Käytätkö ravintolisiä
Kommentit (15)
Käytän rautaa, b12-vitskuu, d-vitamiinia ja kalanmaksaöljyä, kai on vähän piristäneet.
Beroccaa. Karnosin 600 mg. Ensinmainittu piristää ja karnosiini ainakin auttaa palautumisessa liikunnan jälkeen. Tiedä häntä sitten onko lumevaikutusta vai ei. Karnosiinia olen syönyt jo monta vuotta.
Kohta kuule pumppaan anabolista niin v"´tusti suoneen ettei pikku aivosi sitä edes kykene käsittämään.
D- vitamiini -kalsium ja monivitamiinia. Tämä ollut lääkärin suositus, kun ruoka ei oikein maistu.
Sinkkiä syön. Pitää ihonalaiset paukamat poissa naamasta.
Monivitamiini, d, c, sinkki ja maitohappobakteeri päivittäisessä käytössä ympäri vuoden, lisäksi viherjauhe ja MSM-jauhe. Pitää terveellisen ja monipuolisen ruokavalion tukena vastastuskyvyn paremmassa kunnossa, ennaltaehkäisee sairauksia ja muutenkin on virkeämpi olotila. Toimin itse alalla, joten tietoa löytyy. :)
Pitäis ostaa vielä sinkkiä ja beroccaa!!
D-vitamiinia, maitohappobakteereja ja magnesiumia.
D-vitamiinia ja b12. En tiedä onko mitään vaikutusta, mutta näitä suositellaan kun yrittää raskautta.
Jotain hiusravinnepillereitä (sisältää mm b-vitamiineja) kuuriluontoisesti. Magnesiumia vähän ennen ja kuukautisten aikana.
D-vitamiinia silloin kun muistan ottaa, ei muita. En ole ikinä edes flunssassa. En keksi yhtään syytä miksi käyttäisin muita valmisteita.
Vierailija kirjoitti:
Monivitamiini, d, c, sinkki ja maitohappobakteeri päivittäisessä käytössä ympäri vuoden, lisäksi viherjauhe ja MSM-jauhe. Pitää terveellisen ja monipuolisen ruokavalion tukena vastastuskyvyn paremmassa kunnossa, ennaltaehkäisee sairauksia ja muutenkin on virkeämpi olotila. Toimin itse alalla, joten tietoa löytyy. :)
Oikeastiko uskot niin?
En. Olen opetellut mm. finelin ruokapäiväkirjan ja -analyysin avulla syömään terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kohta kuule pumppaan anabolista niin v"´tusti suoneen ettei pikku aivosi sitä edes kykene käsittämään.
Kuule kaikkee p"skaa tuolee pumpattu itseensä esim beroccaa kyllähän se kieltämättä piristää varmaan. EHkä kuitenkin kyse on enemmänkin siitä että ihminen kompensoi jotakin jollakin ja sihen jää koukkuun ja se dominoi, sittten on olemassa teitä jossa nämä eri osaset ikääkuin asettuvat omiiin uomiinsa ja ihmisellä ikkkäänkuin ei ole enää kiusausta näihiin kompensoiviin tuotteisin vaan ihminen löytää ikään kuin rutiinin ja sopeutuuu kaikkien mielleyhtymien armosta toetuttamaan tätä elämän viiitoittamaa tietttäää,
D-vitamiinia talvisin.