Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten kukaan on miehen kanssa joka rajoittaa sun menemisiä?

Vierailija
20.02.2018 |

Ystäväni avautui, ettei saa ilman miestä tai tämän lupaa käydä edes kaupassa tai lenkillä. Miten ihmeessä kukaan suostuu tälläiseen????

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut miehet ovat naisten kanssa, jotka pillastuvat ajatuksestakin konserttiin tai sarjakuvatapahtumaan menemisestä.

Vierailija
2/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siinä suhteessa on jotain niin hyvää, mikä kompesoi rajoittamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ on niin hyvää että menetät vapauden käydä edes lenkillä?

Vierailija
4/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, mutta kyllähän jokainen eroaa siinä vaiheessa, kun miinuspuolia on enemmän kuin plussapuolia.

Vierailija
5/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en halua valita puolia mutta rajoittaako tämä ystävä miehensä menemisiä? Esim kavereiden kanssa oloa yms.

Vierailija
6/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, mutta kyllähän jokainen eroaa siinä vaiheessa, kun miinuspuolia on enemmän kuin plussapuolia.

Miksi moni ei eroa juuri mustasukkaisesta, väkivaltaisesta suhteesta? Ai niin sama kun tässä, kun ei saa edes yksin mennä mihinkään. Kamala vankila joidenkin liitto.

Vierailija
7/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan uhri on henkisesti (tai fyysisesti tai seksuaalisesti) väkivaltaisessa suhteessa?

Monet ihmiset vaan on eri syistä puolustuskyvyttömiä tollaiselle hyväksikäytölle. Eikä se mikään yllätys ole kun yksin ei ole pärjännyt kun muutamia vuosikymmeniä, ja ankarat valtasuhteet perheissä on olleet ihan standardioletus sivistyksen aamunkoitosta viime vuosisadan lopulle saakka. Asiat muuttuu hitaasti.

Vierailija
8/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asuisi koskaan miehen kanssa, niissä kaikissa on kontrolloinnin tarve naisia kohtaan, joillain siellä pinnan alla, joillain näkyvillä.

Harmi että jotkut ne vain eivät voi elää ilman miestä taloudessa, sitten käy näin. Ja jos pääsevät yhdestä eroon, ottavat toisen tilalle.  En voi ymmärtää.

Vierailija
9/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo rajoittaa mun naisissa käymistä, mutta tekee hyvää ruokaa, pitää kodin siistinä ja antaa pimppiä aina kun haluan, joten olen hyväksynyt tämän rajoituksen elämääni. Onneksi sentään saan vielä miehissä käydä.

Vierailija
10/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua mieheni pitää tälläkin hetkellä lukittuna tänne keittiöömme. Eli ei ole vaihtoehtoa.

Vierailija
11/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut noin rajoittavassa suhteessa, mutta olen ollut lievässä narsistisessa suhteessa. Miksi olin? Koska unohdin aina väärinkäytökset. Annoin anteeksi ja uskoin parempaan.

Toinen syy oli se, että mies hallitsi minua syyllistämisellä. Jos en johonkin suostunut, kuulin olevani huono ihminen, ja minähän tein kaikkeni, jotta en sellainen ollut. Tämä malli tulee kotoa.

Vierailija
12/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan käydä kaupassa ja lenkillä mutta näihin saa kulua vain tietty aika. Jos olen pitempään poissa niin alkaa kuittailu. Yks la kävin ystävän kanssa katsomassa hänelle asuntoa ja tämän jälkeen kahvilla. Kun kotiuduin sain ekana kuulla että " no kyllä tuli varmaan asunto kunnolla katsotuksi kun noin pitkään kesti". Itse en ole koskaan rajoittanut miehen menoja. Ollut helpottunut kuin poissa kyttäämästä. Oon nyt tajunnut ettei haluaisi mun olevan poissa kun joutuu silloin katsomaan lasten perään. Jep. Oon typerä kun suostun tähän. Jatkuvasti saan myös kuulla että petän jos oon liian kauan kaupassa.

Vierailija
13/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän jos isoista asioista neuvotellaan parisuhteessa mutta jos ei lenkille tai kauppaan saa yksin mennä niin se on jo sairasta. Ja minä oon joskus ollut sairaalloisen mustasukkainen omasta ukostani eikä meillä silti ihan tommosta ollut..

Vierailija
14/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka on lapsuudenperheessä tottunut kaltoinkohteluun. Ei tiedä paremmasta eikä osaa itselleen parempaa pyytää. Mun mies eli ennen mua todella alistavassa parisuhteessa. Hänellä meni tosi kauan päästä jaloilleen ja oppia arvostamaan itseään. Nyt matkan varrella on käynyt varsin selväksi, että hänen äitinsä, joka on päällisin puolin mitä herttaisin ja ihmisrakkain ihminen, on jonkin sortin piilonarsisti. Hän valehtelee, manipuloi, hyväksikäyttää ihmisiä, mutta tekee sen niin kauniin hymyn suojissa, ettei sitä ole ihan helppo ymmärtää.  Mutta on varsin selvää, miksi mieheni suostui elämään alistavassa suhteessa ja sietämään nöyryytyksiä.  Lapsuudenkodissa on oppinut, että äidin tahtoon on alistuttava. Ihan ojan pohjalle saakka.

Vierailija
15/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni avautui, ettei saa ilman miestä tai tämän lupaa käydä edes kaupassa tai lenkillä. Miten ihmeessä kukaan suostuu tälläiseen????

Jaa-a... tuntuu, että puolet mun kavereista joutuu vaikeuksiin jos ne edes KYSYY mahdollisuutta lähteä joku perjantai äijäporukassa kippaamaan pari tuoppia. Tämän perusteella väittäisin, että hyvin tavallista toimintaa.

Vierailija
16/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a... tuntuu, että puolet mun kavereista joutuu vaikeuksiin jos ne edes KYSYY mahdollisuutta lähteä joku perjantai äijäporukassa kippaamaan pari tuoppia. Tämän perusteella väittäisin, että hyvin tavallista toimintaa.

Hmmm... ettei vain syynä olisi se, että

- on jo suunniteltu yhdessä muuta

- ”pari tuoppia” ei koskaan ole pari tuoppia

- seuraavan aamuna on jokin meno

Vierailija
17/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan asian kysyminen on hankalaa. Jos lupa tulee siitä maksetaan sitten useamman päivän ajan kummasti kiristyneellä tunnelmalla ja/tai sillä, että sitten on aikaa nostaa kaikenlaisia vaivanneita "asioita pöydälle".

Vierailija
18/18 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan asian kysyminen on hankalaa. Jos lupa tulee siitä maksetaan sitten useamman päivän ajan kummasti kiristyneellä tunnelmalla ja/tai sillä, että sitten on aikaa nostaa kaikenlaisia vaivanneita "asioita pöydälle".

Ok, kai se niinkin voi olla. Yleensä vain, jos moisia ongelmia on, taustalta löytyy jokin törttöily.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan