Jatkaistteko miehen kanssa kellä on punainen takki?
Olin sunnuntaina deitillä ekaa kertaa ja miehellä oli kirkkaanpunainen toppatakki. Muuten oli ihan kiva ja fiksu mies.
Tuli siitä takista sellainen tunne et ei ole ihan normaalia tällänen. Ja kun sillä oli vielä kaulaliinakin mitä ei usein miehillä näe.
Kannattaako jatkaa tapaamisia?
Kommentit (52)
En jatkaisi. Ei kaipaa selityksiä, ounastelen.
Siis ihan järkyttävää. Kaulaliinakin.
Hyvä kun muistutit tästä, mun pitikin mun koululaispojalle just sanoa että sä et voi hei enää noita punaisia ja keltaisia takkeja käyttää, koska oot vähän outo muuten.
Parempi että et jatka. Olet liian pinnallinen hänelle.
Ha haa, täällä maalla kukaan mies ei kulkisi punaisessa takissa ja kaulaliinassa :D
Vierailija kirjoitti:
Ha haa, täällä maalla kukaan mies ei kulkisi punaisessa takissa ja kaulaliinassa :D
Paitsi hirvijahtiaikana.
Mun miehellä on pinkki toppatakki :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kulkee.
Mun pinkillä sialla on musta nahkatakki.
Kun nyt alan miettiä niin neljästä suhteestani kolmella on ollut punaista. Kahdella paljonkin punaisia paitoja ja yhdellä oli ainakin punainen talvitakki ja punainen moottoripyörä jne. Kivoja tyyppejä kaikki, ei homohtavia.
Vain se neljäs - häiriintynyt - ei pukeutunut koskaan punaiseen vaan mieluiten vihreään, ruskeaan tai siniseen.
age is just a number kirjoitti:
Ootko varma et seurustelen miehen kanssa?
Punainen on soturin väri. Jos haavoittuu, niin veri ei erotu niin selvästi, joten vastustaja ei saa niin helposti henkistä yliotetta.
Vaihtoehto b: oliko takissa pienellä semmonen logo, jossa musta hevonen seisoo takajaloillaan? Kysyitkö millä mies ajaa kesäisin?
Jos mies on muuten kiinnostava ja haluat pitkää suhdetta, on vahvan naisen velollisuus laittaa mihen elämä kokonaan uusiksi. Nainen "korjaa" miehen elämän kaikki epäkohdat. Siinä vaiheessa myös punainen takki lentää kirpputorin myyntikoriin. Tämä on vain ajan kysymys ja asiat korjaantuvat omalla painollaan.
Voit toki huoletta jatkaa miehen kanssa, kunhan ensin määrittelet itsellesi teidän yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat ja näkymät.
Kyl sun varmaan pitää sit ottaa se mustaan pilottiin ja lokinkakkihousuihin pukeutunut kaljupää.
Minä tunnistan miehet muulla tavoin, kun vaatteiden värien perusteella.
Pidän provoasi melkein hauskana lahjakkuutesi perusteella.
Punainen väri vaatii kantajaltaan - mies tai nainen - tietynlaista mielenlaatua (ei välitä muiden mielipiteistä liikaa, energisyys, elinvoima, seksuaalisuus). Minä tykkään, joku kavahtaa.
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Ootko varma et seurustelen miehen kanssa?
Susta en ole varma, itsestäni kyllä. Pinkki sopii hänelle, käy hyvin ihon ja hiusten värin kanssa :)
Vain plussaa kun mies uskaltaa pukeutua värikkäästi. Ehdottomasti positiivinen piirre.
Olet varmasti nähnyt jo tarpeeksi. Ei syytä jatkaa.