopa kruunusta luopumista. Suvi Lukkarinen laitettiin jostain syystä Riitta Väisäsen edelle 1976. Sirpa Viljamaata oli kiva nähdä. Sirpakin ohitti ennakkosuosikit. Sanavalmis Sirpa sanoi puhuneensa itsensä voittajaksi.

Vierailija
233/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi Uitto oli itsekin sitä mieltä, että kruunu olisi kuulunut Käte Nybergille. Uitto harkitsi jopa kruunusta luopumista. Suvi Lukkarinen laitettiin jostain syystä Riitta Väisäsen edelle 1976. Sirpa Viljamaata oli kiva nähdä. Sirpakin ohitti ennakkosuosikit. Sanavalmis Sirpa sanoi puhuneensa itsensä voittajaksi.

Jotain juttua on näkynyt että RV laitettiin tahallaan toiseksi koska ei voisi pärjätä MU - kisassa kun AP voitti 1975 ja hänet saatiin näin ME - kisaan. Voi hyvin olla, kulisseissa on kaikenlaista,

Vierailija
234/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta Heidi näytä Pian siskolta, kun Pia on kaunottarena ihan eri luokkaa. Erottuu kaikista muista edukseen.

Vierailija
235/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin jättänyt pois Lotta Näkyvän ja Heidi Sohlbergin. Ehkä myös Pian (vaikka onkin menestynyt USA:ssa).

Tilalle jotkut näistä:

Anne Pohtamo, Johanna Raunio, Pirkko Mannola, Virpi Miettinen, Sirpa Viljamaa, Anna-Liisa Tilus, Tiina Vierto, Tanja Carpelan, Vanessa Forsman, Satu Tuomisto.

Ihan noita uusimpia missejä ei olisi tarvittu, ne on tuoreemmassa muistissa eivätkä ole paljon muuttuneet.

Samaa mieltä. Myös Päivi Uitto ja Sari Aspholm kiinnostaisi. Eivät ole lehtien sivuilla niin kuin monet muut.

Päivi elää Kuusamossa ja Sari Puerto de la Cruzissa ja mennyt uudelleen naimisiin aikoja sitten.

En ole koskaan ymmärtänyt, millä kriteereillä Päivi Uitosta aikoinaan tuli Miss Suomi.

M35

Samaa mieltä. Nuorenakin niin arkipäiväisen näköinen kuin olla voi. Meidän taloyhtiössäkin on kauniimpia (en itseäni tarkoita).

Vierailija
236/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pialla on kauniit piirteet ja kasvojen luusto, sellaisia ei pysty hankkimaan leikkauksilla. Vaikka olisi jotain pientä (silmäluomileikkaus? Niin kuin joku sanoi) tehty, se on tehty maltilla jo valmiiksi hyvän pohjan päälle.

Pialla on tosiaan niin kasvoissa kuin kropassa mittasuhteet kohdallaan. On noista kaikista ylivertainen.

Vierailija
237/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pia Lamberg on kaunotar. Lotta Näkyvä hänen rinnallaan ( molemmat nuoren polven missjä ) on aika mitättömän näköinen.

Pia kauneuden lisäksi freesi ja nuorekas ja luonnollinen: ihan hehkuu säteily hänestä. Sitä voisi olla Lotallakin, jos näkisimme Lotan silmät paksujen muoviräpsyttimien takaa tai ihon pakkelin alta tai jos hiukset olisivat omat ja luonnolliset ja liikkuisivat liikkeiden mukana, nyt ne ovat kuollut kasa muovia.

Miksi nuoret naiset sotkevat itsensä näin. Fittnesspimuille voi sopia, mutta ei ole kaunista. 80-lukulainen ja tunkkainen Lotan look. Kansainvälisyys näkyy Pian lookissa: luonnollisuus ja kevyt meikki tuo kauneuden parhaiten esiin.

Vierailija
238/337 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pialla on kauniit piirteet ja kasvojen luusto, sellaisia ei pysty hankkimaan leikkauksilla. Vaikka olisi jotain pientä (silmäluomileikkaus? Niin kuin joku sanoi) tehty, se on tehty maltilla jo valmiiksi hyvän pohjan päälle.

Pialla on tosiaan niin kasvoissa kuin kropassa mittasuhteet kohdallaan. On noista kaikista ylivertainen.

Hahaha😂😂😂mikä ihmeen pia-fanaatikko täällä kirjottelee vai peräti pia itse...ei voi kyllä kaunottaresta ja piasta samassa lauseessa puhua😂Täysin mitäänsanomaton tusinablondi joka ei edes leikkelemällä itsestään mitään kaunotarta ole saanu..vertaa vaikka Väisäseen ja Smuraan jotka nuorena oikeasti olivat kauniita ja näyttäviä naisia ILMAN mitään leikkauksia. Toisin ku tämä tavallisen näköinen roikkosilmä joka on myös "uransa" luonut pelkästään reittä pitkin.

Vierailija
239/337 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellinen kommentti on kyllä ilkeä. Pia on todella hyvännäköinen ja koska hän on halunnut kiihkeästi Los Angelesiin hän on tehnyt tarvittavat korjaukset. Mutta minulla on tunne että hän on jotenkin myynyt itsensä liian halvalla? Olis nyt sitten vähän katsonut mihin ja keheen ryhtyy.

Vierailija
240/337 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia Pakarinen lähti Usaan luomaan uraa... Nooh, onhan hän vaatteita vähentämällä päässyt joihinkin kuviin. Muusta urasta en ole kuullut. Lotta Hintsa ei ole millään muotoa ikinä ollutkaan missiainesta; ei minkään näköinen ja lyhyt. Nyt patsastelee miehensä siivellä ja hänkin näkyy vain puolialastomissa kuvissa, jos missään. Lenita sentään saanut jotain aikaa ja opiskellut korkeakoulussa. Ei voi verrata edes samana vuonna noita naisia. Riitta Väisänen on todella ärsyttävä ja "kivan pulska"....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi