Pelimies ei muka sytytä?
Miten joku voi vakavissaan väitä etteikö pelimies olisi useimpien naisten mielestä sytyttävin?
Mietitäänpä millaisia pelimiehet usein OVAT. Eikö naisia muka sytytä määrätietoinen hedonistimies joka tietää mitä haluaa ja tavoittelee sitä aloitteellisesti ja rohkeasti? Onhan se nyt selvää että tuollainen luonne ajaa miehen pelaamaan.
Entäs mitä pelatessa OPPII. Itsevarmuus kehittyy, oppii rennommaksi naisseurassa, oppii lukemaan tuntematonta naista nopeasti. Tämä jos mikä tuo sen tunteen että "mies vain tiesi mitä tehdä" ja "asiat vain tapahtuivat" (koska mies pisti ne tapahtumaan, just kyselyssä 0% naisvastaajista halusi olla viejän roolissa ja yli 75% halusi miehen ensisijaisesti vievän).
Jos mittarina on tunteiden voimakkuus ja kuinka nopeasti ne syttyy, pelimies voittaa lähes aina.
Joo ihan varmaan joku leuhkiva limanuljaska ei sytytä, mutta eihän sellainen mies mikään pelimies ole, kunhan esittää olevansa. Oikea pelimies on se ihana/kiva "tavallinen" mies joka vei sut mukanaan sieltä baarista.
Huvittaisi kuulla perustelut että miksei muka pelimies olisi sytyttävin?
Kommentit (37)
Mun puolesta pleijerit sais paneskella ihan vaan keskenään
Tämä "asiat vain tapahtuivat" naisten hokemana on hyvä vitsi.Tapahtuivat kun mies teki kaiken työn ja naisen mielestä kumpikaan ei tehnyt "aloitetta".
Vierailija kirjoitti:
Eivät nämä kehtaa tunnustaa tykkäävänsä pahoista pojista kun virallinen totuus on aivan muuta...
Miten pahat pojat ja pelimiehet liittyvät toisiinsa? Ei niissä ole mitään samaa.
Pelimiehiltä yleensä saa helposti, joten siksi olen puutteessa sellaisen kotiini vienyt.
Aika naurettavia nämä jotka uskovat että ottamalla hitaasti tai menemättä yhden yön juttuihin pystyy pitämään pelimiehet loitolla. Itse kyllä tunnen yhden jolla on tällä hetkellä 10 muijaa pitkässä pelissä. Yhtäkin se vedätti vuoden verran ja sen jälkeen kun ekan kerran menivät sänkyyn laittoi poikki. Syy noin pitkää aikaan oli se että se oli netin kautta tutustunut siihen ja kaukosuhde. Nyt ne sen nykyiset 10 muijaa ovat ulkomailla, maassa jonne se menee lomille kesällä. Päämääränä on saada pillua eri muijalta joka yö. Tietenkin se yrittää saada myös yhden yön juttuja ja vakipanoja täällä suomessa tinderissä ja baareissa. Kaikille se valehtelee ihan naama peruslukemilla että on etsimässä jotain vakavaa.
Se on tummaihoinen jätkä afrikasta joka asuu espoossa, muijille vinkiksi. Tosin saattaa hyvin valehdella että se on etelä-amerikasta. Käyttää latino etunimeä. Tykkää esittää että on rahaa vaikka on hukkamassa pikavippivelkoihin.
"Pelimies" sana alkaa kyllä menettää jo merkityksensä, kun sitä leimaa aletaan lykätä ihan jokaiselle miehelle, joka sinkkuaikana pystyy toteuttamaan halujaan kohtuullisen normaalisti. Itse kun olin sinkku, niin huomasin vaan kanssakäymisessä jos toinen oli halukas lähempään tuttavuuteen kanssani. Mutta jokaista semmoista naista kohden oli varmasti kymmeniä, joka ei minulle olisi lämmennyt vaikka itse olisin ollut halukas. Naisten ulkonäkö ja "laatu" ei näissä asioissa merkinnyt läheskään niin paljon kuin teoreetikot maalailee.
Eli vaikka jossain vaiheessa kävi vipinää aika tavallakin, niin en todellakaan olisi voinut viedä kaikkia naisia ja mikä pelimies on semmoinen, joka vaan huomaa että meillä kahdellapa synkkaa ja molemmilla saattaa olla yhteisiä haluja?
Hienoa, että aloittaja kokee pelimiehet sytyttäviksi! Olet miettinyt asiaa ja he kiinnostavat sinua. Hyvä niin.
Mm. minua he eivät kiinnosta.
Elämä on varmaan mielenkiintoista, kun toisten ihmisten tekemiset ja sanomiset ovat loputtoman mielenkiintoisia.
Vierailija kirjoitti:
Eivät nämä kehtaa tunnustaa tykkäävänsä pahoista pojista kun virallinen totuus on aivan muuta...
Ihan sama mitä sanot tai kirjoitat, mutta omaan ideaansa intohimoisesti kiintynyt ei usko SINUN mielipidettäsi, vaan kannattaa omaa surkuhupaisaa teoriaansa.
Melko hassua. Surullista, mutta hassua.
Jos mies tuntuu tietävän liian hyvin mitä tekee ja hänen kanssaan on hirveän mukava olla, alkaa jo epäilyttää, että jäi pelimiehen uhriksi. Ja niinhän se kai monesti onkin. Olen kärsinyt tästä ajatuksesta, koska tietysti haluaisin miehen, joka saa minut syttymään, mutta haluaisin miehen, joka ei ole harjoitellut sitä tuhannen muun kanssa tullen siinä ammattilaiseksi. Eli etsin siis mahdotonta yhtälöä. Etsiä jotakin lähes neitseellistä luonnonlahjakkuutta asiassa, jossa kehittyy vain harjoittelemalla.
Fyysisesti ja ensialkuun pelimies vaikuttaa kiinnostavalta mutta sitten mietin onko minulla hyvä fiilis pelimiehen jälkeen, ei? Haluaisin kuitenkin rakastavan mukavan parisuhteen. Eli olen kuitenkin enemmän kiinnostunut itsestäni kuin pelimiehestä. Isoin haaste on kai sitten se, ettei kenenkään otsassa lue pelimies. Mutta tähän auttaa ehkä se, ettei tee nopeita liikkeitä vaan seuraa miehen käyttäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä nimenomaan sytyn pelkästään pelimiehistä :( Heti jos tajuan ettei mies ole pleijeri, mielenkiintoni katoaa.
Näin juuri. Kyllähän ne pelimiehet ovat laadukkaimpia panijoita. Ja sitten niissä on sekin etu, ettei ne yritä jäädä nurkkiin pyörimään. Oikea win-win tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä "asiat vain tapahtuivat" naisten hokemana on hyvä vitsi.Tapahtuivat kun mies teki kaiken työn ja naisen mielestä kumpikaan ei tehnyt "aloitetta".
Kyllä sä oot tässä väärässä. Luuletko sinä, että pelimiehet uhraa aikaansa vastahakoisiin uhreihin? Kyllä siinä puolin ja toisin on yleensä ollut flirttiä ilmassa puolin ja toisin. Pelimies vaan on taitava tulkitsemaan ketä ja milloin kannattaa lähestyä. Palstamiehet eivät näytä tajuavan tätä sanatonta viestintää.
Pelimiehien iskeminenhän on parasta. Mikä ongelma tämä on aplle? Jokainen ymmärtää pelin hengen.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pelimies sytyttää. Miksei sytyttäisi? Kerrankin pääsee tekemisiin miehen kanssa, joka tietää mitä tahtoo ja ottaa sen. Hauskaa on niin kauan kuin suhdetta kestää. Sitten vaan houkuttamaan seuraavaa.
Miksi itsenäiset ja vahvat modernit naiset haluavat asetelman jossa nainen on kiihottava saalis ja seksiobjekti, miehen ollessa metsästäjä ja aktiivinen toimija?
Päivän palavereissa nainen on vakavasti otettava tasa-arvoinen ammattilainen. Illan pikkujouluissa saalis ja seksiobjekti, joka haluaa alistua vahvan miehen vietäväksi. Seuraavana aamuna toimistolla ollaan taas tasa-arvoisia ammattilaisia.
En yhtään ihmettele, että moni mies ei osaa vaihtaa roolituksia tuosta vain. Mies kun itse haluaa aina olla samassa roolissa, eikä niin, että on luontainen rooli (naisella pikkujoulu) ja virallinen rooli (toimisto).
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehien iskeminenhän on parasta. Mikä ongelma tämä on aplle? Jokainen ymmärtää pelin hengen.
Niinpä. Yleensä kannattaa yrittää säilyttää se illuusio, että mies on tässä kuskin paikalla. Mä olen muutaman karkuuttanut, kun olen sortunut olemaan liian ilmeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä oot tässä väärässä. Luuletko sinä, että pelimiehet uhraa aikaansa vastahakoisiin uhreihin? Kyllä siinä puolin ja toisin on yleensä ollut flirttiä ilmassa puolin ja toisin. Pelimies vaan on taitava tulkitsemaan ketä ja milloin kannattaa lähestyä. Palstamiehet eivät näytä tajuavan tätä sanatonta viestintää.
Ei pelimies odota sanatonta viestintää vaan yrittää pystymetsään.Kuten sanottu se on miehille peliä jossa kilpaillaan onnistumisessa.
Mä nimenomaan sytyn pelkästään pelimiehistä :( Heti jos tajuan ettei mies ole pleijeri, mielenkiintoni katoaa.