Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyyti naiselle? Treffeille..

Vierailija
20.02.2018 |

Elikkäs olen tapaamassa erittäin korkeatasoista naista.
Tapaaminen on naisen kotikaupungissa - itse en ole paikallisia. Olen järjestänyt tapaamisen erääseen paikkaan, mutta itse en pääse hakemaan naista sinne autolla, koska ajattelin ottaa rohkaisuryypyn etukäteen (oikeasti vain yhden tai kaksi).

Onko kellään tietoa voiko esim. taksin maksaa etukäteen, niin että tilaisin sen noutamaan naisen tämän kotoa? Taksin voin varmasti tilata, mutta olisihan se noloa jos nainen joutuisi sitten maksamaan sen itse. Samoin olisi noloa jos menisin alas naista vastaan maksamaan kyydin :D

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elikkäs olen tapaamassa erittäin korkeatasoista naista.

Tapaaminen on naisen kotikaupungissa - itse en ole paikallisia. Olen järjestänyt tapaamisen erääseen paikkaan, mutta itse en pääse hakemaan naista sinne autolla, koska ajattelin ottaa rohkaisuryypyn etukäteen (oikeasti vain yhden tai kaksi).

Onko kellään tietoa voiko esim. taksin maksaa etukäteen, niin että tilaisin sen noutamaan naisen tämän kotoa? Taksin voin varmasti tilata, mutta olisihan se noloa jos nainen joutuisi sitten maksamaan sen itse. Samoin olisi noloa jos menisin alas naista vastaan maksamaan kyydin :D

Hah! Paljastuit! Miten voisit mennä naista vastaan alas jos treffit ovat hänen kotikaupungissaan ja et ole paikallisia??!! :D:D:D

Kyseessä ei näillä keleillä ole ulkoilmatreffit. Itsekään en ajatellut majoittua kadulla, vaikken kotikaupungissani olekaan. 

AP

Vierailija
22/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse hieman alempitasoinen, kun joudut juomaan niin, ettet voi naistasi hakea? Arveletko, että "korkeatasoinen" nainen ihastuu viinanhajuisesta alempitasoisesta miehestä?

No ei se mitään haise jos naukun tai kaksi ottaa ja suuvettä päälle. Suuvettä ei siis juoda!

AP

Kyllä haisee. Ja haluat siis vielä salata juomisesi. Lupaavasti alkaa tämä tasokas suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli treffit on jossain hotellin ravintolassa. Miksi muka on niin noloa mennä vastaan maksamaan taksi tai mikset hae naista taksilla hänen kotoaan?

Vierailija
24/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut :D

AP

Alapeukkuja rohkaisuryypylle. Jos et uskalla vesiselvänä tavata, peru treffit, viina haisee hengityksessä ja rohkaisuryypyn tarvitseminen on turn off.

Vierailija
25/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan jätät ne ryypyt ottamatta ja menet itse hakemaan. Vai eikö sinulla ole autoa? Vai onko auto liian romu KORKEAtasoiselle naiselle? Mitä oikein edes moiselta odotat? 

Vierailija
26/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä vaan voi hypätä taksin kyytiin ja lähteä hakemaan korkeatasoista neitosta? Ja sitten lähdette taksilla sinne minne olitte menossakin?

Vierailija
27/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Kovanen

Vierailija
28/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs naikkonen itse tuumaa? Oletko miettinyt kuinka kalliiksi tuollainen maksullinen nainen sinulle tulee? Olisiko se sinun eka kerta voinut järjestyä helpomminkin? Vai haluatko muistella sitten myöhemmin kuinka poikuus meni korkeatasoiselle horolle, jonka hinnan lisäksi maksoit myös hotellin ja hänen taksikyydit? Pitäähän se mamma taas sieltä hotellilta saada kotiinsakin vai meinasitko, että hän käyttää palkkarahojaan siihen? :)

Vierailija
29/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan jätät ne ryypyt ottamatta ja menet itse hakemaan. Vai eikö sinulla ole autoa? Vai onko auto liian romu KORKEAtasoiselle naiselle? Mitä oikein edes moiselta odotat? 

Auto löytyy kyllä, mutta ainakin omasta mielestäni tuollainen järjestetty kyyti antaisi paremman vaikutelman. Hieman teiniä ehkä hakea seuralainen itse? 

AP

Vierailija
30/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs naikkonen itse tuumaa? Oletko miettinyt kuinka kalliiksi tuollainen maksullinen nainen sinulle tulee? Olisiko se sinun eka kerta voinut järjestyä helpomminkin? Vai haluatko muistella sitten myöhemmin kuinka poikuus meni korkeatasoiselle horolle, jonka hinnan lisäksi maksoit myös hotellin ja hänen taksikyydit? Pitäähän se mamma taas sieltä hotellilta saada kotiinsakin vai meinasitko, että hän käyttää palkkarahojaan siihen? :)

Höpö höpö. 

AP

Vierailija
31/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista: kysyt taksilta, paljonko arvioi tmn matkan hinnaksi. Sen jälkeen maksat 1,5-2kertaisen summan. Ota rekkari tms ylös varmuuden vuoksi ettei kuseta.

Vierailija
32/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, siis ihan järkyttäviä sääli jos et uskalla ilman rohkaisuryyppyä paikalle.

Yäk! Turnoff nro Uno tuo ryyppy!

Vierailija
33/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto löytyy kyllä, mutta ainakin omasta mielestäni tuollainen järjestetty kyyti antaisi paremman vaikutelman. Hieman teiniä ehkä hakea seuralainen itse? 

AP

Hieman teiniä on ottaa rohkaisuryypyt. En tajua pätkääkään ajatuksenjuoksuasi ap..Mitä ihmeen teiniä deitin noutamisessa on? Ehkä silloin jos karvanopat ja Wunderbaumit roikkuu peilissä ja stereoista soi :Mullon bemmiin uudet gummit".

Vierailija
34/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat tietenkin hevosvankkurit ja mieskuoro toivottaa hänes tervetulleeksi kyytiin. 

Vierailija
35/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli, siis ihan järkyttäviä sääli jos et uskalla ilman rohkaisuryyppyä paikalle.

Ei tuo mistään uskaltamisesta ole kiinni, mutta juttu luistaa sujuvammin yhden tai kahden jälkeen. 

AP

Vierailija
36/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se korkeatasoinen nainen pitää kohdata selvänä. Jos et ole ajokunnossa, et ole treffikunnossa. Tasokkaalla naisella ei ole mitään tarvetta kuunnella humalaisen hölmöilyjä.

Ja toisaalta, herrasmies hakee. Joko omalla autolla, tai jos et voi, istuen itse taksin kyydissä. Ja jos nainen tulee omalla kyydillä, todellakin olet alhaalla vastassa.

Vierailija
37/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo mistään uskaltamisesta ole kiinni, mutta juttu luistaa sujuvammin yhden tai kahden jälkeen. 

AP

Sitä yhtä tai kahta ei voi juoda sitten yhdessä siellä treffipaikassa?

Vierailija
38/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Otatte yhdessä lasilliset viiniä. Mikä ihme pakko sinun on jo etukäteen olla humalassa? Annat hyvin juntin kuvan itsestäsi.

Vierailija
39/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa hauska nähdä miten ap ja nainen etenevät kun nyt on jo noin tuskaista analysointia kaikki😂. Miten sitten kun homman pitäisi edetä next levelille. "En mä uskalla ostaa kaupasta kortsuja ku se on niin noloo". "Täytyy varmaan ottaa rohkaisuryyppy tai pari".

Vierailija
40/43 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen voi tulla ihan omalla kyydillään paikalle? Miksi se pitäisi sinne hakea?

Koska hän on KORKEATASOINEN! Kati ei mammat voida ymmärtää sellaisen päälle. Mutta miten korkeatasoinen nainen voi olla jos alentunut treffeille miehen kanssa joka taksikeskuksen sijaan hankkii tietonsa vauva palstalta?

Kieltämättä tää oli aika hauska Provo! :)