Vitsit, kaivoin äsken hoitoaineputelin pohjasta desin verran käypää tuotetta!
Leikkasin siis purkin keskeltä halki ja pohjassa oli vielä ainakin desi eli 3-5 pesuun hoitoainetta jäljellä! En ole koskaan aikaisemmin tehnyt vastaavaa mutta kyllä näillä hinnoilla täytyy ruveta ottamaan joka tippa talteen.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkasin siis purkin keskeltä halki ja pohjassa oli vielä ainakin desi eli 3-5 pesuun hoitoainetta jäljellä! En ole koskaan aikaisemmin tehnyt vastaavaa mutta kyllä näillä hinnoilla täytyy ruveta ottamaan joka tippa talteen.
Vasta nytkö tuon keksit. Minä olen tehnyt noin jo yli 25 vuotta.
Ei ole ennen ollut tarvetta mutta nyt oli viimeinen purkki menossa hyväksi todettua tuotetta jota ei enää valmisteta :( Teini ehti jo haukkua köyhäilijäksi ;)
Miten voi olla noin paljon? Mulla ei koskaan ole kuin korkeintaan 2 pesukertaan siinä vaiheessa kun oon leikannut purkin rikki. Pidän kyllä aina purkkia ylösalaisin kun alkaa tyhjentyä, onko siinä syy?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla noin paljon? Mulla ei koskaan ole kuin korkeintaan 2 pesukertaan siinä vaiheessa kun oon leikannut purkin rikki. Pidän kyllä aina purkkia ylösalaisin kun alkaa tyhjentyä, onko siinä syy?
Jaa-a, olisiko purkin mallista kyse? Tämä oli niitä puolen litran Tresemmejä mitä lie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, olisiko purkin mallista kyse? Tämä oli niitä puolen litran Tresemmejä mitä lie.
Aa, okei. Ehkä niitä ei saa puristettua yhtä tyhjäksi kuin pienempiä. No, pääasia että sait käytettyä loppuun :)
Teen saman meikkituotteilla (varsinkin meikkivoiteella) jotka on puristettavassa tuubissa. Ja käsirasvalla. Niistä jää oikeasti suurehko osa tuotteesta sinne purkkiin! Ennen heitin vaan suoraan roskiin mutta nykyisin leikkaan tuubit halki ja käytän tuotetta vielä monta kertaa
Teen tuon hammastahnalle. Tuubeihin jää yllättävän paljon , vaikka luulee sen jo loppuneen.
Vierailija kirjoitti:
Teen tuon hammastahnalle. Tuubeihin jää yllättävän paljon , vaikka luulee sen jo loppuneen.
Joo, me ollaan joskus pesty parikin viikkoa "loppuneen" tahnan Jämillä (3hlö perhe).
Vasta nytkö tuon keksit. Minä olen tehnyt noin jo yli 25 vuotta.