Mies kehui ensimmäisillä treffeillä kauniiksi ja kun olin kiittänyt kysyi hän minulta..
Että en ole varmaan tottunut kuulemaan että minua sanotaan kauniiksi?
Itse tilanteessa en oikein tajunnut miksi hän kysyi edes tuollaista, mutta nyt kotona mietin että mitä?!
Mitä te ajattelette tästä :D?
Kommentit (17)
Siltä äijältähän sitä olisi pitänyt kysyä, että miten niin. Ehkä vaan vastasit jotenkin hassusti sen mielestä. Mutta olipa tuo aika tökerösti sanottu, ja muutenkin tyyliin huonoin yleinen kohteliaisuus.
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen se, että olisi odottanut kehumisesta vastaukseksi kainostelua tyyliin "no enhän ole" sen sijaan että kiitit. Joskus on meinaan itselleni tullut vastaan että se, ettei kyseenalaista jonkun kehua tarkoittaa että on ylimielinen. En itse siis ole tätä mieltä enkä toivo että ko. mies olisi näin ajatellut, mutta tämä tuli minulle ensimmäiseksi mieleen. Suomessa (ja ehkä muuallakin päin maailmaa?) vallitsee outo ajattelutapa ettei hyviä puoliaan saisi tiedostaa.
:D Otsikon perusteella odotin, että mies olisi haukkunut sinut ylimieliseksi luntuksi, kun kehtasit kiittää etkä vain punastellen sanonut, että "enkä oo ku ruma". Olen kuullut tällaisiakin reaktioita!
Joko ajattelee ettet ole erityisen kaunis, mutta kehuu kuitenkin tai sitten että tässä maailmassa ei ole tapana kehua toisten ulkonäköä. Hämmentävää molemmin tavoin kyllä
Mulle tuli mieleen se kerta kun olin esiliinana kaverin "treffeillä". Mies sanoi tuon tuosta että hänestä ylipainoinen voi olla tosi kaunis.
Törpöille ei anneta armoa!
Tai sitten mies ajatteli ettei miehet yleensä sano/kehu kauniiksi? Siis naisia yleisellä tasolla.
Nyt kun luin aloituksen tarkemmin niin joo, kuulostaa siltä että mies piti sinua ylimielisenä kun vastasit kiitos etkä kainostellut. Vittu miten teiniä jos oikeasti ajatteli näin, ihme oikuttelua aikuiselta mieheltä.
Että mies ihan vaan kohteliaisuudesta sanoi sinun olevan kaunis - ehkä piti ihan nättinä mutta oletti kuitenkin ettei "tuon näköinen" hirveästi kehuja saa. x) Oli joko hölmö tai yritti olla ilkeillä kierolla kohteliaisuudella.
Menee ehkä vähän sivuun, mutta joillakin on outo tapa antaa kehuja. Yksi kaverini on sellainen (ihan hyväntahtoinen kai kuitenkin) hölösuu, joka antaessaan kohteliaisuuksiakin onnistuu sanomaan jotakin ei niin kivaa. Kerran sanoi minun ulkonäöstäni "sä oot kyllä sellainen, että kaikki pitää sua kauniina, esim. mun kaverit, jotka on jossain tilanteissa nähneet sut on jälkikäteen puhuneet susta sinä nättinä tyyppinä. Mut EN MÄ susta niin ajattele, mulle sä oot vaan Maija!" Siis hetkinen? :D
Vierailija kirjoitti:
Menee ehkä vähän sivuun, mutta joillakin on outo tapa antaa kehuja. Yksi kaverini on sellainen (ihan hyväntahtoinen kai kuitenkin) hölösuu, joka antaessaan kohteliaisuuksiakin onnistuu sanomaan jotakin ei niin kivaa. Kerran sanoi minun ulkonäöstäni "sä oot kyllä sellainen, että kaikki pitää sua kauniina, esim. mun kaverit, jotka on jossain tilanteissa nähneet sut on jälkikäteen puhuneet susta sinä nättinä tyyppinä. Mut EN MÄ susta niin ajattele, mulle sä oot vaan Maija!" Siis hetkinen? :D
Kuulostaa kateelliselta kaverilta... Ihan suoraa veetuilua tuo on, sori, mutta siltä kuulostaa... Tai sitten ei halua myöntää omaa kateutta, mutta se kuitenkin purkaantuu tolleen.
Jos olit niin hämmentyneen oloinen kehusta, että hän siksi ajatteli niin? Vähän huonosti valitsi kyllä sanansa, heh... Sattuuhan sitä. :)