Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka hoitaa kaiken? (Perhe)

Vierailija
19.02.2018 |

Hoidan kaikki kotihommat (mies pesee oman autonsa ja kesäisin ajaa nurmikon) minä hoidan aivan kaiken muun ja mies senkun sotkee. Heittää vaattensa pisin taloa ei viitsi viedä kaappiin tai pyykkiin.

Minä hoidan kauppareissut ja ruuanlaiton. Sitten saa kuulla motkotusta kun ei oo sitä eikä tätä kun pitäs olla kokoajan raahaamassa tonnikaupalla tavaraa kotiin.

Minä vien lapset hoitoon ja haen hoidosta. Muutenkin hoidan lapset kokonaan.

Lapsetkin osallistuu siivoamiseen enemmän kun mies.

KUN yritän miehelle puhua tästä niin hän suuttuu ja sulkeutuu. Mies on aina ollut tälläinen patalaiska. Ei ikinä ole osallistunut. Ei ennen lapsiakaan. Mutta lupas kyllä paljon että hän voi käydä kaupassa ja pestä pyykkiä. Juu siltä näyttää.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että joku viikko mä vaan jätän hommat tekemättä ja mies huomaa kuinka paljon arkemme on mun varassa. Lapsethan siitä sit kärsis jos niin tekisin...

Vierailija
2/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen vaatteiden olla siellä mihin hän ne heittelee. Oletko muuten varma ettei mies tee enemmän kuin huomaat hänen tekevän? Vai olisiko mahdollista että olet sen tyyppinen ihminen, jolle tekeminen ja sillä päteminen on niin valtavan tärkeää ettei muille jää siinä ympärillä tilaa (eikä mitään tekemistä). Ihmisten siisteyskäsitys voi kyllä olla erilainen eli sinun mielestäsi pitää siivota ennemmin kuin miehesi mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut aina patalaiska ja silti huolit? Miksi?

Vierailija
4/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen vaatteiden olla siellä mihin hän ne heittelee. Oletko muuten varma ettei mies tee enemmän kuin huomaat hänen tekevän? Vai olisiko mahdollista että olet sen tyyppinen ihminen, jolle tekeminen ja sillä päteminen on niin valtavan tärkeää ettei muille jää siinä ympärillä tilaa (eikä mitään tekemistä). Ihmisten siisteyskäsitys voi kyllä olla erilainen eli sinun mielestäsi pitää siivota ennemmin kuin miehesi mielestä.

Mies jättää astiansa siihen missä on syönyt. Milloin sängyn vieressä lattialla tai sohvalla. En edes vitsaile. Hän ei oikeasti siivoa. Jos pyydän häntä laittamaan astiansa edes lavuaariin niin hän suuttuu ja alkaa haukkumaan mua nalkuttajaksi.

Tänäänkin oli kylppärin lattialla miehen likaiset vaatteet. Ja kukahan ne pesee. No minäpä vissiin sitten.

Vierailija
5/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyjä vain käytöksen mahdollistaja?

Vierailija
6/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sillon alussa en jotenkin nähnyt sen rakkauden läpi toisen virheitä. Sit alko asiat olemaan niin pitkällä jo. Mies aina kans lupaili tekevänsä mutta tekoja ei olla nähty sitten niiden lupauksien jälkeen..

Vierailija
7/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa, kuin petaa.

Vierailija
8/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yrittänyt saada miehen tekemään ja osallistumaan eikä onnistu

Mun pitäs sit varmaan erota ja viedä lapsilta isä ja koti jne?

Vierailija
9/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi elämään valintojesi kanssa.

Vierailija
10/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittaja makaa kotona miehen elättäessä loista ?

Vierailija
11/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhriutuminen <3

Sinun pitää vaan elää niiden omien valintojen, päätöksien ja arvioiden kanssa, jotka olet omassa elämässäsi tehnyt. Toista, kun ei voi muuttaa.

Vierailija
12/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aloittaja makaa kotona miehen elättäessä loista ?

Hmmmmmmmmm teen oikeastaan enemmän töitä kuin mieheni ja maksan enemmän meidän menoja kans. Mutta hieno oletus.

Vierailija
13/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se olikaan: laiska askeleitaan laskee.

Vierailija
14/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin martyyri sitten jeesuksen asenne puskee pahasti läpi. Jos puhuminen ei auta sitten erotaan tai opitaa elämään asian kanssa. Tyhmyydestä yleensä sakotetaan.

Vierailija
15/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli suhteen alussa juuri tuollainen. Nopeasti hän huomasi, että vaatteensa jäivät lattialle, likaiset astiat olohuoneeseen jne. eli minä nainen en tehnyt elettäkään tilanteen muuttamiseksi. Jos joku tuli käymään, en mitenkään puolustellut tai perustellut sitä, miksi meillä ei ollut siistiä, vaan käyttäydyin asiallisesti ja vieraanvaraisesti. Mies sen sijaan äyksi, että pitää siivota (jolloin minä totesin, että ole hyvä vaan, mnä leivon sillä aikaa).

Vuoden verran kului aikaa siihen, että mies tajusi, että en todellakaan ole kotihengetär

Vierailija
16/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jättää astiansa siihen missä on syönyt. Milloin sängyn vieressä lattialla tai sohvalla. En edes vitsaile. Hän ei oikeasti siivoa. Jos pyydän häntä laittamaan astiansa edes lavuaariin niin hän suuttuu ja alkaa haukkumaan mua nalkuttajaksi.

Tänäänkin oli kylppärin lattialla miehen likaiset vaatteet. Ja kukahan ne pesee. No minäpä vissiin sitten.

Sinäpä juuri. Sinä olet vuosia käytöksen mahdollistanut ja juurtuneita tapoja on vaikea muuttaa.

Vierailija
17/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä olet tuollaisen patalaiskan  kanssa ? En kyllä tuollaista vauvaa katselisi. Oppivat lapsesikin että naisen rooli on vaan palvella miestä.

Vierailija
18/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sillon alussa en jotenkin nähnyt sen rakkauden läpi toisen virheitä. Sit alko asiat olemaan niin pitkällä jo. Mies aina kans lupaili tekevänsä mutta tekoja ei olla nähty sitten niiden lupauksien jälkeen..

Miksiköhän nyt ei oikein empatia ja sympatia ei säteile?

Vierailija
19/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli suhteen alussa juuri tuollainen. Nopeasti hän huomasi, että vaatteensa jäivät lattialle, likaiset astiat olohuoneeseen jne. eli minä nainen en tehnyt elettäkään tilanteen muuttamiseksi. Jos joku tuli käymään, en mitenkään puolustellut tai perustellut sitä, miksi meillä ei ollut siistiä, vaan käyttäydyin asiallisesti ja vieraanvaraisesti. Mies sen sijaan äyksi, että pitää siivota (jolloin minä totesin, että ole hyvä vaan, mnä leivon sillä aikaa).

Vuoden verran kului aikaa siihen, että mies tajusi, että en todellakaan ole kotihengetär

Vois testata. Mies varmaan järkyttyy ja syyttää mua kun ei ookkaan puhtaita vaatteita kaapissa ja astiat lojuu pisin lattioita.. ehkä sekin sit siivoais ees omat sotkunsa

Vierailija
20/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä olet tuollaisen patalaiskan  kanssa ? En kyllä tuollaista vauvaa katselisi. Oppivat lapsesikin että naisen rooli on vaan palvella miestä.

Enemmän mua se tässä naurattaa että lapsetkin siivoaa omat jälkensä mutta aikuinen mies ei.