Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka määrää teillä miten mies pukeutuu?

Vierailija
19.02.2018 |

Meillä minä valvon tarkkaan mitä vaatekaappiin hankitaan ja puetutan miehen kunnon houhuihin ja valkoiseen kauluspaitaan. Muuten ukko kulkisi koskoajan mieluummin farkuissa ja golitsissa kuin joku teinihuligaani.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "päätän", mies ei käy kaupoissa. Itse käyn 1-2krt vuodessa alennusmyyntien aikana. Joskus saatetaan netistä tilata jotain.

Vierailija
22/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies.

Eikö tuo ole liian riskialtista? Miten voit olla varma, että mies osaa pukea töihin järkevät säänmukaiset vaatteet ja laittaa samaa paria sukat?

Oliko tuo huonoa ironaa vai, mitä? - Kieltämättä tätä palstaa luettuani kerra, jos toisenkin, niin mielessä on käynyt pelon häivähdys. Niinpä, niin oikeastaan minun kai oikeasti pitäsi osata ja ymmärtää toden teolla olla vähintään huolissani siitä, että jos sinkkuna hairahdun; löytäen ja kohdaten itselleni mieluisan kumppanin, jolla on suurinpiirtein samantapaisia ajatuksia minusta ja  jonka kanssa haluaisin elää ja olla, niin olen ilmeisessä vaarassa huomaamatta ja aivan yllättäen taantua ja löytää itseni noin parivuotiaan taaperon tasolta. - Mieheksi, jonka on täysin mahdotonta ottaa ja kantaa vastuuta omista teoista ja valinnosita. - Saati, että pystyisin tai kykenisin ottamaan osaa ja tekemään oman osuuteni yhteisen arjen mahdollistamiseksi, siinä kuin tehdä voitavani siinä, ettei yhteiset kaikkinaiset hetket muodostuisi kumppanilleni raskaaksi ja taakaksi, vain siksi, ettei hän voisi enää odottaa,  saati vaatia minulta, mitään ei yhtään mitään tai ei ainakaan yhtään enempää, kuin mitä hän saattaisi odottaa tai toivoa noin kaksivuotiaan lapsen pystyvän oma-aloitteisesti ja erikseen pyytämättä.        

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi