Miehet: osaako naiset yleensä suudella? Ja millainen suutelu on erityisen ihanaa?
Minua on muutaman miehen taholta sanottu mahtavaksi suutelijaksi. Olisi kiva tietää miksi 🤔
Kommentit (13)
Joo, kauheen hauska olet. Kuolen miltei nauruun. Voiko joku vastata asiallisesti?
Toinen mies sopii paremmin suutelukaveriksi, koska imu ja intohimo ovat ihan eri luokkaa kuin naisen kanssa.
Mäkin haluan tietää. Mun kanssa on myös tykätty suudella :)
Vierailija kirjoitti:
Kieli syvälle kurkkuun ja etumuksesta kourimista samalla. Toimii muhun.
Kielarin idea on leikkiä kielellä...
Suuntaat kysymyksen miehille ja odotat asiallista palautetta? Ei.
Noh, olen mies ja minun suutelutaitojani ovat kehuneet vain itse hyvin suutelevat naiset, ja se ei todellakaan ole kovin suuri osa naisista.
Eli paljon on kiinni toisesta osapuolesta. Ei huonon suulelijan kanssa voi oikein hyvin suudella, pitää osaa ottaa vastaan pehmeästi, huuli huulelta, suudeltiin sitten intohimoisesti tai rauhallisemmin. Mutta mikä minä olen puhumaan toisten puolesta, toiset tuntuu tykkäävän hirveästä imuttamisesta, mikä ei todellakaan ole minun juttu.
Hyvässä suutelussa on aina kieltä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kauheen hauska olet. Kuolen miltei nauruun. Voiko joku vastata asiallisesti?
Toi ei ollu kyl vitsi😜
Riippuu tilanteesta. Joskus ujo pikku pusukin saa sukat pyörimään jaloissa. Sitten tutumman kanssa saa olla aika kiihkeitä suuteloita samalla kun heitellään vaateitamme pois. Hyvä suutelu voi olla niin erillainen ettei pysty sanomaan yhtä hyvää.
En oikein diggaa suutelusta.. joskus nuorena sitä imutteli vaikka tunnin muttei enää nappaa. Pikku pusuttelu riittää.
Ukko35 kirjoitti:
En oikein diggaa suutelusta.. joskus nuorena sitä imutteli vaikka tunnin muttei enää nappaa. Pikku pusuttelu riittää.
:((!!!
Kieli syvälle kurkkuun ja etumuksesta kourimista samalla. Toimii muhun.