Joku selvitti ip osoitteeni
Trollasin yksi päivä kikissä joku suuttui ja sanoi että ip osoitteeni on kirjattu ylös toinen rupesi laittamaan puhelinnumeroa mitä teen tässä tilanteessa en koskaa enää trollaa deactivoin tilini heti ja nyt pelottaa vastatkaa
Kommentit (28)
Nyt menet jääkapille ja otat kaljaa rentoudut teet leipää ja syöt rauhassa vedät henkeä ja rauhoitut sitten poistat avpalstan kirjanmerkeistäsi ja menet nukkumaan
Eiköhän vain pelotellut, ja ilmeisesti onnistui. Ei kukaan selvittänyt oikeasti ip-osoitettasi.
Kiitos ei rauhoitti vähän olen vielä lapsi
Mua pelottaa sun puolesta. Käyn ottamassa 3:nen lasillisen viiniä. Rohkaisuryypyn paikka.
Menet nyt hampaiden pesulle, sitten omaan sänkyyn, unipehmo kainaloon ja nukkumaan. Hyvää yötä, nuku levollisesti. :)
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa sun puolesta. Käyn ottamassa 3:nen lasillisen viiniä. Rohkaisuryypyn paikka.
Miten myötätuntoista.....
Pelottaa kirjoitti:
Kaikki koska olen 11v
Sitten olet kyllä väärässä paikassa, kun olet täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ne tulee oven läpi
Joo, ne vie mukanaan ja muiluttaa ties minne.
Rauhoitu, ei kukaan mitään ole selvittänyt. Ei sitä ip-osoitetta ja puhelinnumeroa niin helposti selvitetä, ovat vain pelotelleet sinua valheilla.
Ihan oikeasti, nyt rauhoitut, kaikki on aivan kunnossa. Ei kukaan ole selvittänyt mitään. Rauhoitu.
Mutta ehkä ei kannattaisi roikkua tuolla tavalla netissä.
11 v. ei kuuluisi olla tässä. Jos asia niin huolettaa kerro jollekin läheisellesi.
Pelottaa kirjoitti:
Haluan vain apua
Hei, jos olet tosissasi niin ihan oikeasti, nyt rauhoitut. Ei kukaan ole mitään tuollaista kyennyt selvittämään.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu, ei kukaan mitään ole selvittänyt. Ei sitä ip-osoitetta ja puhelinnumeroa niin helposti selvitetä, ovat vain pelotelleet sinua valheilla.
Ihan oikeasti, nyt rauhoitut, kaikki on aivan kunnossa. Ei kukaan ole selvittänyt mitään. Rauhoitu.
Kiitos kun rauhoitit en enää trollaa
Pelottaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun rauhoitit en enää trollaa
Virtuaalihali sulle. Olet täysin turvassa.
Ip-osoitteesta ei edes saa selville mitään nimeä tai osoitetietoja tai puhelinnumeroa. Eli ensinnäkään sitä ei noin vain saa selville eikä sitä edes pysty sinuun yhdistämään.
IP-osoitteesta ei saa selville muuta kuin internetoperaattorin. Vain operaattori tietää, kenelle se IP-osoite kuuluu sillä hetkellä. Mutta operaattorikaan ei voi näitä tietoja luovuttaa muuten kuin oikeuden päätöksellä.
Niin mikä pelottaa?