Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa kenellekään :(

Yksinkö aina
19.02.2018 |

Olen ollut sinkkuna jo useamman vuoden... ja tuntuu etten kelpaa enää...
Toki paino on noussut huomattavasti, mut ei mun persoona ole muuttunut.
Eikö kenellekään enää kelpaa kuin laihat naiset?

En juo alkoholia, en siis hengaile baareissa. En polta. Herkut on ainut paheeni.

Kaipaisin jo elämääni miestä...

Olen yli 4kymppinen yh.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkö aina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkö aina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä vaadit mieheltä, ulkonäöltä ja luonteelta?

Luettele hieman

No en mielestäni paljon...

Ei polta ja juo kohtuudella. Olisi pitkä n. 180cm.

Viihtyy kotona eikä baareissa. Pitää eläimistä. Tulee toimeen lasten kanssa.

Ei siis muita ulkonäöllisiä vaatimuksia. Tärkeintä on se että kemiat kohtaa.

Ap

Pakko kysyä, että missä luulet niiden kemioiden kohtaavan, jos molemmat olette kotona viihtyvää sorttia?

Kyseessä oli, että mieluiten viihtyy kotona kuin baarissa!

Sun mielestäsikö yhteinen harrastus olisi dakaaminen baarissa?

Siinähän ne keniat jo kohtaa jos yhdessä viuhtyvät siellä kotona!

Vierailija
62/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tyytyvät parhaimpaan 90 %. Seksi kelpaa myös huonommilta, mutta huonoin 2 % jää ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkö aina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkö aina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettele hieman

Ap

Pakko kysyä, että missä luulet niiden kemioiden kohtaavan, jos molemmat olette kotona viihtyvää sorttia?

Siis KEMIAT

Vierailija
64/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

animal lover kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta niin löydät miehen, naurettavan helppoa.

Mies ei löydä naista vaikka treenaisi itselleen vähänrasvaisen atleettisen lihaksikkaan vartalon.

Olen hoikka ja sporttinen, ihan viehättävä 42-vuotias nainen, ei löydy miestä mullekaan. Oikeasti juoksevat lähes karkuun, jos yritän ilmaista kiinnostusta. Ulkonäössä en usko olevan pahasti vikaa, koska kiinnostuneita pintapuolisesti riittää.

Ap, en tiedä, missä vika. Tylsää olla yksin.

Onko sinulla lapsia ja eläimiä?

Ei ole lapsia eikä eläimiä, erosin lapsettomuuden takia.

Olen kysynyt tuttavamiehiltä, missä vika, olen kuulemma ehkä liian vahva ja itsenäinen nainen. Ihan tavallinen olen, en mikään päällepäsmäri tai äärilaitailija, luulen, että tuo on tekosyy.

En halua masentaa ap:ta, mutta kaikki keinot ulkonakäymisestä, tinderiin ja harrastuksiin kokeiltu. En edes pääse treffeille.

Ap, sori, ei ole tarkoitus kaapata ketjuasi. Laita ilmoitus nettiin, saat ainakin juttuseuraa sieltä.

Vierailija
65/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut sinkkuna aina vaikka en tahtoisi, kaikki nettideitit sun muut kokeiltu. Olen hoikka ja lapseton alle 40v.

Nykymies tuntuu tyytyvän vain parhaimpaan; jos ei saa sitä kauneimpaan 2% kuuluvaa naista niin sitten pitää pyörittää vähintään kymmentä keskivertonaista yhtaikaa.

Nykymies on käy töissä/koulussa ja pelaa pleikkaria iltaisin, koska ei kelpaa naisille

Vierailija
66/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkaliikunnallinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33 kirjoitti:

Ei millään pahalla mut en ymmärrä teitä ylipainoiset naiset. Olen itse hoikka N33.

En ikinä haluis olla lihava.. tekisin mitä tahansa että olisin laiha, nytkin seuraan koko ajan painoani että pysyy ihanteessani eli noin 50kg (161cm pitkä olen)

Kerrankin näin päin kommentti naiselta. Itse olen hoikka, kuntoileva mies, ja kyllä se lihavuus on valitettava turn off. Ja sille kuitenkin voi ihminen omalla toiminnallaan tehdä jotain.

Tapasin tässä joku aika sitten hyvinkin kauniskasvoisen ja mukavan naisen, mutta ylipainoa oli hänellä sen verran paljon, että ei siitä sitten sen enempää tullut.

M36

Myös hoikka ja kuntoileva mies täällä. Ja lyhyehkö.

Harmi kyllä tuossa markkina-arvo tuntuu ratkaisevan, eikä luonne tai "samanlaisuus". Minusta on kiinnostunut elämäni puolisen tusinaa naista, KAIKKI tismalleen samaa vartalotyyppiä eli pyöreitä. Yksikään normaalipainoinen, hoikka tai edes kurvikas  ei ole koskaan kiinnostunut.

Pyöreyden voisin hyväksyä, mutta ikävä kyllä jokaisella se oli seurausta elämäntavoista. En oikein näe yhteistä tulevaisuutta jos minun käsitykseni hauskasta on liikkuminen ja ulkoilu, naisen mieluisinta puuhaa ollessa mässäily ja loikoilu.

Kummia käsityksiä. Olen aina rakastanut ulkoilua ja liikun koko ajan, työssäkin jatkuvasti liikkeellä. Ei se sulje pois mässäilyä välillä eikä poista ylipainoa. Ei ylipainoisuus tarkoita liikkumattomuutta. Se on sitkeä väärä käsitys.

Vierailija
67/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole ikinä ollut tuota ongelmaa 😂

Vierailija
68/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei löydä naista vaikka treenaisi itselleen vähänrasvaisen atleettisen lihaksikkaan vartalon.

Olen hoikka ja sporttinen, ihan viehättävä 42-vuotias nainen, ei löydy miestä mullekaan. Oikeasti juoksevat lähes karkuun, jos yritän ilmaista kiinnostusta. Ulkonäössä en usko olevan pahasti vikaa, koska kiinnostuneita pintapuolisesti riittää.

Lähesty pullukkamiestä niin se ei pääse karkuun

Vierailija
69/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi outoa että tämä meni tällaiseksi painokeskusteluksi! Kai nyt jokainen aikuinen ihminen ymmärtää, että meitä löytyy joka lähtöön. Vaikka itse olenkin normaalipainoinen nainen, pidän isoista ja hieman tukevammista miehistä, ja näin bi-seksuaalina (ja jo nelikymppisenä) nainenkin on makuuni ”aikuinen” myös ulkoisesti = vähän rehevämpi.

Ap, löydät aivan varmasti jossakin vaiheessa juuri sinut haluavan ihmisen. Sillä välin: nauti kaikesta muusta ❤️

Vierailija
70/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33 kirjoitti:

Ei millään pahalla mut en ymmärrä teitä ylipainoiset naiset. Olen itse hoikka N33.

En ikinä haluis olla lihava.. tekisin mitä tahansa että olisin laiha, nytkin seuraan koko ajan painoani että pysyy ihanteessani eli noin 50kg (161cm pitkä olen)

Olet minun pituiseni, minulla painoa paljon enemmän. En ole aina ollut lihava, kolmikymppiseksi olin normaalipainoinen ja sitä ennen laiha. Sitten masennus lääkkeineen lihotti. En olisi ikimaailmassa uskonut sen olevan mahdollista, tai voivan tapahtua minulle. 

Juuri näin! Koskasn ei tiedä mitä voi tapahtua.

Vierailija
71/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkö aina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkö aina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettele hieman

Ap

Siinähän sitten Keniassa kohtaavat, viuhahtelevat ja dakaavat.

Vierailija
72/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opimmeko tästä jotain? kirjoitti:

Yksinkö aina kirjoitti:

Ei minulle olisi este laihduttaa. Olisi vain mielestäni helpompaa jos olisi suhteessa miehen kanssa joka kannustaisi kanssaan liikkumaan!

Ja bonuksena saisi itselleen uuden hoikemman naisen.

Olen toki tyytyväinen yksinoloonikin, mutta jotenkin tullut nyt tunne ja kaipuu suhteeseen.

Ap

Tää on just se mitä se lyhyt hyväkroppainen mies ei tajuu...

Valkkaa sieltä tinderistä kauniskasvoisen noin 30kg ylipainoisen daamin.

Alkaa apinan raivollaa treenaamaan siitä hoikkaa ja kiinteää...

Kuukaudet kuluvat ja aah daami on missimitoissa.

Yx ilta daami lähtee baariin testaamaan markkina arvojaan..hupsista..daami lähtee ekan jullin mukaan..

Sen pituinen se

Se julli tulee vielä kiittämään sinua hyvästä valmennuksesta. Tosin, kuinka usein oikeasti naiset laihduttavat reippaasti sitten kun ovat päässeet siihen parisuhteeseen. En laittaisi panoksiani sen varaan.

Ap itse halusi miehen joka treenaisi hänet kuntoon..

Vierailija
73/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, jotka olette kirjoittaneet tukiessanne minua.

Eiköhän tämä taas tästä.

Vierailija
74/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opimmeko tästä mitään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

opimmeko tästä jotain? kirjoitti:

Yksinkö aina kirjoitti:

Ei minulle olisi este laihduttaa. Olisi vain mielestäni helpompaa jos olisi suhteessa miehen kanssa joka kannustaisi kanssaan liikkumaan!

Ja bonuksena saisi itselleen uuden hoikemman naisen.

Olen toki tyytyväinen yksinoloonikin, mutta jotenkin tullut nyt tunne ja kaipuu suhteeseen.

Ap

Tää on just se mitä se lyhyt hyväkroppainen mies ei tajuu...

Valkkaa sieltä tinderistä kauniskasvoisen noin 30kg ylipainoisen daamin.

Alkaa apinan raivollaa treenaamaan siitä hoikkaa ja kiinteää...

Kuukaudet kuluvat ja aah daami on missimitoissa.

Yx ilta daami lähtee baariin testaamaan markkina arvojaan..hupsista..daami lähtee ekan jullin mukaan..

Sen pituinen se

Se julli tulee vielä kiittämään sinua hyvästä valmennuksesta. Tosin, kuinka usein oikeasti naiset laihduttavat reippaasti sitten kun ovat päässeet siihen parisuhteeseen. En laittaisi panoksiani sen varaan.

Ap itse halusi miehen joka treenaisi hänet kuntoon..

Sanotaanko, että on pikkuisen eri asia tehdä se oikeasti kuin masennuksessa yksin kotona sanoa noin. Eikä kukaan voi toista laihduttaa, vaan se elämäntapamuutos on tehtävä itse.

Vierailija
75/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä yrittää piristää itseään ja mieltäön pienin teoin. Kuten meikkaamalla ulos mennessä (ei siis lenkkeillessä). Panostamalla pukeutumiseen ja hiuksiinkin.

Vierailija
76/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosi outoa että tämä meni tällaiseksi painokeskusteluksi! Kai nyt jokainen aikuinen ihminen ymmärtää, että meitä löytyy joka lähtöön. Vaikka itse olenkin normaalipainoinen nainen, pidän isoista ja hieman tukevammista miehistä, ja näin bi-seksuaalina (ja jo nelikymppisenä) nainenkin on makuuni ”aikuinen” myös ulkoisesti = vähän rehevämpi.

Ap, löydät aivan varmasti jossakin vaiheessa juuri sinut haluavan ihmisen. Sillä välin: nauti kaikesta muusta ❤️

Outoa kuinka naiset eivät millään tajua.

Moni muukin nainen haluaa _ison_ nallekarhun, sellainen mies on todella suosittu vanhempien naisten keskuudessa. Ei sinun makusi ole mitenkään poikkeava. _Pieni_, siis lyhyt ja hintelä, on se epähalutuin mies.

Tällaista miestä vastaa pieni ja siro nainen...

Eiku.

Ehkä joku keksii vastauksen?

Vierailija
78/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni muukin nainen haluaa _ison_ nallekarhun, sellainen mies on todella suosittu vanhempien naisten keskuudessa. Ei sinun makusi ole mitenkään poikkeava. _Pieni_, siis lyhyt ja hintelä, on se epähalutuin mies.

Eiku.

Lyhyt, pyöreä nainen on myös _pieni_. 190 senttinen lihava mies on myös _iso_. Tällaisia harmaan sävyjä.

Vierailija
79/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

animal lover kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia ja eläimiä?

Ei ole lapsia eikä eläimiä, erosin lapsettomuuden takia.

Olen kysynyt tuttavamiehiltä, missä vika, olen kuulemma ehkä liian vahva ja itsenäinen nainen. Ihan tavallinen olen, en mikään päällepäsmäri tai äärilaitailija, luulen, että tuo on tekosyy.

En halua masentaa ap:ta, mutta kaikki keinot ulkonakäymisestä, tinderiin ja harrastuksiin kokeiltu. En edes pääse treffeille.

Ap, sori, ei ole tarkoitus kaapata ketjuasi. Laita ilmoitus nettiin, saat ainakin juttuseuraa sieltä.

Olet oikeassa, tuo on tekosyy.

Kuulostaa omituiselta ettet pääse treffeille.

Osaatko edes arvuutella todellista syytä tähän?

Vierailija
80/101 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku.

Olet väärässä.

90%:lle naisista kelpaa vain ja ainostaan lyhyt, hintelä, korkeaääninen, melkein keski-ikäinen slaavitaustainen mies joka harrastuksiin kuuluu mm. vinkuminen internetpalstoilla.

M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän