Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö Frederik saa Suomessa naista

Vierailija
19.02.2018 |

Kun pitää lähteä Thaikkuihin Asti. Toisin on Dannyn tilanne. Hänellä kaunis suomalainen nuori nainen joka on vielä rakastamansa Armin kopio. Dannylle ei mikä tahansa edes kelvannut sillä naisen piti muistuttaa Armia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se on kysyny jo jokaiselta, eikä kukaan alkanu. Ei kai siinä sitten muu auta, kuin laajentaa reviiriä.

Vierailija
2/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä käsite alkaa ärsyttää. "Saada naista". Tyytykää tekopilluihin, kun ette tajua niiden ja ihmisten eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetu saa naisen, mistä haluaa. Hän viriilinä miehenä hakee uusia kokemuksia.

Vierailija
4/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että se on kysyny jo jokaiselta, eikä kukaan alkanu. Ei kai siinä sitten muu auta, kuin laajentaa reviiriä.

Tähän en usko hetkeäkään. Suomalaisella kelpaa vähemmänkin tunnettu, kunhan esiintyy seiskan kannessa.  Reetulle ei vaan kelpaa suomalaiset naiset.

Vierailija
5/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä käsite alkaa ärsyttää. "Saada naista". Tyytykää tekopilluihin, kun ette tajua niiden ja ihmisten eroja.

Tekopillua siis saadaan ja nainen ostetaan, vai mitenkä tää meni?

Vierailija
6/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio tyytyä tekoon, kun masturbaatioon voi käyttä oikeaakin. Voit yrittää raiskata itsetuntoni, mutta minä otan naisen, käytän ja heippa! Tämä on pelimiesten kenttä, jossa pelataan suoraan miesten laardiin. Tyydy sinä vikisemään vauva.fi.

Vierailija
7/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva itsenäinen nykynainen tyytyy teko..., mutta mies edelleen käyttää tähän aitoa.