Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias liikenneraivojatar ampui hänet ohittaneen miehen

Vierailija
19.02.2018 |

http://www.foxnews.com/us/2018/02/18/massachusetts-woman-accused-fatall…

A Massachusetts woman allegedly shot a driver for cutting her off — and bragged that she’d warned her victim, “don’t make me spank you,” on Facebook, according to local reports.

The men left but noticed Paulino still following them, so they got out of their car near Hale Street Bridge in Lowell.

Paulino drove by, slowed down and then allegedly shot Devoe in the chest.

“I’ve been hit,” Devoe said, before jumping back into the driver’s seat to chase Paulino, and ending up crashing into a vehicle barrier.

He was taken to Lowell General Hospital where he was pronounced dead.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne ovat miehiä jotka ampuvat liikenneraivoissaan.

https://www.ksml.fi/ulkomaat/Auto-hidasteli-stop-merkill%C3%A4-%E2%80%9…

Vierailija
22/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen saa raivokohtauksen sen takia kun joku ohittaa hänet ja kilahtaa ja ampuu ohittajan

Ihan tyypillinen miesvihaaja, sattui vaan olemaan ase kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko äkkiä päästä julistamaan että "miehet ne silti enemmän" ettei vain ala uhriviitta repeilemään ja marttyyrinkruunu himmenemään. Noloa.

Vierailija
24/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on outoja ja pelottavan miesvihaisia naisia. Nainen ampuu miehen, niin eiköhän joku tällainen sekopää ryntää "puolustelemaan" tuota tekoa kertomalla, että miehetkin ampuvat. 

Vierailija
25/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen saa raivokohtauksen sen takia kun joku ohittaa hänet ja kilahtaa ja ampuu ohittajan

Värivikainen

Latinot lasketaan valkoihoisiksi.

Newsflash: latino-sana ei viittaa spesifisesti mihinkään rotuun

Vierailija
26/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkui aamulla kolmekaistaisen motarin vasemmalla kaistalla ihan persiissä kiinni kolmekymppinen blondi nainen. Ajoin kuivalla tieosuudella 120 km/h. Viereisille kaistoille olisi mahtunut. Mutta ei, kun minä ja mun oikeudet. Hetken mietin, rupeanko väläyttelemään jarruvaloja tai ruiskimaan pissapojan nestettä muistutukseksi turvavälistä, mutta olin aikuisempi. Kaikki puskurissa roikkujat saisi kyllä ampua.

Vierailija
27/29 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisempi tapaus. Olikohan tuo murhannut Graciela Paulino joku jengiläinen tai huumetaustainen vai muuten vain mielenvikainen.

Saman näköinen ja niminen nainen näyttäisi muuten puhuneen väkivallasta Youtubessa, piti sitä mielestään isoimpana ongelmana. Kaupunkikin sama:

Vierailija
28/29 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvan perusteella lesbo.

Tämä.

Vierailija
29/29 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla roikkui aamulla kolmekaistaisen motarin vasemmalla kaistalla ihan persiissä kiinni kolmekymppinen blondi nainen. Ajoin kuivalla tieosuudella 120 km/h. Viereisille kaistoille olisi mahtunut. Mutta ei, kun minä ja mun oikeudet. Hetken mietin, rupeanko väläyttelemään jarruvaloja tai ruiskimaan pissapojan nestettä muistutukseksi turvavälistä, mutta olin aikuisempi. Kaikki puskurissa roikkujat saisi kyllä ampua.

Ei sentään ampua mutta en minäkään käsitä miksi täällä ollaan niin välinpitämättömiä turvallisuudesta.

Koska vain voi tulla tilanne kun rysähtää liian lyhyen turva(ttomuus)välin takia, jopa usean auton ketjukolari ja terveys/henki mennyttä jollakulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä