Minulla oli lihava kaveri
Kehtasi aina valittaa terveellisen ruuan "kalleudesta" ja paisteli nakkeja ja nugetteja. Siis kirjaimellisesti söi noin ja olin sitä useamman kerran näkemässä. Kahvissa tietysti rasvatonta "maitoa" ja aina jotain typeriä dieettiyrityksiä, jotka kaatuivat uudestaan ja uudestaan. Miten olisi ELÄMÄNTAPA jonkun typerän dieetin sijasta?
Joskus ihan vilpittömästi kysyin, miten dieetti on sujunut, kun halusin kannustaa kaveria. No tämä meni ihan vaikeaksi ja soperteli hiljaa, että se nyt vähän epäonnistui ymsymsjnejne... Olin että sillä lailla.
Miten joku kehtaa väittää terveellistä ruokaa kalliiksi?
Kommentit (3)
Miksi otsikossa on oli lihava kaveri? Menikö sulla hermo, kun ei laihtunut vai mitä tapahtui? Ei kukaan normaalipainoinen tajua, kuinka vaikeaa ja vaativaa on vaikkapa 40 kilon laihdutus. Elämäntapamuutos vaatii todellista sisua ja luonnetta. Jotkut onnistuvat, useimmat epäonnistuvat. Kuulun valitettavasti itse juuri jälkimäiseen kastiin. Yritän koko ajan. Olen luopunut jo alkoholista ihan kokonaan yli 4 vuotta sitten ja tupakoinnista reilu vuosi sitten. Vielä se tämä lihavuuskin lähtee, joskus . . . .
Ja tämä sinulle juolahti mieleen keskellä tiistaipäivää ja koit tarpeelliseksi tulla jakamaan muistosi meidän kanssamme. Miksi?
En minäkään ymmärrä. Kyllä terveellistä ruokaa saa halvalla jos yhtään jaksaa nähdä vaivaa... vihannekset, perunat, kananmunat jne.