Mitä ajattelisit, jos miehesi kuvailisi työkaverinsa vaimoa sanalla "pimpsakka"?
Kommentit (17)
Ajattelisin, että eipä ole kielellisesti lahjakas . Ei voisi olla mieheni.
Sanahan on simpsakka.
Jos käyttäisi tätä, niin ajattelisin, että työkaverin vaimo on pirteä ja seksikäs tapaus.
Jos haetaan sitä, että tulisinko mustasukkaiseksi, niin en. Meillä saa kuvailla ihmisiä rehellisesti ja kertoa mieltymyksistään.
Oletetaan, että mies käyttäisi vitsillä tuota sanaa simpsakan sijaan.
Ajattelisin, että tuntee vetoa tähän naiseen ja pimsakalla viittaa pimppiin.
Miettisin että vaimo on varmaan semmoinen söpö, pieni, pisamainen namupala mitä mies hellii ja namuttaa mitä työnteoltansa ehtii.
Ei mun mies tuollaisia ajattele. Sitä ei naiset ja seksi kiinnosta. Olen monien oireiden ja netin perusteella diagnosoinut testosteronin puutteen mutta eihän se sen takia lääkäriin mene.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mies tuollaisia ajattele. Sitä ei naiset ja seksi kiinnosta. Olen monien oireiden ja netin perusteella diagnosoinut testosteronin puutteen mutta eihän se sen takia lääkäriin mene.
Burana ei nosta testosteronin määrää. Eli turha mennä julkiseen terveydenhuoltoon jonottamaan. Muuta hoitoa sieltä ei saa.
Pimpsakka yhdistää kaksi asiaa jotka jokaisen miehen pitää pitää mielessä:
Pimppu tuo ihanuus, työstettävä, jyystettävä, nuoltava kolo ja sitten akka, varottava kauhuus!
Vierailija kirjoitti:
Pimpsakka yhdistää kaksi asiaa jotka jokaisen miehen pitää pitää mielessä:
Pimppu tuo ihanuus, työstettävä, jyystettävä, nuoltava kolo ja sitten akka, varottava kauhuus!
Ei ole nuoltava ja "akka" ei välttämättä ole kauhuus vaikka todennäköisesti onkin.
Että onpas siinä räväkkä ja positiivisella energialla voimaantunut itsellinen, itsenäinen setämies.
Vierailija kirjoitti:
tarkoitti varmaan pirtsakka
Tarkoitit varmaan virtsakka joka on uusi vakiintunut eufemismi aikuisempaan ikään ehtineille pissiksille.
Että joku on vaihtanut älykkään mieheni idioottiin.
Että suomi ei ole hänen äidinkielensä.