Kyyti naiselle? Treffeille..
Elikkäs olen tapaamassa erittäin korkeatasoista naista.
Tapaaminen on naisen kotikaupungissa - itse en ole paikallisia. Olen järjestänyt tapaamisen erääseen paikkaan, mutta itse en pääse hakemaan naista sinne autolla, koska ajattelin ottaa rohkaisuryypyn etukäteen (oikeasti vain yhden tai kaksi).
Onko kellään tietoa voiko esim. taksin maksaa etukäteen, niin että tilaisin sen noutamaan naisen tämän kotoa? Taksin voin varmasti tilata, mutta olisihan se noloa jos nainen joutuisi sitten maksamaan sen itse. Samoin olisi noloa jos menisin alas naista vastaan maksamaan kyydin :D
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Voithan tilata auton, maksaa sen ja lähettää sitten hakemaan kyytiläinen?
Miten? Yleensä maksetaan mittarin mukaan. En voi tietää summaa etukäteen ja suostuvatko kuskit edes ottamaan suoritetta etukäteen (tuostahan ei sitten saa kilometrien mukaista kuittia)?
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut :D
AP
Mammat ovat käyneet treffeillä vain absilla ja maksaneet senkin itse haha
Tilaa limusiini. Sen voi maksaa laskulla.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa limusiini. Sen voi maksaa laskulla.
Jos olisimme Amerikassa. Suominainen, vaikka korkeatasoinenkin, vain nolostuisi :/
AP
Oletko itse hieman alempitasoinen, kun joudut juomaan niin, ettet voi naistasi hakea? Arveletko, että "korkeatasoinen" nainen ihastuu viinanhajuisesta alempitasoisesta miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse hieman alempitasoinen, kun joudut juomaan niin, ettet voi naistasi hakea? Arveletko, että "korkeatasoinen" nainen ihastuu viinanhajuisesta alempitasoisesta miehestä?
No ei se mitään haise jos naukun tai kaksi ottaa ja suuvettä päälle. Suuvettä ei siis juoda!
AP
Miksei nainen voi tulla ihan omalla kyydillään paikalle? Miksi se pitäisi sinne hakea?
Jos se on niin korkeatasoinen, niin se varmaan osaa itsekin järjestää liikkumisensa.
Soita taksikeskukseen ja kysy, tietänevät siellä vauvapalstaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen voi tulla ihan omalla kyydillään paikalle? Miksi se pitäisi sinne hakea?
Koska hän on korkeatasoinen, ekkö sää ny ymmärrä!? :D
Kerro nyt millaiset treffit ja mitä hemmotteiluita KORKEATASOISELLE naiselle on luvassa, että tämmöinen alemmantason mamma voi mennä mädättyneellä katkeralla mielellä nukkumaan! :D
Ei kannata liioitella, se voi tulla itse paikalle, tai voit hakea, ei sun pidä mtn taksia tilata. :D
Vierailija kirjoitti:
Elikkäs olen tapaamassa erittäin korkeatasoista naista.
Tapaaminen on naisen kotikaupungissa - itse en ole paikallisia. Olen järjestänyt tapaamisen erääseen paikkaan, mutta itse en pääse hakemaan naista sinne autolla, koska ajattelin ottaa rohkaisuryypyn etukäteen (oikeasti vain yhden tai kaksi).Onko kellään tietoa voiko esim. taksin maksaa etukäteen, niin että tilaisin sen noutamaan naisen tämän kotoa? Taksin voin varmasti tilata, mutta olisihan se noloa jos nainen joutuisi sitten maksamaan sen itse. Samoin olisi noloa jos menisin alas naista vastaan maksamaan kyydin :D
Hah! Paljastuit! Miten voisit mennä naista vastaan alas jos treffit ovat hänen kotikaupungissaan ja et ole paikallisia??!! :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
No ajattelin, että se olisi mukava ele jos kyyti järjestyisi noin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se mitään haise jos naukun tai kaksi ottaa ja suuvettä päälle. Suuvettä ei siis juoda!
AP
Miten alkoholia juovilla sitkeästi on tämä kuvitelma, että selvä ihminen ei muka haistaisi alkoholia? :D Ei siinä auta suuvedet eikä pastillit, läpi tulee joka tapauksessa.
Joko ap soitti taksin numeroon ja kysyi? Mitä siellä sanottiin? (Tiedän sitten miesseuralaisilleni kertoa)
Voithan tilata auton, maksaa sen ja lähettää sitten hakemaan kyytiläinen?