Kaksinaamaisuus - tiedättekö sellaisia ihmisiä tai oletteko itse, jotka
edessäpäin olette kaveria ja selän takana sitten juoruatte, arvostelette ja valittatte. Seuraan sivusta vähän ällistyneenä keski-ikäisten rouvien touhua duunissa. Yhdessä käydään lounaalla ja juorutaan muista, ja sitten kahvitauolla jälkeenpäin arvostellaan se lounasseura lyttyyn. Lauseet aloitetaan ''ei millään pahalla, mutta...'', jo siitä tietää, että nyt seuraa nimenomaan pahansuopaa juorua, mutta hämmentävästi naiset itse eivät sitä tunnista.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse tee juuri samaa tällä aloituksella? Olet hyvää pataa ja kuuntelet heitä töissä mutta selän takana arvostelet heitä vauvapalstalla?
Kyllä, aloitukseni on ihan samalla viivalla sen huomioni kanssa, että Marketta ja Irmeli käyvät yhdessä lounaalla ja edessäpäin ovat toistensa kanssa oikein hyvää pataa, mutta erikseen Marketta tulee mulle urputtamaan miten hankala ihminen ja osaamaton työntekijä Irmeli on, ja Irmeli taas sanoo ihan samaa Marketasta. -ap
Olen. Minulla on kaksi kuminaamaa ja vaihtelen niitä päivittäin.
En pääsääntöisesti ole, mutta miehelleni joskus avaudun henkilöistä joita hän ei tunne mutta jotka minua ärsyttävät. Ne jutut ei leviä kotiovea pidemmälle ja täten en koe olevani varsinaisesti selkäänpuukottaja. Muistan myös aina tuoda hyviä puolia esiin näistä henkilöistä.
Etkö itse tee juuri samaa tällä aloituksella? Olet hyvää pataa ja kuuntelet heitä töissä mutta selän takana arvostelet heitä vauvapalstalla?