Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen

Vierailija
18.02.2018 |

Olen tapaillut muutaman kerran naimisissa olevaa miestä hänen aloitteestaan.
Mies ei ole aivan täysin makuuni ja on myös paljon vanhempi mutta jotain hänessä on ja nyt jos totta puhutaan niin jotenkin nautin toisena naisena olemisesta.
Se tunne kun hän lähettää viestin vaikka että ajattelee minua jo liikaa jne on jotenkin tosi imartelevaa. Hän on myös jo kosinut minua. En tosin voi olla varma oliko miten tosissaan mutta joka tapauksessa kieltäydyin.
Olen itse siis nuori nainen. En tiedä miksi toisena naisena olo vanhemmalle miehelle kiihottaa niin paljon.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vapaa mies olisi kivempi? Vai miksi tyydyt olemaan toinen nainen miehelle josta et edes oikein välitä?

Kyllä hänessä jotenkin kiehtovaa on. Enkä oikeastaan koe tyytyväni mihinkään tässä tilanteessa, koska eihän hän minua mitenkään rajoita.

Ap

Vierailija
42/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenlaisia naisia-vaimoja ja niitä kenen kans pidetään hauskaa? Sanoi joku.Miks vaimon kans ei voi pitää hauskaa? Onko vaimon kans ikävää? Niin no ilmeisesti tällä miehellä on kun pettää pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaillut miestä muutaman kerran ja mies on jo kosinut? Tuollaisesta suhteesta saa kiksejä yhtä paljon kun tapailisi kolaritestinukkea. Jännää kun varattu tyhmä mies laittaa tekstarin, että on ajatellut sinua jo liikaa. Jännää siinä on vain arvata montako kirjoitusvirhettä mahtuu viiteen sanaan.

Epäilen tätä provoksi mutta epäilen myös aloittajan järjen juoksua.

Oletko kenties petetyksi tullut tai sitä pelkäävä vaimo?

Vai miksi noin katkeraa tekstiä?

En pelkää, että pettäisin tai tulisin petetyksi. Rakkaudessa olen peloton, olen pettänyt ja tullut petetyksi mutta ne olivat valintoja, ei niitä tarvitse pelätä kun ne ovat harkittuja tekoja. Nyt olen avioliitossa ja sopimuksessa, tunne on niin vahva, että sitä olisi vaikea itse tai kummankaan (kenenkään) rikkoa, menetys olisi niin valtava, siis rakkauden menetys.

Kommenttini ei ollut katkera vaan ap:n ja tämän kuvitteellisen miehen tyhmyydestä ärsyyntynyt, ihmisten typeryys ärsyttää minua. Ehkä se että leikitellään rakkaudella, kositaan kahden tapaamisen jälkeen on vain typerää. Ärsyynnyn myös huonosta elokuvasta, kun hahmot käyttäytyvät epäloogisesti.

Jaahas olet siis itsekin petturi ja viekä mainostat sen olleen harkittu teko . Eli et ole kyllä oikea henkilö avautumaan.

Tyhmiä ihmisiä ärsyttävämpiä on vain tyhmät ihmiset, jotka yrittävät esittää viisampia kuin ovat.

Jaahas vai luulet sinä, että pettäminen tapahtuu vahingossa.. mitä minä juuri mainitsin ihmisten typeryydestä. Se on harkittu teko, valinta. En minä kadu valintaani, pettämistä, se oli siihen kohtaan hyvä valinta. Olen täysin oikea henkilö avautumaan kokemuksesta. Ja kyllä, olen älykäs ihminen. Viisas, sen näkee sitten kuoleman hetkellä miten elämä meni. Ei sillä ole edes merkitystä, miten meidät määritellään. Enhän minä esitä mitään, siinä olet väärässä. Sanon mielipiteeni ja mies, joka kosii kahden tapaamiskerran jälkeen on haihattelija, typerys ja hän ei ymmärrä rakkaudesta mitään.

En ole kyllä väittänytkään että tämä olisi tosi rakkautta varmastikin vain suurta intohimoa.

Ap

Ööö joo. "Mies ei ole aivan täysin makuuni ja on myös paljon vanhempi mutta jotain hänessä on" kuulostaa suurelta intohimolta, kyllä kyllä. Jos haluat suhteesta eroon niin laita korvasi oveen kun mies käy pissalla. Se katkonainen suihku ja pinnistely usein tappaa intohimon, eturauhasongelmia.

Vierailija
44/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdenlaisia naisia-vaimoja ja niitä kenen kans pidetään hauskaa? Sanoi joku.Miks vaimon kans ei voi pitää hauskaa? Onko vaimon kans ikävää? Niin no ilmeisesti tällä miehellä on kun pettää pitää.

Selvästikin niin. Arjen piristys pitään hankkia uudesta viehättävästä neidosta.

Oikein miehekästä toimintaa.

Vierailija
45/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaillut miestä muutaman kerran ja mies on jo kosinut? Tuollaisesta suhteesta saa kiksejä yhtä paljon kun tapailisi kolaritestinukkea. Jännää kun varattu tyhmä mies laittaa tekstarin, että on ajatellut sinua jo liikaa. Jännää siinä on vain arvata montako kirjoitusvirhettä mahtuu viiteen sanaan.

En pelkää, että pettäisin tai tulisin petetyksi. Rakkaudessa olen peloton, olen pettänyt ja tullut petetyksi mutta ne olivat valintoja, ei niitä tarvitse pelätä kun ne ovat harkittuja tekoja. Nyt olen avioliitossa ja sopimuksessa, tunne on niin vahva, että sitä olisi vaikea itse tai kummankaan (kenenkään) rikkoa, menetys olisi niin valtava, siis rakkauden menetys.

Kommenttini ei ollut katkera vaan ap:n ja tämän kuvitteellisen miehen tyhmyydestä ärsyyntynyt, ihmisten typeryys ärsyttää minua. Ehkä se että leikitellään rakkaudella, kositaan kahden tapaamisen jälkeen on vain typerää. Ärsyynnyn myös huonosta elokuvasta, kun hahmot käyttäytyvät epäloogisesti.

Jaahas olet siis itsekin petturi ja viekä mainostat sen olleen harkittu teko . Eli et ole kyllä oikea henkilö avautumaan.

Tyhmiä ihmisiä ärsyttävämpiä on vain tyhmät ihmiset, jotka yrittävät esittää viisampia kuin ovat.

Jaahas vai luulet sinä, että pettäminen tapahtuu vahingossa.. mitä minä juuri mainitsin ihmisten typeryydestä. Se on harkittu teko, valinta. En minä kadu valintaani, pettämistä, se oli siihen kohtaan hyvä valinta. Olen täysin oikea henkilö avautumaan kokemuksesta. Ja kyllä, olen älykäs ihminen. Viisas, sen näkee sitten kuoleman hetkellä miten elämä meni. Ei sillä ole edes merkitystä, miten meidät määritellään. Enhän minä esitä mitään, siinä olet väärässä. Sanon mielipiteeni ja mies, joka kosii kahden tapaamiskerran jälkeen on haihattelija, typerys ja hän ei ymmärrä rakkaudesta mitään.

En ole kyllä väittänytkään että tämä olisi tosi rakkautta varmastikin vain suurta intohimoa.

Ap

Ööö joo. "Mies ei ole aivan täysin makuuni ja on myös paljon vanhempi mutta jotain hänessä on" kuulostaa suurelta intohimolta, kyllä kyllä. Jos haluat suhteesta eroon niin laita korvasi oveen kun mies käy pissalla. Se katkonainen suihku ja pinnistely usein tappaa intohimon, eturauhasongelmia.

Reps :D :D :D

Vierailija
46/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos vinkinstä:D Tarkoitinkin että hänen puoleltaan kyse on varmastikin intohimosta eikä rakkaudesta.

Ja itse vain nautin tästä tilanteesta jollain oudolla tavalla.

Vierailija
47/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap missä asut?

T:vaimo jonka mies tekee paljon ’ylitöitä’

Vierailija
48/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa oikein terveeltä

Vierailija
49/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mistäkin kiksinsä saa. Itse en kestä passiivisena palvonnan kohteena, tulee vaivaantunut olo. Kaipaan tasavertaisen, vahvan ja viriilin miehen. Rakkauden pitää olla villiä, hampaiden kalahtaa suudellessa toisiinsa ja yhtäkkiä vain kaikki kömpelöt raajat ja liiat vaatteet ovat toiminnan tiellä. Rakastan sitä katsetta, jossa näkyy vielä vivahde viatonta totista poikaa ja kuinka se katse muuttuu haluksi. Ei sitä löydy jos ikäero on liian suuri suuntaan jos toiseen, täytyy olla toisilleen sopivat.

Vierailija
50/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap missä asut?

T:vaimo jonka mies tekee paljon ’ylitöitä’

En usko että on sun miehes, koska mies ei asu suomessa.

Ap

Vierailija
51/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mistäkin kiksinsä saa. Itse en kestä passiivisena palvonnan kohteena, tulee vaivaantunut olo. Kaipaan tasavertaisen, vahvan ja viriilin miehen. Rakkauden pitää olla villiä, hampaiden kalahtaa suudellessa toisiinsa ja yhtäkkiä vain kaikki kömpelöt raajat ja liiat vaatteet ovat toiminnan tiellä. Rakastan sitä katsetta, jossa näkyy vielä vivahde viatonta totista poikaa ja kuinka se katse muuttuu haluksi. Ei sitä löydy jos ikäero on liian suuri suuntaan jos toiseen, täytyy olla toisilleen sopivat.

Miksi ajattelet ettei voisi olla toiselleen sopivat jos on iso ikäero?

Vierailija
52/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori ja aika kaunis, mutta olen tasapainoinen enkä koske varattuihin. En tarvitse egolle mitään pönkitystä.

No aika monet meistä on nuoria ja kauniita, että ei tämä nyt mikään uutinen ole... siis ettei "koske varattuihin". Elämä on, ja joskus saattaa ihastua tai jopa rakastua varattuun henkilöön, eihän tunteilleen mitään voi. Mutta se, että jossain vauvapalstalla selittää, miten kiihottavaa on panna jotain varattua, perheellistä ja vanhaa äijää, on ihan naurettavaa. Varmaan pelkkää provosointia, mutta, koska olen menettänyt uskoni ihmiskuntaan, voin hyvin kuvitella tuollaisia ap:n kaltaisiakin täällä keskuudessamme vaeltelevan kaikkien muiden hullujen joukossa.

Toisekseen "kauneus" on hyvin käsitteellistä. Nykyään melkein jokainen tuntuu pitävän itseään kauniina, se on se tuksu-syndrooma... Tästä hyvänä esimerkkinä tulee mieleen se tämän vuoden Temptation Islandissa mukana oleva strippari. Melkoinen pullukka, jolla kokoonsa nähden käsittämättömän pienet tissit, peppu jatkuu löysänä jaloista ja naama mitäänsanomaton meikillä tuhrittu esitys. Ja omien sanojensa mukaan on todella kaunis ja kroppa täydellinen. Joku Jessica Alba esim. on kaunis, että siinä vähän perspektiiviä näille haihattelijoille.

Vierailija
53/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäon lyhyt eläköön kaikki nii kuin parhaaksi näkee jos vähän rakkaudessa joku saa siipeensä niin ei se ole maailman loppu ollenkaan

Vierailija
54/56 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet ettei voisi olla toiselleen sopivat jos on iso ikäero?

Tarkoitin tasavertaisen villin suhteen vaativan toisilleen myös iän ja toki temperamentin puolesta sopivat kumppanit. Isolla ikäerolla voivat olla muuten toisilleen sopivat kumppanit mutta rehellisiä jos ovat niin tunnustavat suhteen tietyn laimeuden. Eihän se rakkautta estä.

Vierailija
55/56 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena naisena oleminen on jokaisen oma ongelmansa. Ja ongelmana se tulee olemaankin.

Kaikilta osin.

Nyt toinen nainen, vuosien päästä ehkä ykkös nainen, mutta , jossain on jo se toinen nainen.

Vierailija
56/56 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa ajoissa. Kohta tulet valittamaan tänne, kun asiat menivät persiilleen ja taas ajattelemme, yksi tyhmä lisää.