Miksi en kelpaa kenellekään :(
Olen ollut sinkkuna jo useamman vuoden... ja tuntuu etten kelpaa enää...
Toki paino on noussut huomattavasti, mut ei mun persoona ole muuttunut.
Eikö kenellekään enää kelpaa kuin laihat naiset?
En juo alkoholia, en siis hengaile baareissa. En polta. Herkut on ainut paheeni.
Kaipaisin jo elämääni miestä...
Olen yli 4kymppinen yh.
Kommentit (101)
M39v kirjoitti:
Minä olen normaalipainoinen, kohtuullisen liikunnallinen, töissäkäyvä, asiansa kunnialla hoitava, fiksu, hyvät käytöstavat omaava ja vieläpä hauskaa seuraakin, ainakin tuttujen naisten mielestä jotka usein pyytävät mukaan rientoihin.
Toisaalta olen lyhyt, hoikkarakenteinen, ujo tekemään aloitteita, en ole "liidaajatyyppiä" ja tietysti viettelytaidot ovat neitsytsetämiehellä heikot.
Toistaiseksi nuo heikkoudet ovat riittäneet pitämään naisettomana. Vasta viimeisen viiden vuoden aikana on tullut jotain kiinnostusta naisten suunnalta, parilta neitokaiselta jotka olivat elämäntapojensa osalta minun vastakohtiani. n. kolmevitoseksi asti, plus miinus nolla.
Olen jo mukautunut tilanteeseen ja keksinyt muuta mukavaa tekemistä.
Halusin vain sanoa ettei se ole helppoa miehillekään. Jos hoikaksi tai peräti kovakuntoiseksi hankkiutumalla olisi päässyt naisten suosioon, olisin varmaankin heittäytynyt polvilleni iloiten kuinka se voikaan olla näin helppoa ja yksinkertaista.
Näin juuri. Itselläni on sellainen kroppa mikä hyväksyttäisiin varmaan alusvaatemalliksi mutta en silti ole hyötynyt siitä yhtään mitään, en saa parisuhdetta enkä seksiä, en edes läheisyyttä tai suudelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isolle osalle miehistä ylipaino näyttää olevan vastaava turn-off kuin naisille olisi lyhyempi mies. Ylipainoisillekin ottajia on niin kuin lyhyille miehillekin, mutta kyllähän se rajoittaa sitä kuinka moni kiinnostuu parisuhdemielessä, seksijutuissa toimii vähän eri kriteerit.
Tuo on epäreilu vertaus. Mies ei voi kasvaa pituutta, nainen voi laihduttaa.
Ja ei tarvitse vastata tähän sitä ainaista "entäs sitten, mitä minä voin sille jos lyhyet miehet eivät vain viehätä" tiedetään jo että olette äärimmäisen pinnallisia perintötekijöiden suhteen..
Projisoit nyt jotain omia ennakkoluulojasi. Sen sanominen, että kaksi asiaa ovat yhtä lailla parisuhdekysyntää rajoittavia tekijöitä, ei ole kommentti siitä, miten reilu tilanne on tai kumman pitäisi joustaa enemmän. Sitä paitsi olen itsekin mies.
Ei millään pahalla mut en ymmärrä teitä ylipainoiset naiset. Olen itse hoikka N33.
En ikinä haluis olla lihava.. tekisin mitä tahansa että olisin laiha, nytkin seuraan koko ajan painoani että pysyy ihanteessani eli noin 50kg (161cm pitkä olen)
N33 kirjoitti:
Ei millään pahalla mut en ymmärrä teitä ylipainoiset naiset. Olen itse hoikka N33.
En ikinä haluis olla lihava.. tekisin mitä tahansa että olisin laiha, nytkin seuraan koko ajan painoani että pysyy ihanteessani eli noin 50kg (161cm pitkä olen)
Hienoa, että pystyt pitämään itsestäsi huolta!
Olin itsekin ennen hoikka, kunnes tuli lapsi ja sairastuin masennukseen.
Lapsen kanssa oli omat ongelmansa ja lohduttauduin syömällä.
Olen hakenut lohtua aina syömällä. Siksihän tuo paino onkin noussut!
Ja kuten täällä joku tulkitsikin viestejäni niin varsinkin masennuksen iskiessä päälle on itsetuntoni nolla!
En vaivaudu laittautumaan ulos mennessä.
Ap
Yksinkö aina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä vaadit mieheltä, ulkonäöltä ja luonteelta?
Luettele hiemanNo en mielestäni paljon...
Ei polta ja juo kohtuudella. Olisi pitkä n. 180cm.
Viihtyy kotona eikä baareissa. Pitää eläimistä. Tulee toimeen lasten kanssa.Ei siis muita ulkonäöllisiä vaatimuksia. Tärkeintä on se että kemiat kohtaa.
Ap
Olet roimasti ylipainoinen 40+ yh, valitat miesten "pinnallisuudesta" (siitä että he toivovat naisen huolehtivan terveydestään)...ja läväytät itse pöytään pituusvaatimuksen :D
Jösses.
Kaikkea sitä.
N33 kirjoitti:
Kerrankin näin päin kommentti naiselta. Itse olen hoikka, kuntoileva mies, ja kyllä se lihavuus on valitettava turn off. Ja sille kuitenkin voi ihminen omalla toiminnallaan tehdä jotain.
Tapasin tässä joku aika sitten hyvinkin kauniskasvoisen ja mukavan naisen, mutta ylipainoa oli hänellä sen verran paljon, että ei siitä sitten sen enempää tullut.
M36
ahhahaa kirjoitti:
Yksinkö aina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihtyy kotona eikä baareissa. Pitää eläimistä. Tulee toimeen lasten kanssa.Ei siis muita ulkonäöllisiä vaatimuksia. Tärkeintä on se että kemiat kohtaa.
Ap
Olet roimasti ylipainoinen 40+ yh, valitat miesten "pinnallisuudesta" (siitä että he toivovat naisen huolehtivan terveydestään)...ja läväytät itse pöytään pituusvaatimuksen :D
Jösses.
Kaikkea sitä.
Vaikka olisi lihava ei se tarkoita etteikö nainen pitäisi huolta terveydestään!
T. Burleski, ylipainoinen
Voisit ehkä kelvatakin, jos teet itse aloitteen.
Mutta tuskin erotut niin upeasti eduksesi muista naisista että miehet tulisivat juuri sinua lähestymään tuosta vaan. Eli ei muuta kuin aloitetta tekemään.
T. Mies
Mistä ap tietää ettei kelpaa kenellekään? Ei ne kotoa tule hakemaan. Vuosia olen koettanut ja todennut että niin se on.
M
Vierailija kirjoitti:
ahhahaa kirjoitti:
Yksinkö aina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jösses.
Kaikkea sitä.Vaikka olisi lihava ei se tarkoita etteikö nainen pitäisi huolta terveydestään!
T. Burleski, ylipainoinen
Burläski!
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
En ikinä haluis olla lihava.. tekisin mitä tahansa että olisin laiha, nytkin seuraan koko ajan painoani että pysyy ihanteessani eli noin 50kg (161cm pitkä olen)Kerrankin näin päin kommentti naiselta. Itse olen hoikka, kuntoileva mies, ja kyllä se lihavuus on valitettava turn off. Ja sille kuitenkin voi ihminen omalla toiminnallaan tehdä jotain.
Tapasin tässä joku aika sitten hyvinkin kauniskasvoisen ja mukavan naisen, mutta ylipainoa oli hänellä sen verran paljon, että ei siitä sitten sen enempää tullut.
M36
Joten olet pinnallinen!
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuskin erotut niin upeasti eduksesi muista naisista että miehet tulisivat juuri sinua lähestymään tuosta vaan. Eli ei muuta kuin aloitetta tekemään.
T. Mies
Näin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap tietää ettei kelpaa kenellekään? Ei ne kotoa tule hakemaan. Vuosia olen koettanut ja todennut että niin se on.
M
Olet oikeassa. En tiedäkään. Tuntuu vain siltä.
Ja ei ne kotiini löytäisi.
Ap
Mukava köllötellä sohvalla oman kullan kainalossa ❤
Jokainen ”kelpaa” jollekin. Siitä
En menisi takuisiin, onko tämä ollenkaan hyvä tai pätevä syy olla suhteessa jonkun kanssa. Henkilökojähtaisesti ajattelen, että ihminen on huomattavasti onnellisempi yksinään, kuin suhteessa, jossa on ”kelvannut” jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
En ikinä haluis olla lihava.. tekisin mitä tahansa että olisin laiha, nytkin seuraan koko ajan painoani että pysyy ihanteessani eli noin 50kg (161cm pitkä olen)Kerrankin näin päin kommentti naiselta. Itse olen hoikka, kuntoileva mies, ja kyllä se lihavuus on valitettava turn off. Ja sille kuitenkin voi ihminen omalla toiminnallaan tehdä jotain.
M36
Joten olet pinnallinen!
Tuossa asiassa olen. Myönnän sen.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Kiitos sinulle. Näin täytynee toimia :)
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
M36
Myös hoikka ja kuntoileva mies täällä. Ja lyhyehkö.
Harmi kyllä tuossa markkina-arvo tuntuu ratkaisevan, eikä luonne tai "samanlaisuus". Minusta on kiinnostunut elämäni puolisen tusinaa naista, KAIKKI tismalleen samaa vartalotyyppiä eli pyöreitä. Yksikään normaalipainoinen, hoikka tai edes kurvikas ei ole koskaan kiinnostunut.
Pyöreyden voisin hyväksyä, mutta ikävä kyllä jokaisella se oli seurausta elämäntavoista. En oikein näe yhteistä tulevaisuutta jos minun käsitykseni hauskasta on liikkuminen ja ulkoilu, naisen mieluisinta puuhaa ollessa mässäily ja loikoilu.
Yksinkö aina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Juoksen ja lujaa...
Lihava nainen jolla lapsia ja lemmikkejä......
No en minäkään mielestäni paljon vaadi...
Ei polta ja syö kohtuudella. Olisi hoikka BMI 20-22.
Viihtyy kotona eikä baareissa. Pitää seksistä. Lapseton.
Ei siis muita ulkonäöllisiä vaatimuksia. Tärkeintä on se että kemiat kohtaa.
M/182cm