Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottaa käydä pojan luona kylässä

Vierailija
19.02.2018 |

Heillä on koiria jotka saa olla vapaasti sohvalla, eli karvaa on ihan joka paikassa, jopa ruokapöydässä. Lapset saa syödä välipaloja missä haluavat, joten koskaan ei tiedä vaikka olisi puoliksi syöty leipä lattialla, pakko katsoa tarkasti mihin astuu. Lasten ei tarvitse pestä syömisen jälkeen käsiä, eli leluissa ja ihan kaikessa muussakin ovenkahvoja myöten on tuoretta ja kuivunutta ruokatöhnää. Kotiin kun tulee, on sukan pohjat mustana ja sellainen olo että pakko mennä saman tien pesulle.

En ole sanonut asiasta kenellekään, paitsi omalle miehelleni. Pidän miniästä todella paljon enkä halua loukata häntä enkä poikaanikaan. Lapsetkin ovat rakkaita ja ihania ja meillä mummolassa käydessä noudattavat meidän sääntöjä mukisematta. Miten te muut kestätte sitä että kyläpaikan siisteyskäsitykset on näin erilaisia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi sinä et ole opettanut omaa poikaasi siivoamaan? Ei se miniän homma pelkästään ole. Olet huono äiti.

Samaa mieltä. Tosi luuseriakka näkee piloillelellityn typerän kakansa viattomana.

Vierailija
22/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppila on läävä. Ja kyllä. Kyllä yököttää. Jääkaappia ei ole siivottu varmaan koskaan. Saunomaan en enää suostu ja vessassa käyn mennessä paikallisella huoltamolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö kirjoitti:

Puoliksi syöty leipä lattialla KOIRA PERHESSÄ, höpö höpö. Meillä koirat päivystivät pöydän alla, nuorimmaisen vieressä.

Itse ajattelin ihan samaa. Mutta jos ap on muunnellut, ettei tunnistettaisi? Koska pääkysymyshän on, mitä strategioita teillä on selvitä saastasista kyläpaikoista? Meillä on anoppila aika hurja paikka. Käydään kuitenkin, sillä anoppi on rakas, vaikka joskus tuleekin mieleen että ei voi olla totta. Mieheni ei suostu syömään siellä mitään, eikä anna lastenkaan syödä mitään, mikä ei ole alkuperäisessä kääreessään. Itse juon kuitenkin kahvit ja joskus kohteliaisuussyistä jonkun kahvipullan. Tykkään elää vaarallisesti ;)

Meillä sama, että mies ei haluisi syödä mitään vanhemmillaan. Liian likaista ja ruoka vanhaa. Itse elän vaarallisemmin näillä vierailuilla. :D

Vierailija
24/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisen sotkupetterin olet antanut syödä rintojasi sen ollessa pieni...!!!!

Vierailija
25/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi sinä et ole opettanut omaa poikaasi siivoamaan? Ei se miniän homma pelkästään ole. Olet huono äiti.

Onko se vain äidin tehtävä opettaa siivoamaan? Isä voi ihan rauhassa makoilla sohvalla?

Vierailija
26/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ap ihan sama tilanne. Huoh

Vierailija
27/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ap ihan sama tilanne. Huoh

Lisään vielä, että poikani eli aivan siistist yksin asuessaan ja myös kotona asuessaan, mutta ei jaksa isoa taloa ja lapsia yksin huoltaa.

Vierailija
28/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mää tartun vastaavassa tilanteessa imuriin ja siivoan. Voin vielä viikkailla pyykitkin.

Mun luota saisit lähtöpassit jos tuon tekisit.

Oho, miksi :O ? Ylpeyskö vain?

Vierailija
29/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannat pikku rikkaimuria mukanasi ja imaiset sillä istuimet ennenkuin lasket niille peffasi?

On ihan mahdollista myös olla kiireinen ja estynyt menemästä, kun kutsutaan, mutta älä sitten syyttele muita, kun lapsenlapset vieraantuvat sinusta.

Tunnistan kyllä tuon siivottomuusongelman, ei ole kiva. Ehkä sinä voisit saada kroonisen nuhan, jota tutkitaan ja ilmenee paha koira-allergia? Jos vetoaisit lukuisiin poskiontelotulehduksiin ja ainaiseen kutinaan, joka alkaa heillä käydessä? Kannustaisiko se perhettä imuroimaan ja pistämään koirat ulos siksi aikaa kun olet käymässä?

En yleensä tykkää valehtelusta, mutta tässä kaikki säilyttäisivät kasvonsa.

Vierailija
30/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu poikasi kanssa, asiat voi ilmaista nätisti. Lapsille parempi että joku opettaa ajoissa siistiksi, ettei aikuisena joku huomauttele ikävästi. 

Vierailija
31/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mää tartun vastaavassa tilanteessa imuriin ja siivoan. Voin vielä viikkailla pyykitkin.

Mun luota saisit lähtöpassit jos tuon tekisit.

Kiittämättömyys on maailman palkka. Minä kiittelisin vuolaasti jos joku alkaisi ihan omasta tahdostaan siivoamaan minun kotiani.

Vierailija
32/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppia kehotetaan täällä auttamaan poikansa kodin siivoamisessa, mutta kun miniät valittaa anoppilansa olevan kuin sikolätti, kukaan ei neuvo, että mitä jos siivoaisit siellä.