Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyyti naiselle? Treffeille..

Vierailija
20.02.2018 |

Elikkäs olen tapaamassa erittäin korkeatasoista naista.
Tapaaminen on naisen kotikaupungissa - itse en ole paikallisia. Olen järjestänyt tapaamisen erääseen paikkaan, mutta itse en pääse hakemaan naista sinne autolla, koska ajattelin ottaa rohkaisuryypyn etukäteen (oikeasti vain yhden tai kaksi).

Onko kellään tietoa voiko esim. taksin maksaa etukäteen, niin että tilaisin sen noutamaan naisen tämän kotoa? Taksin voin varmasti tilata, mutta olisihan se noloa jos nainen joutuisi sitten maksamaan sen itse. Samoin olisi noloa jos menisin alas naista vastaan maksamaan kyydin :D

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa hauska nähdä miten ap ja nainen etenevät kun nyt on jo noin tuskaista analysointia kaikki😂. Miten sitten kun homman pitäisi edetä next levelille. "En mä uskalla ostaa kaupasta kortsuja ku se on niin noloo". "Täytyy varmaan ottaa rohkaisuryyppy tai pari".

Kunpa me av-mammat voisimme olla vain kärpäsinä katossa. <3

Vierailija
42/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa hauska nähdä miten ap ja nainen etenevät kun nyt on jo noin tuskaista analysointia kaikki😂. Miten sitten kun homman pitäisi edetä next levelille. "En mä uskalla ostaa kaupasta kortsuja ku se on niin noloo". "Täytyy varmaan ottaa rohkaisuryyppy tai pari".

Sen taksikuskin voi lähettää myös ostamaan kortsuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan jätät ne ryypyt ottamatta ja menet itse hakemaan. Vai eikö sinulla ole autoa? Vai onko auto liian romu KORKEAtasoiselle naiselle? Mitä oikein edes moiselta odotat? 

Auto löytyy kyllä, mutta ainakin omasta mielestäni tuollainen järjestetty kyyti antaisi paremman vaikutelman. Hieman teiniä ehkä hakea seuralainen itse? 

AP

Hieman teini taidat ollakin, kun et tiedä miten naisen kanssa menetellään, että tehdään hyvä vaikutus...