Mies katselee Metsoloita
Olen kuunnellut ”sivukorvalla” vierestä. Eihän noissa jaksoissa tapahdu yhtään mitään. Kahvia juovat tai istuvat ruokapäydässä syömässä ja lätisevät jotain tyhjänpäiväistä. En ymmärrä miksi tuo on ollut niin suosittu sarja.
Kommentit (47)
Tiedän. Mun ukko tekee samaa. Itse toi sarja on TÄYSIN tuntematon. Muistan kyllä kun se tuli mutta ei todellakaan kiinnostanut. Eikä kyllä vieläkään. Sitten tää mun mies joskus itkee kännissä ja sanoo haluavansa olla kun Metsolan Erkki?? Hohhoijjaa..
No. katsele sinä salattuja elämiä. ku et mitään mistään ymmärrä.
taidat olla 21-26 vuotias.
Yhdessä jaksossa oli saatu rakennettua varmaan viisitoistaminuuttinen kohtaus päivän postin jakamisesta keittiön pöydän ääressä😂 ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v. En pitänyt tuosta sarjasta silloin ekallakaan esityskerralla... Enkä salattuja ole katsonut ikinä. Mies on katsellut niitäkin🙄 ap
Minäkin katsoin Metsolat pari viikkoa sitten. Katselin Metsolan Erkkiä himokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä jaksossa oli saatu rakennettua varmaan viisitoistaminuuttinen kohtaus päivän postin jakamisesta keittiön pöydän ääressä😂 ap
Metsoloissa vai Rintamäkeläisissä...???
Sen verran, mitä itse olen kyseistä sarjaa joskus nähnyt niin sinä kyllä tapahtuu paljonkin. Enemmän siinä on järkeä, kuin esim. Salkkareiden nykyjaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsoloissa vai Rintamäkeläisissä...???
Metsoloissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sen verran, mitä itse olen kyseistä sarjaa joskus nähnyt niin sinä kyllä tapahtuu paljonkin. Enemmän siinä on järkeä, kuin esim. Salkkareiden nykyjaksoissa.
Tai Salkkareiden vanhoissakaan jaksoissa.
Katso ap muutama jakso Heikkiä ja Kaijaa, niin huomaat että Metsolat on hyvin nopeatempoinen ja tapahtumarikas sarja :D
Vierailija kirjoitti:
Anna katsoa, se on hyvä sarja.
Tottakai annan. Kunhan sivustaseuraajana ihmettelen😊 ap
Vierailija kirjoitti:
Katso ap muutama jakso Heikkiä ja Kaijaa, niin huomaat että Metsolat on hyvin nopeatempoinen ja tapahtumarikas sarja :D
Heh, joskus katsoin jonkun pätkän tuota ja se oli n i i n hidastempoista. Vanhoissa sarjoissa on hieman erilainen tahti kuin nykyisissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
😂😂 37 muuten hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies katsoo jo neljättä kertaa. Revi siitä... :D
:D
Meillä on kyllä miehen kanssa täysin päinvastaiset maut sarjoissa ja leffoissa. En muista milloin ollaan katsottu tv:tä yhdessä. Ikinä ei olla ainakaan seurattu yhdessä mitään sarjaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, joskus katsoin jonkun pätkän tuota ja se oli n i i n hidastempoista. Vanhoissa sarjoissa on hieman erilainen tahti kuin nykyisissä. Ap
Vanhojen sarjojen tahdissa on jotain kiehtovaa. Sekin kun Heikki ja tuttavapariskunnan mies ihmettelevät puoli jaksoa sähkövatkainta, on käsittämättömällä tavalla hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhojen sarjojen tahdissa on jotain kiehtovaa. Sekin kun Heikki ja tuttavapariskunnan mies ihmettelevät puoli jaksoa sähkövatkainta, on käsittämättömällä tavalla hienoa.
Joskus jään katselemaan vanhoja suomileffoja kun tulee telkusta. Niitä on hauska katsoa ajankuvana, katselen lähinnä vanhaa kaupunkikuvaa ja sisustuksia/lavastuksia, sen ajan muotia. En niinkään seuraa juonta. Ap
Sillon kun Metsolat tuli teeveestä en huomannut, että Erkki Metsola on niin hyvännäköinen.
Jos vertaat Rintamäkeläisiin niin tapahtuu paljonkin :D