Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa riitatilanteissa ottaa pois lahjaksi ostamansa tavarat

Vierailija
19.02.2018 |

Kun meille tulee miehen kanssa riitaa, ja hän suuttuu niin haluaa ottaa puhelimeni pois minkä osti joululahjaksi sillä tietää että se on tärkeä. Minusta tuo on epäreilua sillä riita ei liity puhelimen käyttöön vaan siihen että mies on ollut taas radalla vaikka luvannut muuta. Kun tästä sanon, alkaa uhkailu "Voin mä sit muuttaa pois jos kerta haluut ja otan ton puhelimen takasin, et sä ilman sitä pärjää" . En ole sanonut että haluan hänen muuttavan, vaan on keskusteltu hänen liiallisesta alkoholin käytöstäään, mihin hän parempina aikoina pyytää minulta apua. Toki voin ostaa uuden puhelimen ja antaa miehelle takaisin joululahjani mutta miksi mies tekee näin? Onko rakkaus jo loppunut vai miksi muuttunut ilkeäksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei ole edes kyse lahjasta vaan puhelimesta. Moni alistavan miehen kanssa seurustellut kertoo, että mies on vienyt heiltä puhelimen. Ehkä myös kotiavaimet ja rahat ja yhdeltä ulkokengät. Eli kyse voi olla myös rajoittamisesta yleensä. Joka tapauksessa hyvä syy erota heti.

Vierailija
22/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun meille tulee miehen kanssa riitaa, ja hän suuttuu niin haluaa ottaa puhelimeni pois minkä osti joululahjaksi sillä tietää että se on tärkeä

. sillä tietää että se on tärkeä? Se puhelin vai poikakaveri? Miksi puhelin on niiiiiin tärkeä!? Poikakavereita saa helposti uusia ja paljon parempia kuin tuo tuleva alkkoholisti/narsisti, joka jo miettii, miten muuten voisi sinua "kiristää"...

Vierailija kirjoitti:

Onko rakkaus jo loppunut vai miksi muuttunut ilkeäksi?

Rakkaus loppunut... onko sitä ollutkaan? Moni muukin tuossa edellä jo antoi vinkkinä, että heivaa se pojannulikka jo pihalle, sillä tilanteesi ei todellakaan tulevaisuudessa ainakaan parane. Kännipäissään hän on se mikä hän todellisuudessa on selvinpäin muistaa vielä vetää jotain roolia "unelmamiehestäsi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itse itsellesi puhelin. Ja mieti rauhassa haluatko tuhlata kuinka pitkän aikaa elämästäsi sellaisen ihmisen kanssa, joka yrittää kiristää sinua laittomasti uhkailemalla olemaan hiljaa.

Vierailija
24/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there done that. Ei tule muuttumaan, pahenee vaan. Pelasta ne rippeet jotka sulla on itsetunnosta jäljellä ja lähde suhteesta. Puhelimen voit jättää pöydälle ilman sim-korttia. Se on hei PUHELIN, niitä saa uusia, puhelin ei ole itseä tärkeämpi.

Vierailija
25/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ja pidä puhelin. Kun lahja on saajalle luovutettu, se ei enää millään tavalla ole antajan omaisuutta. Eri asia jos tulisi yhteiseen käyttöön, mutta puhelin nyt on selvästi ja aika helposti todistettavasti sinun.

Vierailija
26/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lahjaa ei voi vaatia takaisin. Ei edes silloin vaikka harmittaa. Mutta itse varmaan hankkisin halvan puhelimen, siirtäisin kaiken tärkeän nykyisestä talteen ja poistaisin yksityiset jutut. Seuraavan kerran kun uhkaisi, ottaisin simin pois ja toteisin että tämä kiristys yritys oli viimeinen ja alkaisin pakkaamaan tavaroita, myös ne jotka miehelle olisi lahjaksi ostanut, toimiihan se puolin ja toisin.

Oon hyvin tulistuvaa sorttia tarvittaessa, hyviniin voisin talvellakin paljasjaloin lampsia naapuriin soittaan apuja muuttoon jos mies takavarikoisi kännykän ja ulkokengät.

Vierailija
27/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse antaisin kaikki lahjat miehelle takaisin ja ostaisin ne itse mitä tarvitsen. Kun mies lepyttyään tietty sanoo että voin ottaa ne, sanoisin että mieluummin en, myyköön vaikka. Eipähän voi kiristää millään.

Vierailija
28/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on antanut sulle puhelimen. Mitä sä olet antanut miehelle? Etpä juuri mitää, eikö niin loinen?

Vierailija
29/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä, että tietääkö, ettei lahjaksi antaminen ole lainaamista.

Vierailija
30/30 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kans aina laittaa kaappiin lukkojen taakse mulle ostamansa vuittonin ja pradan laukut kun suuttuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan