Ottaisitko miestä, jolla on ollut yli 100 naista
Olen tapaillut miestä, joka kysyttyäni kertoi olleensa sinkkuaikanaan yli sadan naisen kanssa sängyssä. Mies on ollut sinkku noin 2 vuotta, mikä tarkoittaa n. 50 naista vuodessa... Huomasin, ettei mies ole mitenkään ylpeä tästä vaan tunnusti sen aika häpeillen ja uskon että oli rehellinen. Lisäksi mies on juuri sellainen, sopivan komea, hyvässä kunnossa ja taitava sängyssä, eli siinä mielessäkin helppo uskoa.
Mutta, eikö tuo ole jo liikaa? En ole ahdasmielinen mutta kuitenkin.. Itselläni samainen luku on yksinumeroinen.. Osaako tuollainen mies enää sitoutua?
NN
Kommentit (25)
En. Tuollaisesta miehestä saa kuvan että väheksyy naisia ihmisenä joilla on tunteet.
Ei meinaa mitään. Itselläni on ollut 200-300 naista. Sinkkuna voi nauttia tilaisuuksista ja ennen sitoutumista aina täysi testisetti ihan varmuudeksi.
Sitten kun olen suhteessa, olen suhteessa muita vilkuilematta ja onpa se seksikin parempaa ja syvällisempää kun on opetellut tuntemaan toisensa hyvin.. =)
M50
Mä taas en muunlaista miestä edes ottaisi kuin sellaista joka on pannut vähintään sen 100 naista. Ihastukseni on juuri tällainen pelimies. Harmi ettei ole kiinnostunut minusta :(
Ensimmäisenä tulee mieleen, että jos jollakin miehellä on ollut yli sata naista, niin hän on itsekäs ja ajattelee vain omaa parastaan. Jos olisi mennyt naisen nautinto edellä, niin joku nainen olisi aivan varmasti ottanut pois kuleksimasta. Jos taas naiselle on kertynyt 100 rakastajaa, niin tulee mieleen, ettei ole ollut yhtään, joka olisi saanut naisen taivaisiin. Ei naiset vaihda miestä, jos mies saa naisen kiihoitettua taivaisiin. Taitamattomia rakastajia on maailman täynnä, taitavat ovat harvassa. Ei niitä ole varaa hukata.
En, ei ole sitoutuja.